Vi skaber resultater gennem relationer
Alexandra
Infantino
Charquero
Konsulent
Alexandra
Infantino
Charquero
Konsulent
+45 31 39 54 38
alexandra@relationspeople.dk
Til dagligt sidder Alexandra blandt andet med driften af to af bureauets største kunder, hvor hun beskæftiger sig med traditionelt og produkt-PR samt events. Alexandra går særligt op i sprog, detaljer og relationer og når hun ikke arbejder, maler hun og forbereder quizzer til kontorets sociale arrangementer.
by Alexandra Infantino Charquero
Undervurderer vi podcasten som kommunikationskanal når det gælder employer branding?
by Alexandra Infantino Charquero og Anita Østergaard Sørensen
Employer BrandingSprogets magt har stor indflydelse – også på din rekruttering
by Alexandra Infantino Charquero
Employer BrandingTikTok og Snapchat er kommunikationsrådgiverens farlige fristelse
by Alexandra Infantino Charquero
Sociale medierKom med til RelationsPeoples specialepris 2024
by Alexandra Infantino Charquero
Public relationsEmployer branding-strategi: Unge jobansøgere stiller nye krav
by Alexandra Infantino Charquero
Employer BrandingAnders
Monrad
Rendtorff
Seniorrådgiver og associeret partner
Anders
Monrad
Rendtorff
Seniorrådgiver og associeret partner
+45 29 40 70 16
anders@relationspeople.dk
Anders har speciale i toplederkommunikation med mere end 20 års erfaring som kommunikationschef i danske og internationale virksomheder, blandt andet Coloplast og Vestas. Han har sin faste gang på direktionsgangene og er ofte ude af huset til workshops, oplæg og træninger.
by Anders Monrad Rendtorff
Vil du være med i vores community for intern kommunikation?
by Anders Monrad Rendtorff og Kristian Eiberg
Intern kommunikationSådan øger du kvaliteten af et townhall-møde
by Anders Monrad Rendtorff og Laura Hovmand Nielsen
Intern kommunikationLederkommunikationTV2: Lancering af koncernstrategi for 140 ledere
LederkommunikationKøbenhavns Universitet: Udviklingsforløb for kommunikationsrådgivere
by Anders Monrad Rendtorff
Securitas: Kommunikationstræning for lokale ledere
by Anders Monrad Rendtorff
LederkommunikationCovid-19: Intern kommunikation har aldrig været vigtigere
by Anders Monrad Rendtorff
ForandringskommunikationKrisekommunikationLederkommunikationFire tips til kommunikatører i en Corona-tid
by Anders Monrad Rendtorff og Kenneth Grothe Toustrup
KrisekommunikationLederkommunikationDer er ingen plan for toplederkommunikation
by Anders Monrad Rendtorff
LederkommunikationHvad er fremtidens kompetencekrav?
by Anders Monrad Rendtorff
LederkommunikationFremtidens Rådgiver 2019: Brug anledninger proaktivt
by Anders Monrad Rendtorff
KommunikationsstrategiLederkommunikationAnita
Østergaard
Sørensen
Seniorkonsulent
Anita
Østergaard
Sørensen
Seniorkonsulent
+45 27 58 94 46
anita@relationspeople.dk
Anita er uddannet retoriker med speciale i taleskrivning og brænder for at skabe vedkommende og levende fortællinger og kommunikation. Sammenlagt har Anita mere end seks års erfaring med politisk, kommerciel og journalistisk kommunikation med brede kompetencer inden for tekstforfatning, sociale medier, kampagneledelse og PR.
by Anita Østergaard Sørensen
Målbare data eller mavefornemmelse? Her er hvad du bør overveje, når du vælger influencers til jeres kampagne
by Anita Østergaard Sørensen
Influencer marketingUndervurderer vi podcasten som kommunikationskanal når det gælder employer branding?
by Alexandra Infantino Charquero og Anita Østergaard Sørensen
Employer BrandingKommunikationsrådgiver: 80 % af krisekommunikation er ikke kommunikation
by Anita Østergaard Sørensen og Kristoffer Kej
KrisekommunikationEr jeres townhalls relevante for jeres medarbejdere? Altså, sådan rigtigt?
