Vi skaber resultater gennem relationer
Sofie
Desmareth
Riemann
Direktør og partner
Sofie
Desmareth
Riemann

Direktør og partner
+45 22 65 51 34
sofie@relationspeople.dk
Sofie har en ledende rolle på flere af bureauets kundeteams. Hun sætter dagsordener og skaber positioner for kunderne og er en rutineret rådgiver inden for krisehåndtering, medietræning og influencer-marketing.
by Sofie Desmareth Riemann
Få mikrofonen til at elske dig: De bedste råd fra vores medietræninger

by Sofie Desmareth Riemann
MedietræningBASF: thought leadership åbner døre til nøglemålgrupper

Accenture: thought leadership-platform for ledere

Codan: online sikkerhedskampagne, der gik viralt

Codan: Kampagne for at få flere unge til at bruge reflekser

Matas: Udvikling af barometer for stærkere positionering

’ESG er ikke længere henvist til en rapport, som ingen gider at læse’

by Sofie Desmareth Riemann
Den ultimative b(l)æredygtighedsordbog

by Sofie Desmareth Riemann og Laura Olaf Nielsen
ESGDenne artikel er bæredygtig, klimavenlig og CO2-neutral – eller er den også det?

by Sofie Desmareth Riemann
ESGMåler du værdien af din kommunikation?

by Sofie Desmareth Riemann
AnalysePublic relationsUndgå ’greenwashing’ i din markedsføring

by Sofie Desmareth Riemann
ESGKampagnerPublic relationsMånedens profil: Pandora

by Sofie Desmareth Riemann
Influencer marketingPublic relationsContent marketing – den nye fælles sandkasse

by Sofie Desmareth Riemann
KampagnerPublic relationsInfluencer marketing version 2.0

by Sofie Desmareth Riemann
Influencer marketingInfluencere er en del af Wonderful Copenhagens marketingstrategi

by Sofie Desmareth Riemann
Influencer marketingVirksomhedernes dom over tre hypede tendenser

by Sofie Desmareth Riemann
AnalyseKampagnerKender du værdien af influencer indsatser?

by Sofie Desmareth Riemann
Influencer marketingDisse 3 tal skal du have styr på ved influencer-kampagner

by Sofie Desmareth Riemann
Influencer marketingKampagnearbejde i den gode sags tjeneste

by Sofie Desmareth Riemann
KampagnerPublic relationsKreatør-økonomien er landet – og den buldrer derudad

by Sofie Desmareth Riemann
Influencer marketingPublic relationsBASF: Positionering af verdens største kemivirksomhed gennem sociale medier

BASF: Nordisk kommunikationsfunktion for verdens største kemivirksomhed

Aruba: Opbygning af thought leadership på et komplekst område

Danmarks Indsamling: Pressedækning for et godt formål

De virtuelle influencere kommer

by Sofie Desmareth Riemann
Influencer marketingPublic relationsSkal jeg bruge mit marketingbudget på influencer marketing?
![mulighed 1[3] RelationsPeople Kommunikationsbureau](https://relationspeople.dk/wp-content/uploads/2020/10/mulighed-13-768x512.jpg)
by Sofie Desmareth Riemann
Influencer marketingPublic relationsHvad har vi lært af 20 år som bureau?

by Sofie Desmareth Riemann
The marketing book to rule them all

by Sofie Desmareth Riemann
Influencer marketingPublic relationsDet skal du vide om influencer marketing version 2.0

by Sofie Desmareth Riemann
Influencer marketingPublic relationsMånedens profil: Plantorama

by Sofie Desmareth Riemann og Nikoline Meincke Larsen
Influencer marketingPublic relationsAnbefalinger til inspirationspodcasts på farten

by Sofie Desmareth Riemann
Nespresso: Lancering af en bæredygtig kaffeoplevelse

Upton-Hansen Architects: Introduktion til det danske marked

Syddansk Universitet: Lancering af virtuel YouTube-stjerne og undervisningsplatform

