• Om os
  • Ydelser
  • Cases
  • Inspiration
  • People
  • Job
  • Kontakt
  • Bog
  • Søg
  • Da
  • En
RelationsPeople
Ørstedhus
+ Tilmeld nyhedsbrev

Vi søger en rådgiver med partnerpotentiale

Kristian RelationsPeople
Kristian Eiberg

Administrerende direktør og partner
+45 22 65 52 51
kristian@relationspeople.dk

RelationsPeople ønsker at udvide kredsen af rådgivere med en stærk faglighed og et stort salgsdrive. Det kan være inden for bureauets nuværende kompetenceområder eller helt nye.

Som rådgiver er du ansvarlig for salg, forretningsudvikling, ledelse af kundeteams og personaleledelse samt udvikling af bureauets faglighed, kvalitet, ydelser og position gennem udadvendte aktiviteter. Du står på mål for kvalitet, overordnet værdiskabelse, salg og governance, samt sparring med beslutningstagere hos bureauets kunder.

For den rette person med et højt aktivitetsniveau, stærke forretningsrelationer på ledelsesniveau og en solid faglig profil får du afgørende indflydelse på den fremtidige udvikling af RelationsPeople, og du kan videreudvikle dig i den retning, du selv synes er interessant. Der er tale om en udfordring med et væsentligt element af entreprenørskab.

Ambitionen er, at du inden for 12 måneder kan blive tilbudt medejerskab på fordelagtige økonomiske vilkår.

Om dig
  • Minimum fem års erfaring med salg af rådgivningsydelser inden for kommunikation fra andet bureau/konsulenthus og et robust forretningsnetværk i dansk erhvervsliv.
  • Alternativt en indledende konsulentkarriere suppleret med en kommerciel lederstilling i den private sektor/ en erhvervsorganisation eller en ledende rolle inden for kommunikation på kundesiden.
  • Solid erfaring med kundeansvar og -udvikling, herunder fagligt og økonomisk ansvar.
  • Gerne kendskab til en eller flere brancher eller fagområder.
  • Gode lederevner samt evne og lyst til at udvikle dig selv og dine kolleger personligt og fagligt
Om os

Vi er et dansk, partnerejet kommunikationsbureau og ser os selv som et boutique-bureau – et mindre, uafhængigt bureau med tætte og personlige relationer til vores kunder, som føler sig hjemme hos os. Vi er 12 konsulenter og bor på 25. år i Ørstedhus tæt på Vesterport Station sammen med andre bureauer og virksomheder.

Hos os vil du blive en del af et hold, der har mere fokus på at nå det bedste resultat sammen end at blive hyldet som individer. Og du vil blive en del af en kultur, hvor vi sætter faglig udvikling højt – faktisk så højt at alle medarbejdere hvert år selv vælger den leder, de mener bedst kan understøtte deres udvikling.

Næste skridt

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at ringe til Kristian Eiberg, adm. direktør i RelationsPeople på tlf. 22655251. Hvis du har spørgsmål eller vil ansøge stillingen, skal du kontakte Henrik Greisen, partner i Human Capital Group, på 51270107 (direkte) eller på mail heg@hcg.dk.

Tilmeld nyhedsbrevKristian EibergArtikler
Artikel
Tre greb fra PR-værktøjskassen til din produktlancering
by Nikoline Meincke Larsen
Kampagner
Hvis du arbejder med kommunikation og marketing, er du nok vant til, at produktlanceringer er en tilbagevendende opgave i årshjulet. Igen og igen handler det om at få nye produkter til at fange kundernes opmærksomhed — og her gør god kommunikation hele forskellen. Det er nemlig ikke nok at have skabt et stærkt produkt, hvis målgruppen aldrig opdager det. Presseomtale kan være en af de mest effektive veje til både synlighed og troværdighed. Men hvordan arbejder man strategisk med presse, så indsatsen ikke bare skaber støj, men reel værdi?
Artikel
Redaktørens guide: De bedste tips til dig, der står for jeres nyhedsbrev
by Mai Steenbock Sørensen
Sociale medier
Står du for jeres nyhedsbrev? Her er vores bedste tips til at styrke både proces og indhold.
Artikel
Bæredygtighedskommunikation: Dilemmaledelse for fuld udblæsning
by Kristian Eiberg
ESGLederkommunikation
Når kommunikatører skal kommunikere om bæredygtighed skal de stå tidligt op. Indholdet er svært og fuldt af dilemmaer. Løsningen er at udvikle et stærkt narrativ og etablere en effektiv tværfaglig organisering.
Artikel
Fra aktivitet til effekt: Sådan måler du dit employer brand strategisk
by Kristoffer Kej
Employer Branding
I vores dialog med virksomheder oplever vi, at det ofte er en udfordring at sætte de rigtige mål for employer branding-indsatsen. Derfor havde vi den 27. marts inviteret til webinar om måling af employer branding. Her får du de tre centrale pointer fra webinaret.
Event
Morgenbriefing: sådan når du de unge under 30
by Kristoffer Kej og Alexandra Infantino Charquero
Employer Branding
TikTok-generationen, zoomerne eller Gen Z. Der er mange betegnelser for gruppen af personer, der er født mellem cirka 1995-2012. De er kendt for mange ting, men først og fremmest, er det generationen, der synes, at arbejdsmarkedets spilleregler er en smule sus og delulu, og det er noget, de tidligere generationer highkey elsker at yappe om.
Artikel
Ny rapport: 7 sandheder om greenwashing
ESG
by Eva Harpøth Skjoldborg
ESG
Greenwashing er et tilbagevendende tema i både medier og virksomheders kommunikation – men hvor opstår de største risici egentlig? Og hvordan kan man tage noget af forvirringen ud af at kommunikere om bæredygtighed?

RelationsPeople
Vester Farimagsgade 41
1606 København V

Tilmeld nyhedsbrev

Behandling af persondata

Skift cookieindstillinger

facebookinstagramlinkedin