• Om os
  • People
  • Cases
  • Inspiration
  • Job
  • Kontakt
  • Ydelser
  • NYHED
  • Da
  • En
RelationsPeople

Udvikling af
international
PR Toolbox

Kristian Eiberg

Administrerende direktør og partner
+45 22 65 52 51
kristian@relationspeople.dk

SAS International ønskede at professionalisere arbejdet med pressekontakt i sine datterselskaber.

SAS’ selskaber uden for Skandinavien var små og havde ikke på alle markeder lokale kompetencer inden for kommunikation. Det var derfor svært for selskaberne at implementere kampagner, der kom fra SAS’ hovedkontor, og udvikle og gennemføre lokale kampagner.

I samarbejde med SAS’ hovedkontor udviklede RelationsPeople et toolbox-koncept, der skulle gøre det nemt og enkelt for personer uden kommunikationskompetencer at gennemføre aktiviteter på det lokale marked. Konceptet havde enkle forklaringer, skabeloner og checklister. I forlængelse af konceptet gennemførte vi medietræninger i København og Bangkok, hvor vi trænede talsmænd og medarbejdere fra flere datterselskaber.

Tilmeld nyhedsbrevKristian EibergCasesTræning
Case
Udviklingsforløb for kommunikationsrådgivere
Træning
For at etablere og styrke et moderne mind-set og stærkere rådgivningskompetencer, udviklede RelationsPeople et træningsforløb for rådgiverne på Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet på Københavns Universitet.
Case
Kommunikationstræning for lokale ledere
LederkommunikationTræning
For en stor virksomhed som Securitas kan det være en udfordring at kommunikere relevant og nærværende til alle de lokale afdelinger. RelationsPeople udviklede derfor et kursus målrettet mellemlederne, så de påtog sig større ansvar for kommunikationen og gjorde afstanden mellem hovedkvarter og lokale afdelinger mindre.
Case
Aktivering af værdier i international ledergruppe
LederkommunikationTræning
Efter ekspansiv udvikling og tæt på en fordobling i antallet af medarbejdere, havde Inter IKEA Centre Group A/S brug for at få styrket den værdibaserede ledelse i virksomheden.
Workshop
Workshop: Styrk brandet gennem ledelsens LinkedIn-profiler
by Kristoffer Kej
Employer BrandingLinkedInTræning
Får dine ledere nok ud af mulighederne på LinkedIn? Vi tager ledergruppen gennem en praktisk orienteret workshop og viser på to-tre timer, hvilken værdi LinkedIn kan skabe for jeres virksomhed, hvordan den enkelte leder kan udkomme og positionere sig, og hvordan LinkedIn kan understøtte salg, branding og rekruttering.
Workshop
Workshop: Sådan bliver du en bedre kommunikationsrådgiver for din topleder
ForandringskommunikationLederkommunikationTræning
Der har aldrig tidligere været større krav til de øverste ledere om at kommunikere klart og engagerende både internt og eksternt. Det skaber nye muligheder for de kommunikationsafdelinger, der rådgiver toplederne, men det stiller også nye krav.
Case
Træning af mellemledere i forandringskommunikation
ForandringskommunikationTræning
En international, dansk produktionsvirksomhed ønskede, at alle mellemledere i deres indkøbsafdeling skulle blive bedre til at kommunikere i forbindelse med interne forandringer.

RelationsPeople
En del af PeopleGroup

Vester Farimagsgade 41
DK 1606 København V

Tilmeld nyhedsbrev

RelationsPeoples
behandling af persondata

cookie-indstillinger
facebookinstagramlinkedin
Dette site bruger cookies. Acceptér - Afvis eller gå til cookie-indstillinger for at ændre dine præferencer. Læs mere
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Advertisement

Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.

Analytics

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Uncategorized

Undefined cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.

Gem & Acceptér