Nespresso: Influencerstrategi der giver langvarige resultater

Nikoline
Meincke
Larsen
Rådgiver
Nikoline
Meincke
Larsen

Rådgiver
+45 40 26 16 63
nikoline@relationspeople.dk
Nikoline spiller en central rolle på bureauets teams, der betjener store danske og internationale B2C-kunder. Her er hun både med til at udvikle kreative koncepter til danske eller nordiske kommunikationskampagner og føre dem sikkert ud i livet. Derudover bevæger hun sig inden for corporate communications i form af thought leadership for især bureauets tech-kunder.
by Nikoline Meincke Larsen
Matas: Udvikling af barometer for stærkere positionering

Disse tre spørgsmål skal du stille dig selv, hvis du vil lykkes med at lave effektive influencer kampagner

by Nikoline Meincke Larsen
Influencer marketingPublic relationsMatas tager pulsen på danske kvinders sundhed

by Nikoline Meincke Larsen
Public relationsThought LeadershipSamsung: Nordisk leadbureau for stor produktlancering

Hos Samsung er datadrevet influencer marketing nøglen til at nå den yngre målgruppe

by Nikoline Meincke Larsen
Influencer marketingLandechef hos Samsung: Derfor blander jeg mig i samfundsdebatten

by Nikoline Meincke Larsen
Thought LeadershipPlanet Nusa: Influencer marketing er hjørnesten i strategien

by Nikoline Meincke Larsen
Influencer marketingPublic relationsEASIS: Udvikling af datadrevet ambassadørprogram

Plantorama: Influencerkampagne med fokus på julemarked

Plantorama: Influencer-kampagne skabte trafik til hjemmesiden

Samsung: Øget omtale i livsstilsmedier

3 tips: Sådan evaluerer du din influencer kampagne

by Nikoline Meincke Larsen
Influencer marketingHold øje med data under din influencer-aktivering og få bedre resultater

by Nikoline Meincke Larsen
Influencer marketingPublic relationsSyv tendenser på sociale medier under corona-lockdown

by Nikoline Meincke Larsen
Corporate BrandingPublic relations3 trin til forarbejdet i din influencer-kampagne

by Nikoline Meincke Larsen
Influencer marketingPublic relationsMånedens profil: Plantorama

by Sofie Desmareth Riemann og Nikoline Meincke Larsen
Influencer marketingPublic relationsFå mere ud af influencer marketing ved at forstå data

by Nikoline Meincke Larsen
Influencer marketingPublic relationsMai
Steenbock
Sørensen
Seniorkonsulent
Mai
Steenbock
Sørensen

Seniorkonsulent
+45 23 29 08 42
mai@relationspeople.dk
Mai har en kandidatgrad i virksomhedskommunikation og brænder for at bygge bro mellem teknisk viden og let forståelige budskaber. Hun kommer senest fra en stilling som marketingkoordinator, hvor hun har arbejdet med adskillige discipliner inden for marketing og kommunikation i B2B-segmentet. Med mere end fem års erfaring har Mai opbygget brede kompetencer inden for PR, tekstforfatning og projektledelse.
by Mai Steenbock Sørensen
Ny podcast hjælper dig med at kommunikere om ESG

by Mai Steenbock Sørensen og Eva Harpøth Skjoldborg
ESGDet skal vi læse, se og lytte til i juleferien

by Mai Steenbock Sørensen
Her er vores anbefalinger til din sommerferielæsning og -underholdning

by Mai Steenbock Sørensen
Intern kommunikation bag virksomhedsfacaderne: Townhalls er både effektive og bruges som intern træningsbane

by Mai Steenbock Sørensen
Intern kommunikationLederkommunikationHvorfor klarer Ryanair sig så godt på TikTok? Og kan du også?

by Mai Steenbock Sørensen
Sociale medierDet skal vi læse i sommerferien

by Mai Steenbock Sørensen
Fra DR til Politiet og nu RelationsPeople – hvem er han?

