Løsninger der skaber en varig forskel
Case
KommunikationsstrategiLederkommunikation
Toplederkommunikation for markedsleder

En medievirksomhed havde længe haft en markedsledende position, men levet stille i sin eksterne kommunikation.
Case
ForandringskommunikationTræning
Træning af mellemledere i forandringskommunikation

En international, dansk produktionsvirksomhed ønskede, at alle mellemledere i deres indkøbsafdeling skulle blive bedre til at kommunikere i forbindelse med interne forandringer.
Case
LederkommunikationTræning
LinkedIn træning af direktion

En dansk virksomhed i den finansielle sektor oplevede stor økonomisk fremgang, men virksomhedens eksterne kommunikation var ikke fulgt med.
Case
Kommunikationsstrategi
Udvikling af nordisk kommunikationsstrategi

En servicevirksomhed med aktiviteter i Danmark, Norge, Sverige og Finland ønskede at udvikle den første nordiske kommunikationsstrategi.
Case
Corporate Branding
Rebranding af norsk bryggeri

Nøgne Ø er Norges største specialølsbryggeri. Det var oprindeligt en pioner inden for specialøl, men blev nu af yngre kunder opfattet som mindre attraktivt i en branche, der drives frem af nye øl og nye bryggerier.
Case
Corporate BrandingKommunikationsstrategi
Udvikling af vision, mission og værdier

Nivaagaards Malerisamling er et populært lokalt mødested, og det har de seneste år oplevet en positiv udvikling i antallet af gæster. Ledelsen ønskede en stærkere vision, som vi hjalp dem med at udvikle.
Case
Corporate PRKommunikationsstrategi
Kommunikationsstrategi for Københavns nye bydel

Udviklingsselskabet Carlsberg Byen skulle revidere sin kommunikationsstrategi og manglede indsigter om en række interessenter.
Case
Corporate PRKommunikationsstrategi
Budskabsplatform til 50 lande

ISS World Services ønskede at kommunikere den høje kvalitet i sine leverancer på et bestemt forretningsområde på en mere ensartet måde.
Case
Corporate Branding
Repositionering af rådgivende ingeniører

Den internationale rådgivende ingeniørvirksomhed Steensen Varming skulle markere sit 80 års jubilæum og sit 40 års jubilæum for åbning af kontor i Sydney i forbindelse med opførelsen af operahuset.
Case
Corporate PR
Indsigter om eksisterende og potentielle kunder

Nivaagaards Malerisamling overvejede, hvordan museet kunne øge besøgstallet yderligere og iværksætte nye aktiviteter for museets gæster.
Case
Corporate PRTræning
Udvikling af international PR Toolbox

SAS International ønskede at professionalisere arbejdet med pressekontakt i sine datterselskaber.
Case
Public affairs
Hvidbog som politisk værktøj

Den danske regering fremlagde i 2011 et forslag til en række afgiftsændringer på fødevareområdet for at skaffe et øget provenu.
Case
Public affairs
Interessentanalyse og beredskab for offentligt projekt

En international virksomhed havde vundet en kontrakt om at levere et stort projekt til det offentlige.
Case
Public affairs
Håndtering af ny lovgivning

Den danske regering ville tilpasse lovgivningen på et bestemt område til europæisk, således at danske regler ville blive lempet.
Case
Corporate PRTræning
Medietræning i ind- og udland

Mange store virksomheder ønsker at professionalisere arbejdet med pressekontakt i deres datterselskaber.
Case
Issues Management og krisekommunikation
Beredskab for offshoring

En international produktionsvirksomhed skulle lukke en fabrik i Danmark og flytte produktionen til udlandet.
Case
Corporate Branding
Lancering af en bæredygtig kaffeoplevelse

Nespresso ønskede at understøtte genanvendelsen af kaffekapsler fra private husstande, men den danske lovgivning tillod ikke en sådan indsamling.
Case
Marketing PR
Lancering af Nordens første IMAX-biograf

CinemaxX i København ønskede at understøtte lanceringen af Nordens første IMAX-biograf.
Case
Corporate Branding
Markedsføring af Alka Superliga

Alka Superliga ønskede et øget fokus på tilskueroplevelsen for at stå stærkest muligt i kampen om at få folk til at komme på stadion.
Case
Employer Branding
International employer branding-platform

En international It-virksomhed havde behov for at tiltrække højt specialiserede medarbejdere – både i Danmark og internationalt.
Case
LederkommunikationTræning
Executive coaching af topledelse

Direktionen på hovedkvarteret i en international virksomhed var usikre på, hvordan direktørerne gennem deres ledelsesadfærd bedst kunne understøtte virksomhedens værdier.
Case
Issues Management og krisekommunikation
’Live’ kriseøvelse

En international energivirksomhed havde regler om, at alle datterselskaber hvert andet år skal vise, at de kan håndtere alvorlige kriser.
Case
Forandringskommunikation
Ændringer i en global organisation

