Vi skaber resultater gennem relationer
Sofie
Desmareth
Riemann
Direktør og partner
Sofie
Desmareth
Riemann
Direktør og partner
+45 22 65 51 34
sofie@relationspeople.dk
Sofie har en ledende rolle på flere af bureauets kundeteams. Hun sætter dagsordener og skaber positioner for kunderne og er en rutineret rådgiver inden for krisehåndtering, medietræning og influencer-marketing.
by Sofie Desmareth Riemann
Få mikrofonen til at elske dig: De bedste råd fra vores medietræninger
by Sofie Desmareth Riemann
MedietræningBASF: thought leadership åbner døre til nøglemålgrupper
Thought LeadershipAccenture: thought leadership-platform for ledere
Public relationsThought LeadershipCodan: online sikkerhedskampagne, der gik viralt
KampagnerPublic relationsCodan: Kampagne for at få flere unge til at bruge reflekser
KampagnerPublic relationsMatas: Udvikling af barometer for stærkere positionering
AnalysePublic relationsThought Leadership’ESG er ikke længere henvist til en rapport, som ingen gider at læse’
by Sofie Desmareth Riemann
Den ultimative b(l)æredygtighedsordbog
by Sofie Desmareth Riemann og Laura Hovmand Nielsen
ESGDenne artikel er bæredygtig, klimavenlig og CO2-neutral – eller er den også det?
by Sofie Desmareth Riemann
ESGMåler du værdien af din kommunikation?
by Sofie Desmareth Riemann
AnalysePublic relationsUndgå ’greenwashing’ i din markedsføring
by Sofie Desmareth Riemann
ESGKampagnerPublic relationsMånedens profil: Pandora
by Sofie Desmareth Riemann
Influencer marketingPublic relationsContent marketing – den nye fælles sandkasse
by Sofie Desmareth Riemann
KampagnerPublic relationsInfluencer marketing version 2.0
by Sofie Desmareth Riemann
Influencer marketingInfluencere er en del af Wonderful Copenhagens marketingstrategi
by Sofie Desmareth Riemann
Influencer marketingVirksomhedernes dom over tre hypede tendenser
by Sofie Desmareth Riemann
AnalyseKampagnerKender du værdien af influencer indsatser?
by Sofie Desmareth Riemann
Influencer marketingDisse 3 tal skal du have styr på ved influencer-kampagner
by Sofie Desmareth Riemann
Influencer marketingKampagnearbejde i den gode sags tjeneste
by Sofie Desmareth Riemann
KampagnerPublic relationsKreatør-økonomien er landet – og den buldrer derudad
by Sofie Desmareth Riemann
Influencer marketingPublic relationsBASF: Positionering af verdens største kemivirksomhed gennem sociale medier
Corporate BrandingESGBASF: Nordisk kommunikationsfunktion for verdens største kemivirksomhed
ESGKommunikationsstrategiPublic relationsSociale medierAruba: Opbygning af thought leadership på et komplekst område
Public relationsThought LeadershipDanmarks Indsamling: Pressedækning for et godt formål
Public relationsDe virtuelle influencere kommer
by Sofie Desmareth Riemann
Influencer marketingPublic relationsSkal jeg bruge mit marketingbudget på influencer marketing?
by Sofie Desmareth Riemann
Influencer marketingPublic relationsHvad har vi lært af 20 år som bureau?
by Sofie Desmareth Riemann
The marketing book to rule them all
by Sofie Desmareth Riemann
Influencer marketingPublic relationsDet skal du vide om influencer marketing version 2.0
by Sofie Desmareth Riemann
Influencer marketingPublic relationsMånedens profil: Plantorama
by Sofie Desmareth Riemann og Nikoline Meincke Larsen
Influencer marketingPublic relationsAnbefalinger til inspirationspodcasts på farten
by Sofie Desmareth Riemann
Nespresso: Lancering af en bæredygtig kaffeoplevelse
ESGPublic relationsThought LeadershipUpton-Hansen Architects: Introduktion til det danske marked
Public relationsSyddansk Universitet: Lancering af virtuel YouTube-stjerne og undervisningsplatform
Public relationsNespresso: Influencerstrategi der giver langvarige resultater
Public relationsPernille
Futtrup
Projektkoordinator
Pernille
Futtrup
Projektkoordinator
+45 50 49 65 64
pernille@relationspeople.dk
Pernille er praktikant på bureauet, og sideløbende med sin praktik læser hun en kandidatgrad i kommunikation på Aalborg Universitet i København. Hun kommer blandt andet med praktisk erfaring og kompetencer inden for sociale medier og tekstproduktion. Pernilles interesse ligger inden for det strategiske perspektiv, og hun trives, når hun får lov til at fordybe sig og tænke kreativt. I sin fritid kan hun findes i gang med et nyt kreativt projekt eller opslugt af en ny roman.