by Anita Østergaard Sørensen
Intern kommunikationLederkommunikationLinkedIn har fået en ny annoncefunktion – og den kan sætte fut i jeres thought leadership positionering
by Anita Østergaard Sørensen
Public relationsThought LeadershipEn kommunikationschef kontrollerer 4 % af det, organisationen taler om
by Anita Østergaard Sørensen
LederkommunikationGuide: Tiltræk de rigtige kandidater med organiske jobopslag på LinkedIn
by Anita Østergaard Sørensen
Employer BrandingGuide: Lær at annoncere på LinkedIn med tre minutters læsning
by Anita Østergaard Sørensen
Employer BrandingBrug SoMe-ekspertens hemmelige våben, hvis du vil lykkes på de sociale medier
by Anita Østergaard Sørensen
Sociale medierEmployer branding på LinkedIn
by Anita Østergaard Sørensen og Kristoffer Kej
Employer BrandingSociale medierTo vigtige pointer om god kommunikationsrådgivning af topledere
by Anita Østergaard Sørensen
LederkommunikationTo tips til at undgå den sproglige ”metervarestil”
by Anita Østergaard Sørensen
Public relationsThought LeadershipBjørn
Andreassen
Seniorkonsulent
Bjørn
Andreassen
Seniorkonsulent
+45 22 65 51 92
bjorn@relationspeople.dk
Bjørn kommer fra en verden af finans, jura og politik, hvor han har arbejdet som presserådgiver i flere forskellige organisationer, senest Alm. Brand. Når Bjørn ikke er på arbejde, kan man bl.a. finde ham på Kløvermarken iført en bordeaux fodboldtrøje eller i Pumpehuset til koncert.
by Bjørn Andreassen
Tre råd til at udnytte globale data til lokal PR
by Bjørn Andreassen
Public relationsThought LeadershipMarkedsføring på Twitch
by Bjørn Andreassen
Influencer marketingKampagnerPublic relationsDet skal vi læse i juleferien
by Bjørn Andreassen
Eva
Harpøth
Skjoldborg
ESG seniorrådgiver
Eva
Harpøth
Skjoldborg
ESG seniorrådgiver
+4561308023
eva@relationspeople.dk
Evas hjemmebane er bæredygtighed/ESG og kommunikation med mere end 20 års erfaring inden for dette felt. Virker bl.a. som hovedforfatter på bæredygtighedsrapporter for nogle af Danmarks største virksomheder og skrivende redaktør af indhold til Danmarks ældste dedikerede platform for bæredygtighedsprofessionelle.
by Eva Harpøth Skjoldborg
Greenwashing er mere end marketing
by Eva Harpøth Skjoldborg
ESGEr det virkelig så svært at undgå greenwashing?
by Eva Harpøth Skjoldborg
ESGNy rapport om ESG-kommunikation: Hvad er de fem kritiske opgaver lige nu?
by Eva Harpøth Skjoldborg
AnalyseESGKenneth
Grothe
Toustrup
Rådgiver
Kenneth
Grothe
Toustrup
Rådgiver
+45 26 56 29 96
kenneth@relationspeople.dk
Kenneth er en øvet skribent med næse for at finde gode historier og interessante vinkler. Han færdes hjemmevant i de fleste genrer og kan desuden trække på en stor erfaring med pressearbejdet, når historierne skal ud og leve.
