
Morgenbriefing: sådan når du de unge under 30
TikTok-generationen, zoomerne eller Gen Z. Der er mange betegnelser for gruppen af personer, der er født mellem cirka 1995-2012. De er kendt for mange ting, men først og fremmest, er det generationen, der synes, at arbejdsmarkedets spilleregler er en smule sus og delulu, og det er noget, de tidligere generationer highkey elsker at yappe om.
Men hvad er egentligt cap, og hvad er fax, når det kommer til deres forventninger til arbejdspladsen? Hvordan sikrer man, at de bliver locked in? Og hvordan adskiller de sig fra tidligere generationer Hvis du ikke er helt sikker på, hvad alle ordene i denne invitation betyder, så tag det som et tegn på, at du bør deltage til morgenbriefingen.
I forlængelse heraf vil Kristoffer Kej, med sine næsten 20 års erfaring med employer branding, interviewe Alexandra Krautwald, der længe beskæftiget sig med de nye generationer og ledelse.
Spoiler alert, employer branding står potentielt overfor en revitalisering.
Hvad kan du forvente?
Rekrutteringsudfordringer – hvad forventer den unge generation egentligt?
Kanaler der konverterer – hvad virker bedst?
Hvad driver de unge?
Fastholdelse eller flugt? – er den unge generation mindre loyal eller forventer tidligere generationer for meget?
Interview med Alexandra Krautwald og Kristoffer Kej
Q&A
Det praktiske
Dato: den 15. maj
Tid: 08.30 – 09.45
Sted: Djøf Rooftop, Gothersgade 133, 1123 København K
Alexandra Krautwald
Hun er managing director og beslutningsrådgiver hos Composing A/S, men har tidligere erfaring fra konsulentverdenen. Derudover er hun forfatter til flere bøger, herunder “Unge generationer på arbejde – vejen til et anderledes rigt liv” og “Oplagt – at lede adfærd”.
Kristoffer Kej
Kristoffer har beskæftiget sig med employer branding i tæt på 20 år. Han har arbejdet med adskillige danske og internationale virksomheder og organisationer og har indgående kendskab til fagets discipliner, tendenser og best- practices.