by Pernille Futtrup
Nikoline
Meincke
Larsen
Seniorkonsulent
Nikoline
Meincke
Larsen
Seniorkonsulent
+45 40 26 16 63
nikoline@relationspeople.dk
Nikoline er tovholder på flere af bureauets mange projekter inden for produkt-PR, eventplanlægning, influencerkampagner og produkttest. Når hun ikke har travlt på kontoret, arbejder hun som frivillig tekstforfatter og kommunikationskonsulent for Musik i Lejet.
by Nikoline Meincke Larsen
Matas: Udvikling af barometer for stærkere positionering
AnalysePublic relationsThought LeadershipDisse tre spørgsmål skal du stille dig selv, hvis du vil lykkes med at lave effektive influencer kampagner
by Nikoline Meincke Larsen
Influencer marketingPublic relationsMatas tager pulsen på danske kvinders sundhed
by Nikoline Meincke Larsen
Public relationsThought LeadershipSamsung: Nordisk leadbureau for stor produktlancering
Public relationsHos Samsung er datadrevet influencer marketing nøglen til at nå den yngre målgruppe
by Nikoline Meincke Larsen
Influencer marketingLandechef hos Samsung: Derfor blander jeg mig i samfundsdebatten
by Nikoline Meincke Larsen
Thought LeadershipPlanet Nusa: Influencer marketing er hjørnesten i strategien
by Nikoline Meincke Larsen
Influencer marketingPublic relationsEASIS: Udvikling af datadrevet ambassadørprogram
Influencer marketingPlantorama: Influencerkampagne med fokus på julemarked
Influencer marketingPlantorama: Influencer-kampagne skabte trafik til hjemmesiden
Influencer marketingSamsung: Øget omtale i livsstilsmedier
Public relations3 tips: Sådan evaluerer du din influencer kampagne
by Nikoline Meincke Larsen
Influencer marketingHold øje med data under din influencer-aktivering og få bedre resultater
by Nikoline Meincke Larsen
Influencer marketingPublic relationsSyv tendenser på sociale medier under corona-lockdown
by Nikoline Meincke Larsen
Corporate BrandingPublic relations3 trin til forarbejdet i din influencer-kampagne
by Nikoline Meincke Larsen
Influencer marketingPublic relationsMånedens profil: Plantorama
by Sofie Desmareth Riemann og Nikoline Meincke Larsen
Influencer marketingPublic relationsFå mere ud af influencer marketing ved at forstå data
by Nikoline Meincke Larsen
Influencer marketingPublic relationsMai
Steenbock
Sørensen
Seniorkonsulent
Mai
Steenbock
Sørensen
Seniorkonsulent
+45 23 29 08 42
mai@relationspeople.dk
Mai har en kandidatgrad i virksomhedskommunikation og brænder for at bygge bro mellem teknisk viden og let forståelige budskaber. Hun kommer senest fra en stilling som marketingkoordinator, hvor hun har arbejdet med adskillige discipliner inden for marketing og kommunikation i B2B-segmentet. Med mere end fem års erfaring har Mai opbygget brede kompetencer inden for PR, tekstforfatning og projektledelse.
by Mai Steenbock Sørensen
Her er vores anbefalinger til din sommerferielæsning og -underholdning
by Mai Steenbock Sørensen
Intern kommunikation bag virksomhedsfacaderne: Townhalls er både effektive og bruges som intern træningsbane
by Mai Steenbock Sørensen
Intern kommunikationLederkommunikationHvorfor klarer Ryanair sig så godt på TikTok? Og kan du også?
by Mai Steenbock Sørensen
Sociale medierDet skal vi læse i sommerferien
by Mai Steenbock Sørensen
Fra DR til Politiet og nu RelationsPeople – hvem er han?
