• Om os
  • Ydelser
  • Cases
  • Inspiration
  • People
  • Job
  • Kontakt
  • Bog
  • Søg
  • Da
  • En
RelationsPeople
Medietræning i Samsung
+ Tilmeld nyhedsbrev

Samsung: Medietræning af talspersoner

Kristoffer
Kristoffer Kej

Direktør og partner
+45 22 65 52 56
kristoffer@relationspeople.dk

Medietræning af talspersoner i Samsung til at formidle tekniske budskaber på en simpel måde for den almindelige danske forbruger.

I forbindelse med globale produktlanceringer, konferencer og kampagner, bliver talspersoner i Samsung medietrænet i corporate budskaber. Et løbende fokus på budskabs- og medietræning sikrer stærke medieoptrædener og trygge talspersoner, der ved, hvordan de skal levere deres budskaber til en journalist. 

Ofte er der fokus på at formidle komplekst stof og teknisk viden på en simpel og forståelig måde, så den almindelige danske forbruger kan få større forståelse af ny teknologi. Særligt har vi arbejdet med at gøre tech forståeligt for danskerne ved at koge budskaber om bits and bytes ned til konkrete eksempler, som alle kan relatere til. Alt efter ekspertiseområde kan der enten være tale om træning i konkrete produktbudskaber inden for forskellige produktkategorier eller større temaer som kunstig intelligens, bæredygtighed og sikkerhed. 

RelationsPeople har gennemført både mindre og større medietræninger af en til flere personer ad gangen – både i virkelighedstro setup med kameraer, lys og mikrofoner og i mere intime rådgivningsset-up, hvor vi nørder konkrete formulering af budskaber og præsentationsteknik.

Tilmeld nyhedsbrevKristoffer KejCasesMedietræning
Artikel
Få mikrofonen til at elske dig: De bedste råd fra vores medietræninger
Medietræning
by Sofie Desmareth Riemann
Medietræning
Organisationer kommer ofte i tanke om medietræning, når der opstår en krise eller en mulighed med et oplagt medie. Og selvom en enkelt træning kan gøre underværker, så er medietræning ligesom en muskel, der skal holdes ved lige og udfordres for at holde sig stærk og klar. Selv talspersoner med det største talent for at tale med journalister og levere budskaber har brug for at øve og udvikle sig med en vis kadence.
Case
BASF: Medietræning hjælper verdens største kemivirksomhed med at formidle komplekse budskaber
Budskaber
MedietræningThought Leadership
Uanset hvor rutineret en leder eller talsperson man er, kræver det øvelse og en masse træning at kunne levere budskaber i øjenhøjde til en journalist. Det ved verdens største kemivirksomhed, og derfor bliver deres talspersoner medietrænet løbende.
Case
CONCITO: Medietræning i bæredygtige budskaber
RelationsPeople Kommunikationsbureau
ESGMedietræning
Selvom man er dybt inde i sit faglige stof, kan det være en udfordring at formidle sine pointer effektivt til en journalist. Det samme gælder en konference eller en anden anledning, hvor ens pointer helst skal opleves som relevant af et publikum. Det hjalp vi CONCITO med.
Artikel
Tre klassiske fodfejl, som talspersoner typisk begår i rampelyset
RelationsPeople Kommunikationsbureau
Medietræning
Stjerneoptrædener opstår sjældent af sig selv. Og uden træning og kendskab til mediernes spilleregler, kommer talspersoner nemt til at lave fodfejl.

RelationsPeople
Vester Farimagsgade 41
1606 København V

Tilmeld nyhedsbrev

Behandling af persondata

Skift cookieindstillinger

facebookinstagramlinkedin