by Kenneth Grothe Toustrup
Udvikling af employer brand for HOFOR
Employer BrandingPuds kommunikationsbrillen: Det skal du lægge mærke til i listen over bæredygtige brands
by Kenneth Grothe Toustrup
ESGTiltræk medarbejdere med employer branding
by Kenneth Grothe Toustrup
Employer BrandingSådan bygger du din stillingsannonce
by Kenneth Grothe Toustrup
Employer BrandingDen nye generation brænder for de bløde værdier
by Kenneth Grothe Toustrup
Employer BrandingOnboarding: Fire tips til at få nye medarbejdere godt ombord
by Kenneth Grothe Toustrup og Kristoffer Kej
Employer BrandingEvida: Udvikling af employer brand for at styrke rekruttering
Employer BrandingEmployer branding: Sig det klart, og sig det med mennesker
by Kenneth Grothe Toustrup
Employer BrandingEmployer branding: Seks tips til det gode stillingsopslag
by Kenneth Grothe Toustrup
Employer BrandingEmployer branding: Sådan undgår du flosklerne
by Kenneth Grothe Toustrup
Employer BrandingFra gimmicks til effektiv kommunikation
by Kenneth Grothe Toustrup
Public relationsFire tips til kommunikatører i en Corona-tid
by Anders Monrad Rendtorff og Kenneth Grothe Toustrup
KrisekommunikationLederkommunikationTune dit employer brand ind på generation Z
by Kenneth Grothe Toustrup og Kristoffer Kej
Employer BrandingTre skarpe til vores nye direktør
by Kenneth Grothe Toustrup
Hvad skribenten kan lære af parterapeuten
by Kenneth Grothe Toustrup
Public relationsKristian
Eiberg
Administrerende direktør og partner
Kristian
Eiberg
Administrerende direktør og partner
+45 22 65 52 51
kristian@relationspeople.dk
Kristian stiftede RelationsPeople i 2000, og han er ekspert i at lede og udvikle strategiske processer, træne ledere i at kommunikere og styre organisationer gennem forandringer eller kriser. Kristian har tidligere arbejdet som managementkonsulent og kommunikationsansvarlig i en international virksomhed og så sidder han i flere bestyrelser. Derudover er han ekstern lektor på CBS.
by Kristian Eiberg
Onsdagsbar om intern ESG-kommunikation for vores intern kommunikation-community
by Kristian Eiberg
Intern kommunikationIngen har nogensinde rørt ved en forretningsstrategi
by Kristian Eiberg
Intern kommunikationLederkommunikationGenopliver ESG profilbrochuren i år?
by Kristian Eiberg
ESGIntern kommunikationLederkommunikationFå den interne samtale til at rulle med et dialoghjul
by Kristian Eiberg
Intern kommunikationLederkommunikationVil du være med i vores community for intern kommunikation?
by Anders Monrad Rendtorff og Kristian Eiberg
Intern kommunikationSystematisering af den interne kommunikation kan blive et defining moment for kommunikationschefen
by Kristian Eiberg
LederkommunikationHelsingør Kommune: Stakeholderanalyse kvalificerer strategisk beslutning i kommune
AnalyseDansk Byggeri: Medlemsanalyse skal inspirere strategisk proces
AnalyseCONCITO: Medietræning i bæredygtige budskaber
ESGMedietræningAlfa Laval: Udvikling af en ny kernefortælling
Corporate BrandingEmployer BrandingESGLederkommunikation: Davos er en fristende anledning – skal du gribe den?
by Kristian Eiberg
LederkommunikationDenne ene ting misser direktioner ofte, når de afholder Townhall-møder…
by Kristian Eiberg og Laura Hovmand Nielsen
Intern kommunikationLederkommunikationEuropean Green Deal: Giv virksomhedens narrativer et serviceeftersyn
by Kristian Eiberg
ESGLederkommunikationNy survey sætter spot på rådgiverkompetence
by Kristian Eiberg
LederkommunikationKommunikationsrådgivere mangler kompetenceudvikling
by Kristian Eiberg
LederkommunikationEr en dansk topchefs omdømme 150 mia. kroner værd?
by Kristian Eiberg
LederkommunikationFå en god relation til topchefen
by Kristian Eiberg
LederkommunikationBudskabsplatformen: Skab rød tråd i din kommunikation
by Kristian Eiberg
KommunikationsstrategiLederkommunikationUndervurder ikke peer management
by Kristian Eiberg
LederkommunikationTre råd til arbejdet med strategiske temaer
by Kristian Eiberg
LederkommunikationThought LeadershipRelationsPeople Prisen for bedste cand.merc.(kom.) speciale 2022
by Kristian Eiberg
Public relationsToplederkommunikation: Den krævende relation til den udenlandske topchef
by Kristian Eiberg
LederkommunikationToplederkommunikation: ”Remember to say good morning!”
