• Om os
  • People
  • Kompetencer
  • Cases
  • Indsigter
  • Træning
  • Jobs
  • Kontakt
  • Da
  • En

Løsninger der skaber en varig forskel

Case
Toplederkommunikation for markedsleder
KommunikationsstrategiLederkommunikation
En medievirksomhed havde længe haft en markedsledende position, men levet stille i sin eksterne kommunikation.
Case
Træning af mellemledere i forandringskommunikation
ForandringskommunikationTræning
En international, dansk produktionsvirksomhed ønskede, at alle mellemledere i deres indkøbsafdeling skulle blive bedre til at kommunikere i forbindelse med interne forandringer.
Case
LinkedIn træning af direktion
LederkommunikationTræning
En dansk virksomhed i den finansielle sektor oplevede stor økonomisk fremgang, men virksomhedens eksterne kommunikation var ikke fulgt med.
Case
Udvikling af nordisk kommunikationsstrategi
Kommunikationsstrategi
En servicevirksomhed med aktiviteter i Danmark, Norge, Sverige og Finland ønskede at udvikle den første nordiske kommunikationsstrategi.
Case
Rebranding af norsk bryggeri
Corporate Branding
Nøgne Ø er Norges største specialølsbryggeri. Det var oprindeligt en pioner inden for specialøl, men blev nu af yngre kunder opfattet som mindre attraktivt i en branche, der drives frem af nye øl og nye bryggerier.
Case
Udvikling af vision, mission og værdier
Corporate BrandingKommunikationsstrategi
Nivaagaards Malerisamling er et populært lokalt mødested, og det har de seneste år oplevet en positiv udvikling i antallet af gæster. Ledelsen ønskede en stærkere vision, som vi hjalp dem med at udvikle.
Case
Kommunikationsstrategi for Københavns nye bydel
Corporate PRKommunikationsstrategi
Udviklingsselskabet Carlsberg Byen skulle revidere sin kommunikationsstrategi og manglede indsigter om en række interessenter.
Case
Budskabsplatform til 50 lande
Corporate PRKommunikationsstrategi
ISS World Services ønskede at kommunikere den høje kvalitet i sine leverancer på et bestemt forretningsområde på en mere ensartet måde.
Case
Repositionering af rådgivende ingeniører
Corporate Branding
Den internationale rådgivende ingeniørvirksomhed Steensen Varming skulle markere sit 80 års jubilæum og sit 40 års jubilæum for åbning af kontor i Sydney i forbindelse med opførelsen af operahuset.
Case
Indsigter om eksisterende og potentielle kunder
Corporate PR
Nivaagaards Malerisamling overvejede, hvordan museet kunne øge besøgstallet yderligere og iværksætte nye aktiviteter for museets gæster.
Case
Udvikling af international PR Toolbox
Corporate PRTræning
SAS International ønskede at professionalisere arbejdet med pressekontakt i sine datterselskaber.
Case
Hvidbog som politisk værktøj
Public affairs
Den danske regering fremlagde i 2011 et forslag til en række afgiftsændringer på fødevareområdet for at skaffe et øget provenu.
Case
Interessentanalyse og beredskab for offentligt projekt
Public affairs
En international virksomhed havde vundet en kontrakt om at levere et stort projekt til det offentlige.
Case
Håndtering af ny lovgivning
Public affairs
Den danske regering ville tilpasse lovgivningen på et bestemt område til europæisk, således at danske regler ville blive lempet.
Case
Medietræning i ind- og udland
Corporate PRTræning
Mange store virksomheder ønsker at professionalisere arbejdet med pressekontakt i deres datterselskaber.
Case
Beredskab for offshoring
Issues Management og krisekommunikation
En international produktionsvirksomhed skulle lukke en fabrik i Danmark og flytte produktionen til udlandet.
Case
Lancering af en bæredygtig kaffeoplevelse
Corporate Branding
Nespresso ønskede at understøtte genanvendelsen af kaffekapsler fra private husstande, men den danske lovgivning tillod ikke en sådan indsamling.
Case
Lancering af Nordens første IMAX-biograf
Marketing PR
CinemaxX i København ønskede at understøtte lanceringen af Nordens første IMAX-biograf.
Case
Markedsføring af Alka Superliga
Corporate Branding
Alka Superliga ønskede et øget fokus på tilskueroplevelsen for at stå stærkest muligt i kampen om at få folk til at komme på stadion.
Case
International employer branding-platform
Employer Branding
En international It-virksomhed havde behov for at tiltrække højt specialiserede medarbejdere – både i Danmark og internationalt.
Case
Executive coaching af topledelse
LederkommunikationTræning
Direktionen på hovedkvarteret i en international virksomhed var usikre på, hvordan direktørerne gennem deres ledelsesadfærd bedst kunne understøtte virksomhedens værdier.
Case
’Live’ kriseøvelse
Issues Management og krisekommunikation
En international energivirksomhed havde regler om, at alle datterselskaber hvert andet år skal vise, at de kan håndtere alvorlige kriser.
Case
Ændringer i en global organisation
Forandringskommunikation
En international virksomhed havde et populært internt uddannelsesprogram rettet mod sine marketingfolk i hele verden.
Case
Fra modstand til engagement