by Mai Steenbock Sørensen
Er klimafolkemødet noget for din virksomhed?
by Mai Steenbock Sørensen
ESGBoganbefalinger: Det læser vi i sommerferien
by Mai Steenbock Sørensen
Skriv stærke stillingsopslag med meningsskabelsesteori
by Mai Steenbock Sørensen
Employer BrandingStyrk kulturen og motivationen gennem meningsfuld kommunikation
by Mai Steenbock Sørensen
Employer BrandingLaura
Hovmand
Nielsen
Konsulent
Laura
Hovmand
Nielsen
Konsulent
+45 26 36 40 19
laura@relationspeople.dk
Laura har en kandidatgrad i kommunikation med speciale i intern kommunikation og erfaring fra festival- og musikbranchen, hvor hendes primære berøringsflade har bestået af koordinerings- og tekstarbejde. Hos RelationsPeople sidder Laura på to af bureauets største kunder og trives, når hun beskæftiger sig med strategisk kommunikation og tekstforvaltning samt traditionel PR og projektledelse. Når hun ikke er på kontoret, sidder hun ved et klaver eller er til metalkoncert.
by Laura Hovmand Nielsen
Direktioner overser ofte dette ved Townhall-møder
by Laura Hovmand Nielsen og Kristian Eiberg
Intern kommunikationLederkommunikationDen ultimative b(l)æredygtighedsordbog
by Sofie Desmareth Riemann og Laura Hovmand Nielsen
ESGSådan øger du kvaliteten af et townhall-møde
by Laura Hovmand Nielsen og Anders Monrad Rendtorff
Intern kommunikationLederkommunikationKristoffer
Kej
Direktør og partner
Kristoffer
Kej
Direktør og partner
+45 22 65 52 56
kristoffer@relationspeople.dk
Kristoffer når hele vejen rundt som kommunikationsrådgiver og er særligt erfaren inden for kernefortælling og employer branding, hvor han har været med til at sætte toneangivende employer brands i søen, som stadig er på arbejde i organisationerne.
by Kristoffer Kej
Morgenbriefing: Employer branding i praksis
by Kristoffer Kej
Ny Employer Branding-rapport
by Kristoffer Kej
Employer BrandingStrategisk employer branding: Det er svært at nå i mål, hvis der ikke er et
by Kristoffer Kej
Employer BrandingUdvikling af employer brand for HOFOR
Employer BrandingUdvikling af employer brand for Politiets Efterretningstjeneste
Employer BrandingSådan skaber du intern opbakning om employer brandet
by Kristoffer Kej
Employer BrandingSamsung: Nordisk thought leadership program for verdens største elektronikproducent
Thought LeadershipSamsung: Medietræning af talspersoner
MedietræningNaviair: Udvikling af employer brand
Employer BrandingSuperligaen A/S: Årlig tilskuerundersøgelse
AnalyseVælg de rigtige KPI’er til din employer brand strategi
by Kristoffer Kej
Employer BrandingKommunikationsrådgiver: 80 % af krisekommunikation er ikke kommunikation
by Kristoffer Kej og Anita Østergaard Sørensen
KrisekommunikationEU-lovgivning: Hvad enhver employer branding ansvarlig bør vide om regler for bæredygtige løfter
by Kristoffer Kej
Employer BrandingESGTiltræk og fasthold medarbejdere med dit employer brand
by Kristoffer Kej
Employer BrandingEmployer branding rapport: Ram rigtigt med dit employer brand
by Kristoffer Kej
Employer BrandingEt stærkt employer brand kan ikke bygges på kommunikation alene
by Kristoffer Kej
Employer BrandingNy undersøgelse: De bløde værdier batter i employer brandingen
by Kristoffer Kej
Employer BrandingEmployer branding på LinkedIn
by Kristoffer Kej og Anita Østergaard Sørensen
Employer BrandingSociale medierBrand-blikket skal vendes indad
by Kristoffer Kej
Employer BrandingKommunikationsstrategiVELUX Group: Internationalt employer branding koncept
Employer BrandingOnboarding: Fire tips til at få nye medarbejdere godt ombord
by Kristoffer Kej og Kenneth Grothe Toustrup
Employer BrandingTre erfaringer fra et virtuelt employer branding projekt
by Kristoffer Kej
Employer BrandingEmployer branding fra CEO’ens perspektiv: Sådan skaber du den gode arbejdsplads
by Kristoffer Kej
Employer BrandingHvad koster et dårligt employer brand?