En international virksomhed havde et populært internt uddannelsesprogram rettet mod sine marketingfolk i hele verden.
Case
Forandringskommunikation
Fra modstand til engagement

En international servicevirksomhed stod over for at levere en løsning til en kunde, der ville skabe store forandringer for medarbejderne i kundens organisation.
Case
Træning
Individuel ledelsesudvikling for erfaren kommunikationsdirektør

En kommunikationsdirektør, der netop var tiltrådt sin stilling, skulle gennemføre forandringer i kommunikationsafdelingen og udvikle en ny international kommunikationsstrategi.
Case
Corporate BrandingMarketing PR
Revitalisering af bryggeribrand

Nørrebro Bryghus ønskede at revitalisere sit corporate brand og skabe fornyet interesse om sine produkter.
Case
Træning
Onboarding af ny kommunikationschef

En kommunikationschef tiltrådte en nyoprettet stilling og skulle fra første dag samtidig integrere kommunikationsfunktionen i den større kommunikations- og marketingafdeling.
Case
LederkommunikationTræning
Kommunikationstræning af direktør

En direktør for en virksomhed ønskede at øge sin gennemslagskraft ved mundtlige præsentationer i både små og store forsamlinger.
Case
Public affairs
Interessevaretagelse i forbindelse med afgiftsændring

Den danske regering ønskede i 2011 at foretage afgiftsændringer på energiområdet
Case
Corporate Branding
Strategi og koncept for social media-tilstedeværelse

Nivaagaards Malerisamling ønskede at styrke kendskabet gennem sociale medier.
Case
Corporate Branding
Salgsbrochurer for Carlsberg Byen

I løbet af de næste otte til ti år forvandles Carlsbergs gamle bryggerigrund til et nyt bykvarter. Der opføres blandt andet 3.100 boliger i forskellige størrelser og prisklasser.
Case
Marketing PR
Øget kendskab gennem photo walks

Et samarbejde med en anerkendt fotograf skabte kendskab for Samsungs nye telefon hos den helt rette målgruppe
Case
Corporate PRMarketing PR
Introduktion til det danske marked

Den London-baserede tegnestue Upton-Hansen Architects ønskede at gå ind på det danske marked.
Case
Marketing PR
Lancering af virtuel YouTube-stjerne og ny undervisningsplatform

CP3-Origins på Syddansk Universitet skulle lancere en ny stor satsning, KvanteKarina, en virtuel YouTubeer, samt en ny undervisningsportal for at få flere børn og unge til at interesse sig for kvantefysik. De nye tiltag var en videreudvikling af et eksisterende koncept, Kvantebanditter.
Case
LederkommunikationTræning
Kommunikationstræning af ledere og specialister

En stor international virksomhed ønskede at gøre ledere og specialister bedre til at kommunikere internt.
Case
LederkommunikationTræning
Udvikling af fagligt team

En ny leder ønskede at udvikle sit lederteam og skabe følgeskab til en ny strategi.
Case
ForandringskommunikationTræning
Forandringsproces i finansiel virksomhed

Lederkommunikation skulle understøtte en organisatorisk forandring.
Case
Corporate PRKommunikationsstrategi
Kommunikationsstrategi i finansiel virksomhed

En finansiel virksomhed ønskede fælles strategiske prioriteter på tværs af forretningsenheder.
Case
Corporate PRKommunikationsstrategi
Kommunikationsstrategi for Procesindustrien

En medlemsforening af danske virksomheder ønskede at skærpe sin profil.
Case
Marketing PR
Involverende co-branding af kaffebrand

Nespressos unikke koncept for kapselkaffe og brugervenlige kaffemaskiner har for længst vundet danskernes hjerter. Men Nespresso ønskede at skille sig ud fra konkurrenterne.
Case
Corporate Branding
Positionering af Københavns mest attraktive bydel

Udviklingsselskabet Carlsberg Byen var netop etableret, og der var behov for kommunikation og markedsføring af den nye bydel i det centrale København.
Case
Marketing PR
Digital gimmick skræddersyet til målgruppen

En ny digital platform var omdrejningspunkt for en målrettet PR-indsats og influencer-kampagne, der taler til serie- og filmelskere.
Case
Issues Management og krisekommunikation
Rådgivning om kritiske medier

Forbrugerprogrammer på tv som for eksempel DR Kontant kan sætte en dagsorden, der skaber debat om vigtige emner. De kan dog samtidigt medføre store udfordringer for virksomheders omdømme og omsætning.
Case
Employer Branding
Employer branding-platform til mange medarbejdergrupper

Nordic Sugar havde behov for at tiltrække dygtige specialister på hovedkontoret i København og på fabrikkerne på Lolland og Falster.
Case
Marketing PR
Influencerstrategi der giver langvarige resultater

Influencerstrategi
der giver langvarige
resultater