• Om os
  • People
  • Cases
  • Inspiration
  • Job
  • Kontakt
  • Ydelser
  • NYHED
  • Da
  • En
RelationsPeople
Masterclass i employer branding

Masterclass i employer branding

AFHOLDT: Er du ansvarlig for employer branding i din organisation, og savner du inspiration og konkrete værktøjer til at løfte arbejdet til et strategisk niveau? Så tilmeld dig vores masterclass i employer branding, hvor vi deler ud af vores erfaringer med udvikling af employer brands fra de sidste 15 år.

16. juni 2020

Mange employer branding ansvarlige sidder alene med ansvar for en opgave, der har stor forretningsmæssig betydning, og som kræver, at flere interne funktioner arbejder sammen. Samtidig oplever de, at hverdagen er presset af drift og udvikling af indhold til forskellige kanaler som fx at skrive jobannoncer og understøtte enkeltstående rekrutteringer.

Hvis du arbejder i en kommunikations- eller HR-funktion og gerne vil løfte employer branding arbejdet til et mere strategisk niveau, så er det dig, vi har udviklet denne masterclass til.

Forløbet strækker sig over to halve dage, hvor du vil blive præsenteret for inspirerende cases, velafprøvede modeller og metoder og ikke mindst få mulighed for at diskutere employer branding i praksis med andre, der har samme ansvar som dig.

Mellem de to halve dages kursusgang vil der være en praktisk hjemmeopgave med udgangspunkt i din egen virksomhed/organisation, så indholdet kommer så tæt på din hverdag som muligt.

Hvad har du lært, når du har gennemført masterclassen?

  • Du har fået en grundlæggende viden om, hvordan du kan udvikle et employer brand fra A-Z eller udvikle det brand, I allerede har
  • Du ved, hvad der kendetegner en god employer branding strategi, der ikke ender i skuffen
  • Du har fået konkret inspiration til at få employer brandet til at leve i din organisation – og til at gøre medarbejdere og ledere til gode ambassadører
  • Du har fået indsigt i, hvordan du positionerer dig selv og dit employer branding projekt i organisationen, samt hvilke faldgruber der er

Pris og dato

  • 5400 kr. ekskl. moms for to halve kursusdage inkl. forplejning
  • Første kursusgang tirsdag den 22. september kl. 9-13
  • Anden kursusgang torsdag den 6. oktober kl. 9-13
  • Tag en kollega med og få 20 % rabat på den anden tilmelding

Hvem underviser på masterclassen?

Kristoffer Kej (+45 22 65 52 56) er direktør og partner i RelationsPeople og har de sidste 15 år gennemført en lang række employer branding projekter for både danske og internationale kunder. Kristoffer har holdt en stribe eksterne oplæg og foredrag om employer branding og har tidligere faciliteret RelationsPeoples netværk for employer branding ansvarlige, Employer Branding Forum.

Kristian Eiberg (+45 22 65 52 51) er direktør og partner i RelationsPeople og har omfattende erfaring med at gennemføre strategiske projekter for kunder, herunder employer branding projekter. Som sparringspartner for topledere og for rådgivere af topledere vil Kristian bidrage med indsigter om, hvordan employer branding ansvarlige kan løfte deres projekt op på ledelsens dagsorden – og sørge for at det bliver der.

 

Vil du vide mere?

Hvis du er interesseret i at høre mere, så udfyld formularen nedenfor og modtag uddybende information og detaljer om vores masterclass i employer branding, uden at du forpligter dig. Du er også velkommen til at ringe eller skrive en mail til Kristoffer eller Kristian, hvis du har yderligere spørgsmål.

Tilmeld nyhedsbrevTræningEmployer Branding

Modtag uddybende information om masterclass

Artikel
Et stærkt employer brand kan ikke bygges på kommunikation alene
by Kristoffer Kej
Employer Branding
En fire dages arbejdsuge, mulighed for at vælge sin egen leder eller hjemmearbejde ad libitum. Der er hos mange virksomheder et stort pres for at udvikle sig som arbejdsplads for både at tiltrække medarbejdere og for at styrke tilknytningen hos de gode folk, der allerede er ansat. Arbejdspladsen skal i sig selv være attraktiv, og her kommer vi som kommunikatører til kort. Vi kan hjælpe med at formidle styrkerne til potentielle kandidater, men kan ikke alene forandre arbejdspladser og organisationer. Derfor skabes gode employer brands oftest i et samspil mellem kommunikation, HR og den øverste ledelse.
Artikel
Ny undersøgelse: De bløde værdier batter i employer brandingen
by Kristoffer Kej
Employer Branding
Der er kamp om medarbejderne, og virksomhedernes employer brands skal stå skarpt, hvis det skal lykkes at finde de bedste talenter og specialister. RelationsPeople har sammen med Marketminds gennemført en undersøgelse, der viser, at de bløde værdier bør have mere fokus.
Artikel
Guide: Tiltræk de rigtige kandidater med organiske jobopslag på LinkedIn
by Anita Østergaard Sørensen
Employer Branding
Arbejder du med jeres employer branding eller rekruttering, ved du sikkert, at LinkedIn rummer gode muligheder for at komme i kontakt med relevante kandidater. Men du har måske også oplevet forskellig grad af succes, når du publicerer jobopslag for at gøre opmærksom på en åben stilling. Derfor får du her et par gode råd til, hvordan du får mest muligt ud af dit jobopslag på LinkedIn– og hvordan du helt praktisk bærer dig ad.
Artikel
Rekruttering og betalt annoncering på LinkedIn: Sådan rammer du de rigtige kandidater
by Anita Østergaard Sørensen
Employer Branding
Arbejder du med din virksomheds employer branding og rekruttering, ved du formentlig, at jobopslaget på LinkedIn er et grundlæggende værktøj. Men leder du efter kandidater med en speciel profil, og vil du være helt sikker på, at du når ud til dem, så bør du kaste dig ud i betalt annoncering på LinkedIn. Her får du en praktisk guide, der hjælper dig med at komme godt i gang med din annoncering af jeres åbne stilling på LinkedIn.
Artikel
Tiltræk medarbejdere med employer branding
by Kenneth Grothe Toustrup
Employer Branding
Ledigheden falder fortsat, og der er kamp om at tiltrække medarbejdere. Det gælder ikke mindst de unge, der er i høj kurs. Her kommer en række råd og indsigter, der kan hjælpe med at få den ombejlede gruppe i tale.
Artikel
Employer branding på LinkedIn
by Anita Østergaard Sørensen og Kristoffer Kej
Employer BrandingLinkedIn
Uanset om organisationer generelt har et godt tag om employer branding eller ej, så møder vi stort set altid de samme spørgsmål og udfordringer fra vores kunder, når deres employer branding skal ud at leve på LinkedIn. Her giver vi en praktisk lynguide til, hvordan I kan få sat jeres arbejde med employer branding på LinkedIn i system.

RelationsPeople
En del af PeopleGroup

Vester Farimagsgade 41
DK 1606 København V

Tilmeld nyhedsbrev

RelationsPeoples
behandling af persondata

cookie-indstillinger
facebookinstagramlinkedin
Dette site bruger cookies. Acceptér - Afvis eller gå til cookie-indstillinger for at ændre dine præferencer. Læs mere
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Analytics

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Uncategorized

Undefined cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.

Advertisement

Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.

Gem & Acceptér