by Kristoffer Kej
Employer BrandingEmployer branding – stå stærkt i kampen om de bedste medarbejdere
by Kristoffer Kej
Employer BrandingTre tips til at få succes med employee advocacy
by Kristoffer Kej
Corporate BrandingEmployer BrandingFem indsigter: Sådan bliver din arbejdsplads attraktiv for generation Z
by Kristoffer Kej
Employer BrandingInterview: Gør dit employer brand datadrevet
by Kristoffer Kej
Employer BrandingFire spørgsmål om din kommunikationsstrategi, som du skal kunne svare på
by Kristoffer Kej
ForandringskommunikationKommunikationsstrategiKommunikationsstrategi: Gode intentioner – lille publikum
by Kristoffer Kej
KommunikationsstrategiTune dit employer brand ind på generation Z
by Kristoffer Kej og Kenneth Grothe Toustrup
Employer BrandingWorkshop: Styrk brandet gennem ledelsens LinkedIn-profiler
by Kristoffer Kej
Employer BrandingSociale medierOnboarding: Når dit employer brand rammer virkeligheden
by Kristoffer Kej
Employer BrandingAnalyse skærper konkurrencen i Superligaen
by Kristoffer Kej
AnalyseKernefortællingen er virksomhedens tilstandsrapport
by Kristoffer Kej
Corporate BrandingEmployer BrandingStrategisk rådgiver: Teori er ikke nok
by Kristoffer Kej
KommunikationsstrategiWorkshop: Få flere muskler på LinkedIn
by Kristoffer Kej
Public relationsThought LeadershipRådgiverrollen kommer ikke af sig selv
by Kristoffer Kej
KommunikationsstrategiAlka Superliga: Markedsføring
Corporate BrandingSamsung: Øget kendskab gennem photo walks
Public relationsNordic Sugar: Employer branding-platform til mange medarbejdergrupper
Employer BrandingKristian
Eiberg
Administrerende direktør og partner
Kristian
Eiberg
Administrerende direktør og partner
+45 22 65 52 51
kristian@relationspeople.dk
Kristian stiftede RelationsPeople i 2000, og han er ekspert i at lede og udvikle strategiske processer, træne ledere i at kommunikere og styre organisationer gennem forandringer eller kriser. Kristian har tidligere arbejdet som managementkonsulent og kommunikationsansvarlig i en international virksomhed og så sidder han i flere bestyrelser. Derudover er han ekstern lektor på CBS.
by Kristian Eiberg
Ingen har nogensinde rørt ved en forretningsstrategi
by Kristian Eiberg
Intern kommunikationLederkommunikationGenopliver ESG profilbrochuren i år?
by Kristian Eiberg
ESGIntern kommunikationLederkommunikationFå den interne samtale til at rulle
by Kristian Eiberg
Intern kommunikationLederkommunikationCommunity for intern kommunikation – Vær med
by Kristian Eiberg og Anders Monrad Rendtorff
Intern kommunikationSystematisering af intern kommunikation: Et defining moment for kommunikationschefen
by Kristian Eiberg
LederkommunikationHelsingør Kommune: Stakeholderanalyse kvalificerer strategisk beslutning i kommune
AnalyseDansk Byggeri: Medlemsanalyse skal inspirere strategisk proces
AnalyseCONCITO: Medietræning i bæredygtige budskaber
ESGMedietræningAlfa Laval: Udvikling af en ny kernefortælling
Corporate BrandingEmployer BrandingESGDavos er en fristende anledning – skal du gribe den?
by Kristian Eiberg
LederkommunikationDirektioner overser ofte dette ved Townhall-møder
by Laura Hovmand Nielsen og Kristian Eiberg
Intern kommunikationLederkommunikationEuropean Green Deal: Giv virksomhedens narrativer et serviceeftersyn
by Kristian Eiberg
ESGLederkommunikationNy survey sætter spot på rådgiverkompetence
by Kristian Eiberg
LederkommunikationKommunikationsrådgivere mangler kompetenceudvikling
by Kristian Eiberg
LederkommunikationEr en dansk topchefs omdømme 150 mia. kroner værd?
