• Om os
  • Ydelser
  • Cases
  • Inspiration
  • People
  • Job
  • Kontakt
  • Bog
  • Søg
  • Da
  • En
RelationsPeople
Kommunikationsbureau

Webinar den 27. marts: Sådan giver du dit employer brand en målbar retning

Alexandra RelationsPeople
Alexandra Infantino Charquero

Seniorkonsulent
+45 31 39 54 38
alexandra@relationspeople.dk

Strategi og måling er to nøgleområder i employer branding. Alligevel arbejder mange uden, og risikoen er et employer brand uden retning, og det er anledningen til, at du nu kan komme til webinar om netop strategi og måling og blive klogere på opgaven.

Vidste du, at flere end to ud af fem employer branding-ansvarlige ikke har en nedskrevet strategi for deres arbejde, og at flere end hver tredje ikke måler, eller ikke ved, hvordan de måler på deres employer branding-aktiviteter? Det viser vores seneste rundspørge fra 2024, der tog pulsen på employer branding i praksis.

Hvad kan du forvente af webinaret?

Når vi taler med vores kunder om strategi og måling af employer brandet, er det tydeligt, at det er to områder, mange særligt har svært ved at gennemskue.  Vi tager derfor et dyk længere ned i materien og giver dig indsigt i både værktøjer og strategiske overvejelser, du bør kende til, før du søsætter dit næste employer branding-projekt.

Vi diskuterer blandt andet hvordan du sætter de rette målsætninger for dine employer branding-initiativer og konkrete metoder og værktøjer til at måle dine indsatser.

Webinaret finder sted d. 27. marts 2025 i tidsrummet 09.00-09.40 på Teams.

Har du allerede et spørgsmål?

Hvis du allerede nu sidder med et spørgsmål, kan du dele det med os på forhånd og vi finder plads til det i webinaret. Send en mail til alexandra@relationspeople.dk med dit spørgsmål.

Webinaret er for dig, der arbejder med employer branding og ønsker at sikre, at dine aktiviteter og initiativer skaber målbar værdi for din virksomhed.

Alexandra Infantino CharqueroEvents

Få invitationslink til webinaret her!

Artikel
Tre greb fra PR-værktøjskassen til din produktlancering
by Nikoline Meincke Larsen
Kampagner
Hvis du arbejder med kommunikation og marketing, er du nok vant til, at produktlanceringer er en tilbagevendende opgave i årshjulet. Igen og igen handler det om at få nye produkter til at fange kundernes opmærksomhed — og her gør god kommunikation hele forskellen. Det er nemlig ikke nok at have skabt et stærkt produkt, hvis målgruppen aldrig opdager det. Presseomtale kan være en af de mest effektive veje til både synlighed og troværdighed. Men hvordan arbejder man strategisk med presse, så indsatsen ikke bare skaber støj, men reel værdi?
Artikel
Redaktørens guide: De bedste tips til dig, der står for jeres nyhedsbrev
by Mai Steenbock Sørensen
Sociale medier
Står du for jeres nyhedsbrev? Her er vores bedste tips til at styrke både proces og indhold.
Artikel
Bæredygtighedskommunikation: Dilemmaledelse for fuld udblæsning
by Kristian Eiberg
ESGLederkommunikation
Når kommunikatører skal kommunikere om bæredygtighed skal de stå tidligt op. Indholdet er svært og fuldt af dilemmaer. Løsningen er at udvikle et stærkt narrativ og etablere en effektiv tværfaglig organisering.
Artikel
Fra aktivitet til effekt: Sådan måler du dit employer brand strategisk
by Kristoffer Kej
Employer Branding
I vores dialog med virksomheder oplever vi, at det ofte er en udfordring at sætte de rigtige mål for employer branding-indsatsen. Derfor havde vi den 27. marts inviteret til webinar om måling af employer branding. Her får du de tre centrale pointer fra webinaret.
Event
Morgenbriefing: sådan når du de unge under 30
by Kristoffer Kej og Alexandra Infantino Charquero
Employer Branding
TikTok-generationen, zoomerne eller Gen Z. Der er mange betegnelser for gruppen af personer, der er født mellem cirka 1995-2012. De er kendt for mange ting, men først og fremmest, er det generationen, der synes, at arbejdsmarkedets spilleregler er en smule sus og delulu, og det er noget, de tidligere generationer highkey elsker at yappe om.
Artikel
Ny rapport: 7 sandheder om greenwashing
ESG
by Eva Harpøth Skjoldborg
ESG
Greenwashing er et tilbagevendende tema i både medier og virksomheders kommunikation – men hvor opstår de største risici egentlig? Og hvordan kan man tage noget af forvirringen ud af at kommunikere om bæredygtighed?

RelationsPeople
Vester Farimagsgade 41
1606 København V

Tilmeld nyhedsbrev

Behandling af persondata

Skift cookieindstillinger

facebookinstagramlinkedin