by Mai Steenbock Sørensen
Er klimafolkemødet noget for din virksomhed?

by Mai Steenbock Sørensen
ESGBoganbefalinger: Det læser vi i sommerferien

by Mai Steenbock Sørensen
Skriv stærke stillingsopslag med meningsskabelsesteori

by Mai Steenbock Sørensen
Employer BrandingStyrk kulturen og motivationen gennem meningsfuld kommunikation

by Mai Steenbock Sørensen
Employer BrandingLaura
Olaf
Nielsen
Konsulent
Laura
Olaf
Nielsen

Konsulent
+45 26 36 40 19
laura@relationspeople.dk
Laura har en kandidatgrad i kommunikation med speciale i intern kommunikation og erfaring fra festival- og musikbranchen, hvor hendes primære berøringsflade har bestået af koordinerings- og tekstarbejde. Hos RelationsPeople sidder Laura på to af bureauets største kunder og trives, når hun beskæftiger sig med strategisk kommunikation og tekstforvaltning samt traditionel PR og projektledelse. Når hun ikke er på kontoret, sidder hun ved et klaver eller er til metalkoncert.
by Laura Olaf Nielsen
Direktioner overser ofte dette ved Townhall-møder

by Laura Olaf Nielsen og Kristian Eiberg
Intern kommunikationLederkommunikationDen ultimative b(l)æredygtighedsordbog

by Sofie Desmareth Riemann og Laura Olaf Nielsen
ESGSådan øger du kvaliteten af et townhall-møde

by Laura Olaf Nielsen og Anders Monrad Rendtorff
Intern kommunikationLederkommunikationKristoffer
Kej
Direktør og partner
Kristoffer
Kej

Direktør og partner
+45 22 65 52 56
kristoffer@relationspeople.dk
Kristoffer når hele vejen rundt som kommunikationsrådgiver og er særligt erfaren inden for kernefortælling og employer branding, hvor han har været med til at sætte toneangivende employer brands i søen, som stadig er på arbejde i organisationerne.
by Kristoffer Kej
PR-konsulent og projektleder til internationale brands

by Kristoffer Kej
Fra aktivitet til effekt: Sådan måler du dit employer brand strategisk

by Kristoffer Kej
Employer BrandingMorgenbriefing: sådan når du de unge under 30

by Kristoffer Kej og Alexandra Infantino Charquero
Employer BrandingDerfor skal kommunikatører forstå EU’s løndirektiv

by Kristoffer Kej
Employer BrandingIntern kommunikationLederkommunikationDownload vores seneste employer branding-rapport

by Kristoffer Kej
Employer BrandingStrategisk employer branding: Det er svært at nå i mål, hvis der ikke er et

by Kristoffer Kej
Employer BrandingUdvikling af employer brand for HOFOR

Udvikling af employer brand for Politiets Efterretningstjeneste

Sådan skaber du intern opbakning om employer brandet

by Kristoffer Kej
Employer BrandingSamsung: Nordisk thought leadership program for verdens største elektronikproducent

Samsung: Medietræning af talspersoner

Naviair: Udvikling af employer brand

Superligaen A/S: Årlig tilskuerundersøgelse

Vælg de rigtige KPI’er til din employer brand strategi

by Kristoffer Kej
Employer BrandingMasterclass: Strategisk employer branding (venteliste)

by Kristoffer Kej
Employer BrandingKommunikationsrådgiver: 80 % af krisekommunikation er ikke kommunikation

by Kristoffer Kej og Anita Østergaard Sørensen
KrisekommunikationEU-lovgivning: Hvad enhver employer branding ansvarlig bør vide om regler for bæredygtige løfter

by Kristoffer Kej
Employer BrandingESGTiltræk og fasthold medarbejdere med dit employer brand

by Kristoffer Kej
Employer BrandingEmployer branding rapport: Ram rigtigt med dit employer brand

by Kristoffer Kej
Employer BrandingEt stærkt employer brand kan ikke bygges på kommunikation alene

by Kristoffer Kej
Employer BrandingNy undersøgelse: De bløde værdier batter i employer brandingen

by Kristoffer Kej
Employer BrandingEmployer branding på LinkedIn

by Kristoffer Kej og Anita Østergaard Sørensen
Employer BrandingSociale medierBrand-blikket skal vendes indad

by Kristoffer Kej
Employer BrandingKommunikationsstrategiVELUX Group: Internationalt employer branding koncept