by Kristian Eiberg
LederkommunikationFå en god relation til topchefen
by Kristian Eiberg
LederkommunikationBudskabsplatformen: Skab rød tråd i din kommunikation
by Kristian Eiberg
KommunikationsstrategiLederkommunikationUndervurder ikke peer management
by Kristian Eiberg
LederkommunikationTre råd til arbejdet med strategiske temaer
by Kristian Eiberg
LederkommunikationThought LeadershipRelationsPeople Prisen for bedste cand.merc.(kom.) speciale 2022
by Kristian Eiberg
Public relationsToplederkommunikation: Den krævende relation til den udenlandske topchef
by Kristian Eiberg
LederkommunikationToplederkommunikation: ”Remember to say good morning!”
by Kristian Eiberg
LederkommunikationThought LeadershipPurpose baner vejen for en mere aktivistisk CEO
by Kristian Eiberg
LederkommunikationThought LeadershipToplederkommunikation i praksis
by Kristian Eiberg
ForandringskommunikationLederkommunikationThought LeadershipRoskilde Kongrescenter: Udvikling af grundhistorie og content-model
Corporate BrandingKommunikationsstrategiMuseerne Helsingør: Udvikling af koncept
Corporate BrandingIKEA Centre Group: Aktivering af værdier i international ledergruppe
by Kristian Eiberg
LederkommunikationCEO-aktivisme: Når topchefen taber tålmodigheden
by Kristian Eiberg
LederkommunikationToplederkommunikation: Tilbage til fremtiden
by Kristian Eiberg
LederkommunikationMånedens Profil: Brug følelser og aktivering i din employer branding kampagne
by Kristian Eiberg
Employer BrandingEmployer branding i en krisetid – hvad lærte vi af finanskrisen?
by Kristian Eiberg
Employer BrandingBedre rådgiver i praksis
by Kristian Eiberg
KommunikationsstrategiLederkommunikationLederkommunikation i praksis: Interview med Lisa Gubi Mørz, Head of Change and Leadership Communication, Danske Bank
by Kristian Eiberg
LederkommunikationLederkommunikation i praksis: Et interview med Louise Neel Høyer, Lead Communication Partner i KMD
by Kristian Eiberg
KommunikationsstrategiLederkommunikationToplederkommunikation på dagsordenen i 2018
by Kristian Eiberg
KommunikationsstrategiLederkommunikationNøgne Ø: Rebranding af norsk bryggeri
Corporate BrandingNivågaards Malerisamling: Udvikling af vision, mission og værdier
Corporate BrandingKommunikationsstrategiToplederrådgivning i praksis: ”Meso er nøglen til at forstå Exo”
by Kristian Eiberg
LederkommunikationToplederkommunikation: Som at piske en god bearnaise!
by Kristian Eiberg
LederkommunikationRelationsPeople prisen: Hvor blev de af?
by Kristian Eiberg
CEO activism
by Kristian Eiberg
LederkommunikationHer er de nominerede til RelationsPeople Prisen for bedste cand.merc.(kom.)-speciale 2019
by Kristian Eiberg
Public relationsForstå forretningskonteksten
by Kristian Eiberg
LederkommunikationVinderspeciale: ”Et bæredygtigt byggeri kan styrke dit brand”
by Kristian Eiberg
Public relationsKom godt i gang med toplederkommunikation
by Kristian Eiberg
LederkommunikationFNs verdensmål. Hvad gør vi selv?
by Kristian Eiberg
Corporate BrandingPublic relationsCarlsberg Byen: Kommunikationsstrategi for nyt bykvarter
KommunikationsstrategiISS World Services: Budskabsplatform til 50 lande
KommunikationsstrategiSteensen Warming: Repositionering af rådgivende ingeniørvirksomhed
Corporate BrandingKampagnerNivågaards Malerisamling: Indsigter om eksisterende og potentielle kunder
SAS International: Udvikling af international PR Toolbox
by Kristian Eiberg
RelationsPeople prisen for bedste cand.merc.(kom.) speciale 2020
by Kristian Eiberg
Public relationsNørrebro Bryghus: Revitalisering af bryggeribrand
Corporate BrandingKampagnerPublic relationsProcesindustrien: Kommunikationsstrategi
KommunikationsstrategiCarlsberg Byen: Positionering af Københavns mest attraktive bydel
Corporate BrandingKenneth
Grothe
Toustrup
Rådgiver
Kenneth
Grothe
Toustrup
Rådgiver
+45 26 56 29 96
kenneth@relationspeople.dk
Kenneth er en øvet skribent med næse for at finde gode historier og interessante vinkler. Han færdes hjemmevant i de fleste genrer og kan desuden trække på en stor erfaring med pressearbejdet, når historierne skal ud og leve.
