• Om os
  • People
  • Kompetencer
  • Cases
  • Indsigter
  • Træning
  • Jobs
  • Kontakt
  • Da
  • En
Masterclass i employer branding

Masterclass i employer branding

Er du ansvarlig for employer branding i din organisation, og savner du inspiration og konkrete værktøjer til at løfte arbejdet til et strategisk niveau? Så tilmeld dig vores masterclass i employer branding, hvor vi deler ud af vores erfaringer med udvikling af employer brands fra de sidste 15 år.

16. juni 2020

Mange employer branding ansvarlige sidder alene med ansvar for en opgave, der har stor forretningsmæssig betydning, og som kræver, at flere interne funktioner arbejder sammen. Samtidig oplever de, at hverdagen er presset af drift og udvikling af indhold til forskellige kanaler som fx at skrive jobannoncer og understøtte enkeltstående rekrutteringer.

Hvis du arbejder i en kommunikations- eller HR-funktion og gerne vil løfte employer branding arbejdet til et mere strategisk niveau, så er det dig, vi har udviklet denne masterclass til.

Forløbet strækker sig over to halve dage, hvor du vil blive præsenteret for inspirerende cases, velafprøvede modeller og metoder og ikke mindst få mulighed for at diskutere employer branding i praksis med andre, der har samme ansvar som dig.

Mellem de to halve dages kursusgang vil der være en praktisk hjemmeopgave med udgangspunkt i din egen virksomhed/organisation, så indholdet kommer så tæt på din hverdag som muligt.

Hvad har du lært, når du har gennemført masterclassen?

  • Du har fået en grundlæggende viden om, hvordan du kan udvikle et employer brand fra A-Z eller udvikle det brand, I allerede har
  • Du ved, hvad der kendetegner en god employer branding strategi, der ikke ender i skuffen
  • Du har fået konkret inspiration til at få employer brandet til at leve i din organisation – og til at gøre medarbejdere og ledere til gode ambassadører
  • Du har fået indsigt i, hvordan du positionerer dig selv og dit employer branding projekt i organisationen, samt hvilke faldgruber der er

Pris og dato

  • 5400 kr. ekskl. moms for to halve kursusdage inkl. forplejning
  • Første kursusgang tirsdag den 22. september kl. 9-13
  • Anden kursusgang torsdag den 6. oktober kl. 9-13
  • Tag en kollega med og få 20 % rabat på den anden tilmelding

Hvem underviser på masterclassen?

Kristoffer Kej (+45 22 65 52 56) er direktør og partner i RelationsPeople og har de sidste 15 år gennemført en lang række employer branding projekter for både danske og internationale kunder. Kristoffer har holdt en stribe eksterne oplæg og foredrag om employer branding og har tidligere faciliteret RelationsPeoples netværk for employer branding ansvarlige, Employer Branding Forum.

Kristian Eiberg (+45 22 65 52 51) er direktør og partner i RelationsPeople og har omfattende erfaring med at gennemføre strategiske projekter for kunder, herunder employer branding projekter. Som sparringspartner for topledere og for rådgivere af topledere vil Kristian bidrage med indsigter om, hvordan employer branding ansvarlige kan løfte deres projekt op på ledelsens dagsorden – og sørge for at det bliver der.

 

Vil du vide mere?

Hvis du er interesseret i at høre mere, så udfyld formularen nedenfor og modtag uddybende information og detaljer om vores masterclass i employer branding, uden at du forpligter dig. Du er også velkommen til at ringe eller skrive en mail til Kristoffer eller Kristian, hvis du har yderligere spørgsmål.

EventsEmployer BrandingTræning

Modtag uddybende information om masterclass

Artikel
Tre erfaringer fra et virtuelt employer branding projekt
by Kristoffer Kej
Employer Branding
Kan man gennemføre et stort analyse- og udviklingsprojekt (næsten) uden at mødes fysisk? Ja, det kan man faktisk. I løbet af 2020 hjalp vi en kunde med at udvikle et helt nyt employer brand gennem en proces, hvor der kun var to fysiske møder. Her er, hvad vi lærte af det projekt.
Artikel
Employer branding: Sig det klart, og sig det med mennesker
by Kenneth Grothe Toustrup
Employer Branding
Hvordan rekrutterer man på kort tid 50 højtuddannede specialister til et nyetableret hovedkontor i Kronjylland? Stærke budskaber og hjælp fra ledelse og medarbejdere virker, lyder det fra HR-teamet hos Evida, der er godt på vej i mål med opgaven.
Artikel
Employer branding: Seks tips til det gode stillingsopslag
by Kenneth Grothe Toustrup
Employer Branding
Hvordan sætter du ord på din virksomhed og arbejdsplads, når du skal skrive en stillingsannonce? Vi har samlet seks tips.
Artikel
Artikelsamling om employer branding
Employer Branding
Udfyld nedenstående formular, og modtag link til artikelsamlingen
Artikel
Employer branding fra CEO’ens perspektiv: Sådan skaber du den gode arbejdsplads
by Kristoffer Kej
Employer Branding
Der er grundlæggende to knapper at skrue på, når du skal skabe et godt employer brand. Den ene knap er kommunikationen om arbejdspladsen både internt og eksternt. Den anden knap handler om selve ”produktet”: Hvad er det rent faktisk for en arbejdsplads, man kan tilbyde sine medarbejdere? De to elementer kan ikke skilles ad, for så bliver kommunikationen hul og utroværdig. Så hvad gør man, hvis man har behov for at udvikle ”produktet” for at styrke employer brandet?
Artikel
Employer branding: Sådan undgår du flosklerne
by Kenneth Grothe Toustrup
Employer Branding
Employer branding er groft sagt et fagligt gadekryds med aner i kommunikation, HR og marketing. Disciplinen involverer research, interview, analyse, strategi, idéudvikling og kreativ eksekvering. Midt i det hele ligger sproget, som er helt afgørende i arbejdet med at indfange og beskrive det samlede indtryk af en arbejdsplads.

RelationsPeople
En del af PeopleGroup

Vester Farimagsgade 41
DK 1606 København V

Tilmeld nyhedsbrev

RelationsPeoples
behandling af persondata

cookie-indstillinger
Dette site bruger cookies. Acceptér - Afvis eller gå til cookie-indstillinger for at ændre dine præferencer. Læs mere
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Analytics

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Uncategorized

Undefined cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.

Advertisement

Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.

Gem & Acceptér