Onboarding: Fire tips til at få nye medarbejdere godt ombord

by Kristoffer Kej og Kenneth Grothe Toustrup
Employer BrandingTre erfaringer fra et virtuelt employer branding projekt

by Kristoffer Kej
Employer BrandingEmployer branding fra CEO’ens perspektiv: Sådan skaber du den gode arbejdsplads

by Kristoffer Kej
Employer BrandingHvad koster et dårligt employer brand?

by Kristoffer Kej
Employer BrandingEmployer branding – stå stærkt i kampen om de bedste medarbejdere

by Kristoffer Kej
Employer BrandingTre tips til at få succes med employee advocacy

by Kristoffer Kej
Corporate BrandingEmployer BrandingFem indsigter: Sådan bliver din arbejdsplads attraktiv for generation Z

by Kristoffer Kej
Employer BrandingInterview: Gør dit employer brand datadrevet

by Kristoffer Kej
Employer BrandingFire spørgsmål om din kommunikationsstrategi, som du skal kunne svare på

by Kristoffer Kej
ForandringskommunikationKommunikationsstrategiKommunikationsstrategi: Gode intentioner – lille publikum

by Kristoffer Kej
KommunikationsstrategiTune dit employer brand ind på generation Z

by Kristoffer Kej og Kenneth Grothe Toustrup
Employer BrandingWorkshop: Styrk brandet gennem ledelsens LinkedIn-profiler

by Kristoffer Kej
Employer BrandingSociale medierOnboarding: Når dit employer brand rammer virkeligheden

by Kristoffer Kej
Employer BrandingAnalyse skærper konkurrencen i Superligaen

by Kristoffer Kej
AnalyseKernefortællingen er virksomhedens tilstandsrapport

by Kristoffer Kej
Corporate BrandingEmployer BrandingStrategisk rådgiver: Teori er ikke nok

by Kristoffer Kej
KommunikationsstrategiWorkshop: Få flere muskler på LinkedIn

by Kristoffer Kej
Public relationsThought LeadershipRådgiverrollen kommer ikke af sig selv

by Kristoffer Kej
KommunikationsstrategiAlka Superliga: Markedsføring

Samsung: Øget kendskab gennem photo walks

Nordic Sugar: Employer branding-platform til mange medarbejdergrupper

Kristian
Eiberg
Administrerende direktør og partner
Kristian
Eiberg

Administrerende direktør og partner
+45 22 65 52 51
kristian@relationspeople.dk
Kristian stiftede RelationsPeople i 2000, og han er ekspert i at lede og udvikle strategiske processer, træne ledere i at kommunikere og styre organisationer gennem forandringer eller kriser. Kristian har tidligere arbejdet som managementkonsulent og kommunikationsansvarlig i en international virksomhed og så sidder han i flere bestyrelser. Derudover er han ekstern lektor på CBS.
by Kristian Eiberg
Bæredygtighedskommunikation: Dilemmaledelse for fuld udblæsning

by Kristian Eiberg
ESGLederkommunikationVi søger en rådgiver med partnerpotentiale

by Kristian Eiberg
Toplederkommunikation har aldrig været sværere

by Kristian Eiberg
ESGKommunikationsstrategiLederkommunikationtoplederkommunikationIngen har nogensinde rørt ved en forretningsstrategi

by Kristian Eiberg
Intern kommunikationLederkommunikationGenopliver ESG profilbrochuren i år?