by Kristian Eiberg
LederkommunikationThought LeadershipPurpose baner vejen for en mere aktivistisk CEO
by Kristian Eiberg
LederkommunikationThought LeadershipToplederkommunikation i praksis
by Kristian Eiberg
ForandringskommunikationLederkommunikationThought LeadershipRoskilde Kongrescenter: Udvikling af grundhistorie og model for content-produktion
Corporate BrandingKommunikationsstrategiMuseerne Helsingør: Udvikling af koncept
Corporate BrandingIKEA Centre Group: Aktivering af værdier i international ledergruppe
by Kristian Eiberg
LederkommunikationCEO-aktivisme: Når topchefen taber tålmodigheden
by Kristian Eiberg
LederkommunikationToplederkommunikation: Tilbage til fremtiden
by Kristian Eiberg
LederkommunikationMånedens Profil: Brug følelser og aktivering i din employer branding kampagne
by Kristian Eiberg
Employer BrandingEmployer branding i en krisetid – hvad lærte vi af finanskrisen?
by Kristian Eiberg
Employer BrandingBedre rådgiver i praksis
by Kristian Eiberg
KommunikationsstrategiLederkommunikationLederkommunikation i praksis: Interview med Lisa Gubi Mørz, Head of Change and Leadership Communication, Danske Bank
by Kristian Eiberg
LederkommunikationLederkommunikation i praksis: Et interview med Louise Neel Høyer, Lead Communication Partner i KMD
by Kristian Eiberg
KommunikationsstrategiLederkommunikationToplederkommunikation på dagsordenen i 2018
by Kristian Eiberg
KommunikationsstrategiLederkommunikationNøgne Ø: Rebranding af norsk bryggeri
Corporate BrandingNivågaards Malerisamling: Udvikling af vision, mission og værdier
Corporate BrandingKommunikationsstrategiToplederrådgivning i praksis: ”Meso er nøglen til at forstå Exo”
by Kristian Eiberg
LederkommunikationToplederkommunikation: Som at piske en god bearnaise!
by Kristian Eiberg
LederkommunikationRelationsPeople prisen: Hvor blev de af?
by Kristian Eiberg
CEO activism
by Kristian Eiberg
LederkommunikationHer er de nominerede til RelationsPeople Prisen for bedste cand.merc.(kom.)-speciale 2019
by Kristian Eiberg
Public relationsForstå forretningskonteksten
by Kristian Eiberg
LederkommunikationVinderspeciale: ”Et bæredygtigt byggeri kan styrke dit brand”
by Kristian Eiberg
Public relationsKom godt i gang med toplederkommunikation
by Kristian Eiberg
LederkommunikationFNs verdensmål. Hvad gør vi selv?
by Kristian Eiberg
Corporate BrandingPublic relationsCarlsberg Byen: Kommunikationsstrategi for nyt bykvarter
KommunikationsstrategiISS World Services: Budskabsplatform til 50 lande
KommunikationsstrategiSteensen Warming: Repositionering af rådgivende ingeniørvirksomhed
Corporate BrandingKampagnerNivågaards Malerisamling: Indsigter om eksisterende og potentielle kunder
SAS International: Udvikling af international PR Toolbox
by Kristian Eiberg
RelationsPeople prisen for bedste cand.merc.(kom.) speciale 2020
by Kristian Eiberg
Public relationsNørrebro Bryghus: Revitalisering af bryggeribrand
Corporate BrandingKampagnerPublic relationsProcesindustrien: Kommunikationsstrategi
KommunikationsstrategiCarlsberg Byen: Positionering af Københavns mest attraktive bydel
Corporate BrandingKristoffer
Kej
Direktør og partner
Kristoffer
Kej
Direktør og partner
+45 22 65 52 56
kristoffer@relationspeople.dk
Kristoffer når hele vejen rundt som kommunikationsrådgiver og er særligt erfaren inden for kernefortælling og employer branding, hvor han har været med til at sætte toneangivende employer brands i søen, som stadig er på arbejde i organisationerne.
by Kristoffer Kej
Udvikling af employer brand for HOFOR
Employer BrandingUdvikling af employer brand for Politiets Efterretningstjeneste
Employer BrandingSådan skaber du intern opbakning om employer brandet
by Kristoffer Kej
Employer BrandingSamsung: Nordisk thought leadership program for verdens største elektronikproducent
Thought LeadershipSamsung: Medietræning af talspersoner
MedietræningNaviair: Udvikling af employer brand
Employer BrandingSuperligaen A/S: Årlig tilskuerundersøgelse
AnalyseTre gode råd: Vælg de rigtige KPI’er til din employer brand strategi
by Kristoffer Kej
Employer BrandingTilmeld dig nu: Masterclass i oktober 2024 om strategisk employer branding. Sæt de rigtige mål og find vejen derhen.
