Workshop: Få flere muskler på LinkedIn

Workshop: Få flere muskler på LinkedIn

30. oktober 2019
Får din ledelse nok ud af mulighederne på LinkedIn? En workshop kan tage ledergruppen med i maskinrummet og vise, hvorfor mediet er vigtigt, hvordan hver enkelte leder kan udkomme, og hvordan man når sine mål.
Der er globalt 546 millioner brugere på LinkedIn, og heraf er de cirka to millioner brugere i Danmark. 14 procent af de danske brugere, cirka 280.000, er på dagligt, mens 53 procent er på ugentligt.

LinkedIn er verdens største faglige netværk og et mulighedernes land, hvis du sidder i en virksomhed eller organisation, der ønsker at stikke snuden frem og blive set og hørt. Der er stort potentiale for at styrke salg, branding og rekruttering, men det kræver, at ledelsen kan holde et passende aktivitetsniveau og være relevant for sine målgrupper. Og det sker ikke uden benarbejde.

Hvilken type indhold, vil LinkedIn og følgerne reagere på? Hvornår og hvor ofte skal man poste, dele, kommentere og reagere? Hvilke temaer og indholdstyper kan den enkelte leder positionere sig med? Og hvordan arbejder man bedst med mentions, hashtags, grupper og sponsoreret indhold? Det er nogle af de spørgsmål, vi kan afklare i løbet af en workshop, der typisk er bygget op om følgende punkter:

  • Formål og strategi
  • Praktiske råd til at udkomme på LinkedIn
  • Praktisk træning
  • Tips til det gode post

Skriv til Kristoffer Kej på kkej@relationspeople.dk, hvis du er interesseret i at høre med om vores LinkedIn-workshop.