by Kristian Eiberg
ESGIntern kommunikationLederkommunikationFå den interne samtale til at rulle

by Kristian Eiberg
Intern kommunikationLederkommunikationCommunity for intern kommunikation – Vær med

by Kristian Eiberg
Intern kommunikationSystematisering af intern kommunikation: Et defining moment for kommunikationschefen

by Kristian Eiberg
LederkommunikationHelsingør Kommune: Stakeholderanalyse kvalificerer strategisk beslutning i kommune

Dansk Byggeri: Medlemsanalyse skal inspirere strategisk proces

CONCITO: Medietræning i bæredygtige budskaber

Alfa Laval: Udvikling af en ny kernefortælling

Davos er en fristende anledning – skal du gribe den?

by Kristian Eiberg
LederkommunikationDirektioner overser ofte dette ved Townhall-møder

by Laura Olaf Nielsen og Kristian Eiberg
Intern kommunikationLederkommunikationEuropean Green Deal: Giv virksomhedens narrativer et serviceeftersyn

by Kristian Eiberg
ESGLederkommunikationNy survey sætter spot på rådgiverkompetence

by Kristian Eiberg
LederkommunikationKommunikationsrådgivere mangler kompetenceudvikling

by Kristian Eiberg
LederkommunikationEr en dansk topchefs omdømme 150 mia. kroner værd?

by Kristian Eiberg
LederkommunikationFå en god relation til topchefen

by Kristian Eiberg
LederkommunikationBudskabsplatformen: Skab rød tråd i din kommunikation

by Kristian Eiberg
KommunikationsstrategiLederkommunikationUndervurder ikke peer management

by Kristian Eiberg
LederkommunikationTre råd til arbejdet med strategiske temaer

by Kristian Eiberg
LederkommunikationThought LeadershipRelationsPeople Prisen for bedste cand.merc.(kom.) speciale 2022

by Kristian Eiberg
Public relationsToplederkommunikation: Den krævende relation til den udenlandske topchef

by Kristian Eiberg
LederkommunikationToplederkommunikation: ”Remember to say good morning!”

by Kristian Eiberg
LederkommunikationThought LeadershipPurpose baner vejen for en mere aktivistisk CEO

by Kristian Eiberg
LederkommunikationThought LeadershipToplederkommunikation i praksis

by Kristian Eiberg
ForandringskommunikationLederkommunikationThought LeadershipRoskilde Kongrescenter: Udvikling af grundhistorie og content-model

Museerne Helsingør: Udvikling af koncept

IKEA Centre Group: Aktivering af værdier i international ledergruppe

by Kristian Eiberg
LederkommunikationCEO-aktivisme: Når topchefen taber tålmodigheden

by Kristian Eiberg
LederkommunikationToplederkommunikation: Tilbage til fremtiden

by Kristian Eiberg
LederkommunikationMånedens Profil: Brug følelser og aktivering i din employer branding kampagne

by Kristian Eiberg
Employer BrandingEmployer branding i en krisetid – hvad lærte vi af finanskrisen?

by Kristian Eiberg
Employer BrandingNivågaards Malerisamling: Indsigter om eksisterende og potentielle kunder

Bedre rådgiver i praksis

by Kristian Eiberg
KommunikationsstrategiLederkommunikationLederkommunikation i praksis: Interview med Lisa Gubi Mørz, Head of Change and Leadership Communication, Danske Bank

by Kristian Eiberg
LederkommunikationLederkommunikation i praksis: Et interview med Louise Neel Høyer, Lead Communication Partner i KMD

by Kristian Eiberg
KommunikationsstrategiLederkommunikationToplederkommunikation på dagsordenen i 2018

by Kristian Eiberg
KommunikationsstrategiLederkommunikationNøgne Ø: Rebranding af norsk bryggeri

Nivågaards Malerisamling: Udvikling af vision, mission og værdier

Toplederrådgivning i praksis: ”Meso er nøglen til at forstå Exo”

by Kristian Eiberg
LederkommunikationToplederkommunikation: Som at piske en god bearnaise!