by Kristoffer Kej
Employer BrandingKommunikationsrådgiver: 80 % af krisekommunikation er ikke kommunikation
by Anita Østergaard Sørensen og Kristoffer Kej
KrisekommunikationEU-lovgivning: Hvad enhver employer branding ansvarlig bør vide om regler for bæredygtige løfter
by Kristoffer Kej
Employer BrandingESGSådan tiltrækker og fastholder du medarbejdere med dit employer brand
by Kristoffer Kej
Employer BrandingEmployer branding rapport: Ram rigtigt med dit employer brand
by Kristoffer Kej
Employer BrandingEt stærkt employer brand kan ikke bygges på kommunikation alene
by Kristoffer Kej
Employer BrandingNy undersøgelse: De bløde værdier batter i employer brandingen
by Kristoffer Kej
Employer BrandingEmployer branding på LinkedIn
by Anita Østergaard Sørensen og Kristoffer Kej
Employer BrandingSociale medierBrand-blikket skal vendes indad
by Kristoffer Kej
Employer BrandingKommunikationsstrategiVELUX Group: Internationalt employer branding koncept
Employer BrandingOnboarding: Fire tips til at få nye medarbejdere godt ombord
by Kenneth Grothe Toustrup og Kristoffer Kej
Employer BrandingTre erfaringer fra et virtuelt employer branding projekt
by Kristoffer Kej
Employer BrandingEmployer branding fra CEO’ens perspektiv: Sådan skaber du den gode arbejdsplads
by Kristoffer Kej
Employer BrandingHvad koster et dårligt employer brand?
by Kristoffer Kej
Employer BrandingEmployer branding – stå stærkt i kampen om de bedste medarbejdere
by Kristoffer Kej
Employer BrandingTre tips til at få succes med employee advocacy
by Kristoffer Kej
Corporate BrandingEmployer BrandingFem indsigter: Sådan bliver din arbejdsplads attraktiv for generation Z
by Kristoffer Kej og Monica Wass
Employer BrandingInterview: Gør dit employer brand datadrevet
by Kristoffer Kej
Employer BrandingFire spørgsmål om din kommunikationsstrategi, som du skal kunne svare på
by Kristoffer Kej
ForandringskommunikationKommunikationsstrategiKommunikationsstrategi: Gode intentioner – lille publikum
by Kristoffer Kej
KommunikationsstrategiTune dit employer brand ind på generation Z
by Kenneth Grothe Toustrup og Kristoffer Kej
Employer BrandingWorkshop: Styrk brandet gennem ledelsens LinkedIn-profiler
by Kristoffer Kej
Employer BrandingSociale medierOnboarding: Når dit employer brand rammer virkeligheden
by Kristoffer Kej
Employer BrandingAnalyse skærper konkurrencen i Superligaen
by Kristoffer Kej
AnalyseKernefortællingen er virksomhedens tilstandsrapport
by Kristoffer Kej
Corporate BrandingEmployer BrandingStrategisk rådgiver: Teori er ikke nok
by Kristoffer Kej
KommunikationsstrategiWorkshop: Få flere muskler på LinkedIn
by Kristoffer Kej
Public relationsThought LeadershipRådgiverrollen kommer ikke af sig selv
by Kristoffer Kej
KommunikationsstrategiAlka Superliga: Markedsføring
Corporate BrandingSamsung: Øget kendskab gennem photo walks
Public relationsNordic Sugar: Employer branding-platform til mange medarbejdergrupper
Employer BrandingLaura
Hovmand
Nielsen
Konsulent
Laura
Hovmand
Nielsen
Konsulent
+45 26 36 40 19
laura@relationspeople.dk
Laura er bureauets praktikant. Hun har sin daglige gang på Aalborg Universitet, hvor hun læser sin kandidat i kommunikation og kommer til bureauet med erfaring fra festival- og eventbranchen, hvor hendes primære berøringsflade har bestået af koordinerings- og tekstarbejde. Hos RelationsPeople sidder Laura med på en af bureauets største kunder og trives, når hun beskæftiger sig med sprog og tekstforvaltning samt traditionel PR. Når hun ikke er på kontoret, sidder hun ved et klaver eller hænger i en pullup-bar.