Forandringskommunikation
En international servicevirksomhed stod over for at levere en løsning til en kunde, der ville skabe store forandringer for medarbejderne i kundens organisation.
Case
Individuel ledelsesudvikling for erfaren kommunikationsdirektør
Træning
En kommunikationsdirektør, der netop var tiltrådt sin stilling, skulle gennemføre forandringer i kommunikationsafdelingen og udvikle en ny international kommunikationsstrategi.
Case
Revitalisering af bryggeribrand
Corporate BrandingMarketing PR
Nørrebro Bryghus ønskede at revitalisere sit corporate brand og skabe fornyet interesse om sine produkter.
Case
Onboarding af ny kommunikationschef
Træning
En kommunikationschef tiltrådte en nyoprettet stilling og skulle fra første dag samtidig integrere kommunikationsfunktionen i den større kommunikations- og marketingafdeling.
Case
Kommunikationstræning af direktør
LederkommunikationTræning
En direktør for en virksomhed ønskede at øge sin gennemslagskraft ved mundtlige præsentationer i både små og store forsamlinger.
Case
Interessevaretagelse i forbindelse med afgiftsændring
Public affairs
Den danske regering ønskede i 2011 at foretage afgiftsændringer på energiområdet
Case
Strategi og koncept for social media-tilstedeværelse
Corporate Branding
Nivaagaards Malerisamling ønskede at styrke kendskabet gennem sociale medier.
Case
Salgsbrochurer for Carlsberg Byen
Corporate Branding
I løbet af de næste otte til ti år forvandles Carlsbergs gamle bryggerigrund til et nyt bykvarter. Der opføres blandt andet 3.100 boliger i forskellige størrelser og prisklasser.
Case
Øget kendskab gennem photo walks
Marketing PR
Et samarbejde med en anerkendt fotograf skabte kendskab for Samsungs nye telefon hos den helt rette målgruppe
Case
Introduktion til det danske marked
Corporate PRMarketing PR
Den London-baserede tegnestue Upton-Hansen Architects ønskede at gå ind på det danske marked.
Case
Lancering af virtuel YouTube-stjerne og ny undervisningsplatform
Marketing PR
CP3-Origins på Syddansk Universitet skulle lancere en ny stor satsning, KvanteKarina, en virtuel YouTubeer, samt en ny undervisningsportal for at få flere børn og unge til at interesse sig for kvantefysik. De nye tiltag var en videreudvikling af et eksisterende koncept, Kvantebanditter.
Case
Kommunikationstræning af ledere og specialister
LederkommunikationTræning
En stor international virksomhed ønskede at gøre ledere og specialister bedre til at kommunikere internt.
Case
Udvikling af fagligt team
LederkommunikationTræning
En ny leder ønskede at udvikle sit lederteam og skabe følgeskab til en ny strategi.
Case
Forandringsproces i finansiel virksomhed
ForandringskommunikationTræning
Lederkommunikation skulle understøtte en organisatorisk forandring.
Case
Kommunikationsstrategi i finansiel virksomhed
Corporate PRKommunikationsstrategi
En finansiel virksomhed ønskede fælles strategiske prioriteter på tværs af forretningsenheder.
Case
Kommunikationsstrategi for Procesindustrien
Corporate PRKommunikationsstrategi
En medlemsforening af danske virksomheder ønskede at skærpe sin profil.
Case
Involverende co-branding af kaffebrand
Marketing PR
Nespressos unikke koncept for kapselkaffe og brugervenlige kaffemaskiner har for længst vundet danskernes hjerter. Men Nespresso ønskede at skille sig ud fra konkurrenterne.
Case
Positionering af Københavns mest attraktive bydel
Corporate Branding
Udviklingsselskabet Carlsberg Byen var netop etableret, og der var behov for kommunikation og markedsføring af den nye bydel i det centrale København.
Case
Digital gimmick skræddersyet til målgruppen
Marketing PR
En ny digital platform var omdrejningspunkt for en målrettet PR-indsats og influencer-kampagne, der taler til serie- og filmelskere.
Case
Rådgivning om kritiske medier
Issues Management og krisekommunikation
Forbrugerprogrammer på tv som for eksempel DR Kontant kan sætte en dagsorden, der skaber debat om vigtige emner. De kan dog samtidigt medføre store udfordringer for virksomheders omdømme og omsætning.
Case
Employer branding-platform til mange medarbejdergrupper
Employer Branding
Nordic Sugar havde behov for at tiltrække dygtige specialister på hovedkontoret i København og på fabrikkerne på Lolland og Falster.
Case
Influencerstrategi der giver langvarige resultater
Marketing PR
Influencerstrategi der giver langvarige resultater

RelationsPeople
En del af PeopleGroup

Vester Farimagsgade 41
DK 1606 København V

Tilmeld nyhedsbrev

RelationsPeoples
behandling af persondata

cookie-indstillinger
Dette site bruger cookies. Acceptér - Afvis eller gå til cookie-indstillinger for at ændre dine præferencer. Læs mere
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Analytics

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Uncategorized

Undefined cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.

Advertisement

Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.

Gem & Acceptér