by Kristian Eiberg
LederkommunikationRelationsPeople prisen: Hvor blev de af?

by Kristian Eiberg
CEO activism

by Kristian Eiberg
LederkommunikationHer er de nominerede til RelationsPeople Prisen for bedste cand.merc.(kom.)-speciale 2019

by Kristian Eiberg
Public relationsForstå forretningskonteksten

by Kristian Eiberg
LederkommunikationVinderspeciale: ”Et bæredygtigt byggeri kan styrke dit brand”

by Kristian Eiberg
Public relationsKom godt i gang med toplederkommunikation

by Kristian Eiberg
LederkommunikationFNs verdensmål. Hvad gør vi selv?

by Kristian Eiberg
Corporate BrandingPublic relationsCarlsberg Byen: Kommunikationsstrategi for nyt bykvarter

ISS World Services: Budskabsplatform til 50 lande

Steensen Warming: Repositionering af rådgivende ingeniørvirksomhed

SAS International: Udvikling af international PR Toolbox

by Kristian Eiberg
RelationsPeople prisen for bedste cand.merc.(kom.) speciale 2020

by Kristian Eiberg
Public relationsNørrebro Bryghus: Revitalisering af bryggeribrand

Procesindustrien: Kommunikationsstrategi

Carlsberg Byen: Positionering af Københavns mest attraktive bydel

Kenneth
Grothe
Toustrup
Rådgiver
Kenneth
Grothe
Toustrup

Rådgiver
+45 26 56 29 96
kenneth@relationspeople.dk
Kenneth er en øvet skribent med næse for at finde gode historier og interessante vinkler. Han færdes hjemmevant i de fleste genrer og kan desuden trække på en stor erfaring med pressearbejdet, når historierne skal ud og leve.
by Kenneth Grothe Toustrup
Employee Advocacy: Når en medarbejder deler egne historier, skaber det ringe i vandet

by Kenneth Grothe Toustrup
Employer BrandingUdvikling af employer brand for HOFOR

Puds kommunikationsbrillen: Det skal du lægge mærke til i listen over bæredygtige brands

by Kenneth Grothe Toustrup
ESGTiltræk medarbejdere med employer branding

by Kenneth Grothe Toustrup
Employer BrandingSådan opbygger du din stillingsannonce

by Kenneth Grothe Toustrup
Employer BrandingDen nye generation brænder for de bløde værdier

by Kenneth Grothe Toustrup
Employer BrandingOnboarding: Fire tips til at få nye medarbejdere godt ombord

by Kristoffer Kej og Kenneth Grothe Toustrup
Employer BrandingEvida: Udvikling af employer brand for at styrke rekruttering

Employer branding: Sig det klart, og sig det med mennesker

by Kenneth Grothe Toustrup
Employer BrandingEmployer branding: Seks tips til det gode stillingsopslag

by Kenneth Grothe Toustrup
Employer BrandingEmployer branding: Sådan undgår du flosklerne

by Kenneth Grothe Toustrup
Employer BrandingFra gimmicks til effektiv kommunikation

by Kenneth Grothe Toustrup
Public relationsFire tips til kommunikatører i en Corona-tid

by Kenneth Grothe Toustrup og Anders Monrad Rendtorff
KrisekommunikationLederkommunikationTune dit employer brand ind på generation Z

by Kristoffer Kej og Kenneth Grothe Toustrup
Employer BrandingTre skarpe til vores nye direktør

by Kenneth Grothe Toustrup
Hvad skribenten kan lære af parterapeuten

by Kenneth Grothe Toustrup
Public relationsJoacim
Præst
Nielsen
Rådgiver
Joacim
Præst
Nielsen