by Laura Hovmand Nielsen
Denne ene ting misser direktioner ofte, når de afholder Townhall-møder…
by Kristian Eiberg og Laura Hovmand Nielsen
Intern kommunikationLederkommunikationDen ultimative b(l)æredygtighedsordbog
by Laura Hovmand Nielsen og Sofie Desmareth Riemann
ESGSådan øger du kvaliteten af et townhall-møde
by Anders Monrad Rendtorff og Laura Hovmand Nielsen
Intern kommunikationLederkommunikationMai
Steenbock
Sørensen
Konsulent
Mai
Steenbock
Sørensen
Konsulent
+45 23 29 08 42
mai@relationspeople.dk
Mai har en kandidatgrad i virksomhedskommunikation og brænder for at bygge bro mellem teknisk viden og let forståelige budskaber. Hun kommer senest fra en stilling som marketingkoordinator, hvor hun har arbejdet med adskillige discipliner inden for marketing og kommunikation i B2B-segmentet. Med mere end fem års erfaring har Mai opbygget brede kompetencer inden for PR, tekstforfatning og projektledelse.
by Mai Steenbock Sørensen
Her er vores anbefalinger til din sommerferielæsning og -underholdning
by Mai Steenbock Sørensen
Intern kommunikation bag virksomhedsfacaderne: Townhalls er både effektive og bruges som intern træningsbane
by Mai Steenbock Sørensen og Monica Wass
Intern kommunikationLederkommunikationHvorfor klarer Ryanair sig så godt på TikTok? Og kan du også?
by Mai Steenbock Sørensen
Sociale medierDet skal vi læse i sommerferien
by Mai Steenbock Sørensen
Fra DR til Politiet og nu RelationsPeople – hvem er han?
by Mai Steenbock Sørensen
Er klimafolkemødet noget for din virksomhed?
by Mai Steenbock Sørensen
ESGBoganbefalinger: Det læser vi i sommerferien
by Mai Steenbock Sørensen
Skriv stærke stillingsopslag med meningsskabelsesteori
by Mai Steenbock Sørensen
Employer BrandingStyrk kulturen og motivationen gennem meningsfuld kommunikation
by Mai Steenbock Sørensen
Employer BrandingMathias
Estrup
Fallesen
Konsulent
Mathias
Estrup
Fallesen
Konsulent
+45 40 88 52 53
mathias@relationspeople.dk
Mathias har rødder i journalistikken, hvor han har tilrettelagt formater for en række landsdækkende medier inden for TV, Radio og SoMe. Han kommer fra en stilling i Berlin, hvor han har arbejdet med public affairs og kommunikation i en international industrivirksomhed. Hjemme i København bruger han helst tiden på Nørrebros cafeer og værtshuse eller en fodboldbane i Valby.
by Mathias Estrup Fallesen
Debat: Sådan er et liv med Danske Bank blevet til tre konkrete huskeregler for kommunikation om bæredygtighed
by Mathias Estrup Fallesen
ESGHvor ser du dig selv om fem år? Fremtiden for employer branding
by Mathias Estrup Fallesen
Employer BrandingMonica
Wass
Seniorkonsulent
Monica
Wass
Seniorkonsulent
+45 28 57 83 96
monica@relationspeople.dk
Monica er uddannet fra DMJX og Københavns Universitet i retorik. Hendes forkærlighed for at skrive og finde den helt rigtige journalistiske krog gør hun flittigt brug af, når hun skriver pressetekster, debatindlæg og artikler. Dertil er Monica tidligere elev på Politikens debattør- og Kritikerskole.
by Monica Wass
Vejrudsigter, kæledyrsbesøg og sitcoms: Kreativ formidling er et strategisk greb i intern kommunikation
by Monica Wass
Intern kommunikationDer findes ikke én strikkeopskrift på god lederkommunikation. Men mange taber den samme maske
by Monica Wass
Intern kommunikationLederkommunikationSamsung: Nordisk thought leadership program for verdens største elektronikproducent
Thought LeadershipSamsung: Medietræning af talspersoner
MedietræningEn utraditionel tilgang til ledelse: Hos RelationsPeople vælger vi vores egen leder
by Monica Wass
Intern kommunikation bag virksomhedsfacaderne: Townhalls er både effektive og bruges som intern træningsbane
by Mai Steenbock Sørensen og Monica Wass
Intern kommunikationLederkommunikationDenne artikel er bæredygtig, klimavenlig og CO2-neutral – eller er den også det?