by Kenneth Grothe Toustrup
Employee Advocacy: Når en medarbejder deler egne historier, skaber det ringe i vandet
by Pernille Futtrup og Kenneth Grothe Toustrup
Employer BrandingUdvikling af employer brand for HOFOR
Employer BrandingPuds kommunikationsbrillen: Det skal du lægge mærke til i listen over bæredygtige brands
by Kenneth Grothe Toustrup
ESGTiltræk medarbejdere med employer branding
by Kenneth Grothe Toustrup
Employer BrandingSådan opbygger du din stillingsannonce
by Kenneth Grothe Toustrup
Employer BrandingDen nye generation brænder for de bløde værdier
by Kenneth Grothe Toustrup
Employer BrandingOnboarding: Fire tips til at få nye medarbejdere godt ombord
by Kristoffer Kej og Kenneth Grothe Toustrup
Employer BrandingEvida: Udvikling af employer brand for at styrke rekruttering
Employer BrandingEmployer branding: Sig det klart, og sig det med mennesker
by Kenneth Grothe Toustrup
Employer BrandingEmployer branding: Seks tips til det gode stillingsopslag
by Kenneth Grothe Toustrup
Employer BrandingEmployer branding: Sådan undgår du flosklerne
by Kenneth Grothe Toustrup
Employer BrandingFra gimmicks til effektiv kommunikation
by Kenneth Grothe Toustrup
Public relationsFire tips til kommunikatører i en Corona-tid
by Kenneth Grothe Toustrup og Anders Monrad Rendtorff
KrisekommunikationLederkommunikationTune dit employer brand ind på generation Z
by Kristoffer Kej og Kenneth Grothe Toustrup
Employer BrandingTre skarpe til vores nye direktør
by Kenneth Grothe Toustrup
Hvad skribenten kan lære af parterapeuten
by Kenneth Grothe Toustrup
Public relationsEva
Harpøth
Skjoldborg
ESG seniorrådgiver
Eva
Harpøth
Skjoldborg
ESG seniorrådgiver
+4561308023
eva@relationspeople.dk
Evas hjemmebane er bæredygtighed/ESG og kommunikation med mere end 20 års erfaring inden for dette felt. Virker bl.a. som hovedforfatter på bæredygtighedsrapporter for nogle af Danmarks største virksomheder og skrivende redaktør af indhold til Danmarks ældste dedikerede platform for bæredygtighedsprofessionelle.
by Eva Harpøth Skjoldborg
Greenwashing er mere end marketing
by Eva Harpøth Skjoldborg
ESGEr det virkelig så svært at undgå greenwashing?
by Eva Harpøth Skjoldborg
ESGNy rapport om ESG-kommunikation
by Eva Harpøth Skjoldborg
AnalyseESGBjørn
Andreassen
Seniorkonsulent
Bjørn
Andreassen
Seniorkonsulent
+45 22 65 51 92
bjorn@relationspeople.dk
Bjørn kommer fra en verden af finans, jura og politik, hvor han har arbejdet som presserådgiver i flere forskellige organisationer, senest Alm. Brand. Når Bjørn ikke er på arbejde, kan man bl.a. finde ham på Kløvermarken iført en bordeaux fodboldtrøje eller i Pumpehuset til koncert.
by Bjørn Andreassen
Tre råd til at udnytte globale data til lokal PR
by Bjørn Andreassen
Public relationsThought LeadershipMarkedsføring på Twitch
by Bjørn Andreassen
Influencer marketingKampagnerPublic relationsDet skal vi læse i juleferien
by Bjørn Andreassen
Anita
Østergaard
Sørensen
Seniorkonsulent
Anita
Østergaard
Sørensen
Seniorkonsulent
+45 27 58 94 46
anita@relationspeople.dk
Anita er uddannet retoriker med speciale i taleskrivning og brænder for at skabe vedkommende og levende fortællinger og kommunikation. Sammenlagt har Anita mere end seks års erfaring med politisk, kommerciel og journalistisk kommunikation med brede kompetencer inden for tekstforfatning, sociale medier, kampagneledelse og PR.