Rådgiver
+45 31 69 16 05
joacim@relationspeople.dk
Joacim er en garvet journalist med næse fra erhvervsliv, medier og politik. Han er skarp med pennen og bidrager på bureauet med sin viden om, hvad der får historier ud at leve i pressen, og hvad der gør en god fortælling. Når han ikke går på arbejde, er han glad for at stå i køkkenet, og har en forkærlighed for litteratur.
by Joacim Præst Nielsen
Eva
Harpøth
Skjoldborg
ESG seniorrådgiver
Eva
Harpøth
Skjoldborg

ESG seniorrådgiver
+4561308023
eva@relationspeople.dk
Evas hjemmebane er bæredygtighed/ESG og kommunikation med mere end 20 års erfaring inden for dette felt. Virker bl.a. som hovedforfatter på bæredygtighedsrapporter for nogle af Danmarks største virksomheder og skrivende redaktør af indhold til Danmarks ældste dedikerede platform for bæredygtighedsprofessionelle.
by Eva Harpøth Skjoldborg
Ny rapport: 7 sandheder om greenwashing

by Eva Harpøth Skjoldborg
ESGNy minirapport om intern ESG-kommunikation

by Eva Harpøth Skjoldborg
ESGIntern kommunikationLederkommunikationNy podcast hjælper dig med at kommunikere om ESG

by Mai Steenbock Sørensen og Eva Harpøth Skjoldborg
ESGGreenwashing er mere end marketing

by Eva Harpøth Skjoldborg
ESGEr det virkelig så svært at undgå greenwashing?

by Eva Harpøth Skjoldborg
ESGNy rapport om ESG-kommunikation

by Eva Harpøth Skjoldborg
AnalyseESGCecilie
Wagner
Tang
Konsulent
Cecilie
Wagner
Tang

Konsulent
+45 31 76 25 33
cecilie@relationspeople.dk
Cecilie har en kandidatgrad i Politisk Kommunikation og Ledelse fra CBS. Hun har erfaring fra mediebureau, hvor hun beskæftigede sig med blandt andet influencers, traditionel PR og kampagner. Hos RelationsPeople sidder Cecilie på flere af bureauets kunder og beskæftiger sig med PR, influencersamarbejder, projektledelse, tekstforfatning og meget mere. Hun trives særligt med opgaver inden for strategisk kommunikation, PR og projektledelse. Når hun ikke er på bureauet, engagerer hun sig blandt andet som frivillig ungerådgiver hos NGO’en GirlTalk.
Anita
Østergaard
Sørensen
Seniorkonsulent/ på barsel
Anita
Østergaard
Sørensen

Seniorkonsulent/ på barsel
+45 27 58 94 46
anita@relationspeople.dk
Anita er uddannet retoriker med speciale i taleskrivning og brænder for at skabe vedkommende og levende fortællinger og kommunikation. Sammenlagt har Anita mere end seks års erfaring med politisk, kommerciel og journalistisk kommunikation med brede kompetencer inden for tekstforfatning, sociale medier, kampagneledelse og PR.
by Anita Østergaard Sørensen
Holdning: Employer branding-indsatsen kan ikke alene drive arbejdet med at øge diversiteten

by Anita Østergaard Sørensen
Employer BrandingHoldningMålbare data eller mavefornemmelse? Her er hvad du bør overveje, når du vælger influencers til jeres kampagne

by Anita Østergaard Sørensen
Influencer marketingUndervurderer vi podcasten som kommunikationskanal når det gælder employer branding?

by Anita Østergaard Sørensen og Alexandra Infantino Charquero
Employer BrandingKommunikationsrådgiver: 80 % af krisekommunikation er ikke kommunikation

by Kristoffer Kej og Anita Østergaard Sørensen
KrisekommunikationEr jeres townhalls relevante for jeres medarbejdere?