by Monica Wass og Sofie Desmareth Riemann
ESGTre klassiske fodfejl, som talspersoner typisk begår i rampelyset
by Monica Wass
MedietræningSamsung: Lancering af ny produktportefølje med kreativt event
Public relationsUndgå ’greenwashing’ i din markedsføring
by Monica Wass og Sofie Desmareth Riemann
ESGKampagnerPublic relationsEr influencer marketing pengene værd?
by Monica Wass
Influencer marketingLandechef hos Samsung: Derfor blander jeg mig i samfundsdebatten
by Monica Wass og Nikoline Meincke Larsen
Thought Leadership3, 2, 1, ACTION: Skab kreative videofortællinger med din smartphone
by Monica Wass
KommunikationsstrategiMånedens Profil: Gyldendal Uddannelse
by Monica Wass
Public relationsFem indsigter: Sådan bliver din arbejdsplads attraktiv for generation Z
by Kristoffer Kej og Monica Wass
Employer BrandingMånedens profil: Punktum Design
by Monica Wass
Corporate Branding”Wallah din slendrian, pas på dit pudseløjerlige sprog!”
by Monica Wass
Corporate BrandingNikoline
Meincke
Larsen
Seniorkonsulent
Nikoline
Meincke
Larsen
Seniorkonsulent
+45 40 26 16 63
nikoline@relationspeople.dk
Nikoline er tovholder på flere af bureauets mange projekter inden for produkt-PR, eventplanlægning, influencerkampagner og produkttest. Når hun ikke har travlt på kontoret, arbejder hun som frivillig tekstforfatter og kommunikationskonsulent for Musik i Lejet.
by Nikoline Meincke Larsen
Matas: Udvikling af barometer for stærkere positionering
AnalysePublic relationsThought LeadershipDisse tre spørgsmål skal du stille dig selv, hvis du vil lykkes med at lave effektive influencer kampagner
by Nikoline Meincke Larsen
Influencer marketingPublic relationsMatas tager pulsen på danske kvinders sundhed
by Nikoline Meincke Larsen
Public relationsThought LeadershipSamsung: Nordisk leadbureau for stor produktlancering
Public relationsHos Samsung er datadrevet influencer marketing nøglen til at nå den yngre målgruppe
by Nikoline Meincke Larsen
Influencer marketingLandechef hos Samsung: Derfor blander jeg mig i samfundsdebatten
by Monica Wass og Nikoline Meincke Larsen
Thought LeadershipPlanet Nusa: Influencer marketing er hjørnesten i strategien
by Nikoline Meincke Larsen
Influencer marketingPublic relationsEASIS: Udvikling af datadrevet ambassadørprogram
Influencer marketingPlantorama: Influencerkampagne med fokus på julemarked
Influencer marketingPlantorama: Influencer-kampagne som skulle skabe trafik til hjemmesiden
Influencer marketingSamsung: Øget omtale i livsstilsmedier
Public relations3 tips: Sådan evaluerer du din influencer kampagne
by Nikoline Meincke Larsen
Influencer marketingHold øje med data under din influencer-aktivering og få bedre resultater
by Nikoline Meincke Larsen
Influencer marketingPublic relationsSyv tendenser på sociale medier under corona-lockdown
by Nikoline Meincke Larsen
Corporate BrandingPublic relations3 trin til forarbejdet i din influencer-kampagne
by Nikoline Meincke Larsen
Influencer marketingPublic relationsMånedens profil: Plantorama
by Nikoline Meincke Larsen og Sofie Desmareth Riemann
Influencer marketingPublic relationsFå mere ud af influencer marketing ved at forstå data
by Nikoline Meincke Larsen
Influencer marketingPublic relationsSofie
Desmareth
Riemann
Direktør og partner
Sofie
Desmareth
Riemann
Direktør og partner
+45 22 65 51 34
sofie@relationspeople.dk
Sofie har en ledende rolle på flere af bureauets kundeteams. Hun sætter dagsordener og skaber positioner for kunderne og er en rutineret rådgiver inden for krisehåndtering, medietræning og influencer-marketing.