by Anita Østergaard Sørensen
Intern kommunikationLederkommunikationLinkedIn har fået en ny annoncefunktion – og den kan sætte fut i jeres thought leadership positionering

by Anita Østergaard Sørensen
Public relationsThought LeadershipHvorfor townhalls er et nødvendigt kommunikationsgreb

by Anita Østergaard Sørensen
LederkommunikationGuide: Tiltræk de rigtige kandidater med organiske jobopslag på LinkedIn

by Anita Østergaard Sørensen
Employer BrandingGuide: Lær at annoncere på LinkedIn

by Anita Østergaard Sørensen
Employer BrandingBrug SoMe-ekspertens hemmelige våben, hvis du vil lykkes på de sociale medier

by Anita Østergaard Sørensen
Sociale medierEmployer branding på LinkedIn

by Kristoffer Kej og Anita Østergaard Sørensen
Employer BrandingSociale medierTo vigtige pointer om god kommunikationsrådgivning af topledere

by Anita Østergaard Sørensen
LederkommunikationTo tips til at undgå den sproglige ”metervarestil”

by Anita Østergaard Sørensen
Public relationsThought LeadershipAnders
Monrad
Rendtorff
Associeret seniorrådgiver
Anders
Monrad
Rendtorff

Associeret seniorrådgiver
+45 29 40 70 16
anders@relationspeople.dk
Anders var seniorrådgiver i RelationsPeople fra 2017-2024. Med udgangen af 2024 er han kommunikationsdirektør i LEO Pharma A/S og tilknyttet RelationsPeople som associeret ikke mindst på grund den fortsatte interesse for bogen The Communications Advisor, som han er medforfatter af, og det bagvedliggende forskningsprojekt.
by Anders Monrad Rendtorff
Sådan øger du kvaliteten af et townhall-møde

by Laura Olaf Nielsen og Anders Monrad Rendtorff
Intern kommunikationLederkommunikationTV2: Lancering af koncernstrategi for 140 ledere

Københavns Universitet: Udviklingsforløb for kommunikationsrådgivere

by Anders Monrad Rendtorff
Securitas: Kommunikationstræning for lokale ledere

by Anders Monrad Rendtorff
LederkommunikationCovid-19: Intern kommunikation har aldrig været vigtigere

by Anders Monrad Rendtorff
ForandringskommunikationKrisekommunikationLederkommunikationFire tips til kommunikatører i en Corona-tid

by Kenneth Grothe Toustrup og Anders Monrad Rendtorff
KrisekommunikationLederkommunikationDer er ingen plan for toplederkommunikation

by Anders Monrad Rendtorff
LederkommunikationHvad er fremtidens kompetencekrav?

by Anders Monrad Rendtorff
LederkommunikationFremtidens Rådgiver 2019: Brug anledninger proaktivt

by Anders Monrad Rendtorff
KommunikationsstrategiLederkommunikationAlexandra
Infantino
Charquero
Seniorkonsulent
Alexandra
Infantino
Charquero

Seniorkonsulent
+45 31 39 54 38
alexandra@relationspeople.dk
Alexandra er tovholder på projekter for bureauets største og mindste kunde. Sammen med sine nærmeste teamkolleger sikrer hun, at presseomtalen, planerne og strategierne når i mål.
by Alexandra Infantino Charquero
Morgenbriefing: sådan når du de unge under 30

by Kristoffer Kej og Alexandra Infantino Charquero
Employer BrandingEmployer branding: Webinar om strategi og måling d. 27. marts 2025

by Alexandra Infantino Charquero
Holdning: Årets Ord 2024 – sådan det burde have været, hvis du altså spørger mig

by Alexandra Infantino Charquero
HoldningEr det en god idé at bruge ESG-budskaber i dit employer brand?

by Alexandra Infantino Charquero
Employer BrandingESGUndervurderer vi podcasten som kommunikationskanal når det gælder employer branding?

by Anita Østergaard Sørensen og Alexandra Infantino Charquero
Employer BrandingSprogets magt påvirker rekruttering betydeligt

by Alexandra Infantino Charquero
Employer BrandingTikTok og Snapchat er kommunikationsrådgiverens farlige fristelse

by Alexandra Infantino Charquero
Sociale medierEmployer branding: Unge jobansøgere stiller nye krav