by Anita Østergaard Sørensen
Holdning: Employer branding-indsatsen kan ikke alene drive arbejdet med at øge diversiteten
by Anita Østergaard Sørensen
Employer BrandingHoldningMålbare data eller mavefornemmelse? Her er hvad du bør overveje, når du vælger influencers til jeres kampagne
by Anita Østergaard Sørensen
Influencer marketingUndervurderer vi podcasten som kommunikationskanal når det gælder employer branding?
by Anita Østergaard Sørensen og Alexandra Infantino Charquero
Employer BrandingKommunikationsrådgiver: 80 % af krisekommunikation er ikke kommunikation
by Kristoffer Kej og Anita Østergaard Sørensen
KrisekommunikationEr jeres townhalls relevante for jeres medarbejdere?
by Anita Østergaard Sørensen
Intern kommunikationLederkommunikationLinkedIn har fået en ny annoncefunktion – og den kan sætte fut i jeres thought leadership positionering
by Anita Østergaard Sørensen
Public relationsThought LeadershipHvorfor townhalls er et nødvendigt kommunikationsgreb
by Anita Østergaard Sørensen
LederkommunikationGuide: Tiltræk de rigtige kandidater med organiske jobopslag på LinkedIn
by Anita Østergaard Sørensen
Employer BrandingGuide: Lær at annoncere på LinkedIn
by Anita Østergaard Sørensen
Employer BrandingBrug SoMe-ekspertens hemmelige våben, hvis du vil lykkes på de sociale medier
by Anita Østergaard Sørensen
Sociale medierEmployer branding på LinkedIn
by Kristoffer Kej og Anita Østergaard Sørensen
Employer BrandingSociale medierTo vigtige pointer om god kommunikationsrådgivning af topledere
by Anita Østergaard Sørensen
LederkommunikationTo tips til at undgå den sproglige ”metervarestil”
by Anita Østergaard Sørensen
Public relationsThought LeadershipAnders
Monrad
Rendtorff
Associeret seniorrådgiver
Anders
Monrad
Rendtorff
Associeret seniorrådgiver
+45 29 40 70 16
anders@relationspeople.dk
Anders var seniorrådgiver i RelationsPeople fra 2017-2024. Med udgangen af 2024 er han kommunikationsdirektør i LEO Pharma A/S og tilknyttet RelationsPeople som associeret ikke mindst på grund den fortsatte interesse for bogen The Communications Advisor, som han er medforfatter af, og det bagvedliggende forskningsprojekt.
by Anders Monrad Rendtorff
Community for intern kommunikation – Vær med
by Kristian Eiberg og Anders Monrad Rendtorff
Intern kommunikationSådan øger du kvaliteten af et townhall-møde
by Laura Hovmand Nielsen og Anders Monrad Rendtorff
Intern kommunikationLederkommunikationTV2: Lancering af koncernstrategi for 140 ledere
LederkommunikationKøbenhavns Universitet: Udviklingsforløb for kommunikationsrådgivere
by Anders Monrad Rendtorff
Securitas: Kommunikationstræning for lokale ledere
by Anders Monrad Rendtorff
LederkommunikationCovid-19: Intern kommunikation har aldrig været vigtigere
by Anders Monrad Rendtorff
ForandringskommunikationKrisekommunikationLederkommunikationFire tips til kommunikatører i en Corona-tid
by Kenneth Grothe Toustrup og Anders Monrad Rendtorff
KrisekommunikationLederkommunikationDer er ingen plan for toplederkommunikation
by Anders Monrad Rendtorff
LederkommunikationHvad er fremtidens kompetencekrav?
by Anders Monrad Rendtorff
LederkommunikationFremtidens Rådgiver 2019: Brug anledninger proaktivt
by Anders Monrad Rendtorff
KommunikationsstrategiLederkommunikationAlexandra
Infantino
Charquero
Konsulent
Alexandra
Infantino
Charquero
Konsulent
+45 31 39 54 38
alexandra@relationspeople.dk
Til dagligt sidder Alexandra blandt andet med driften af to af bureauets største kunder, hvor hun beskæftiger sig med traditionelt og produkt-PR samt events. Alexandra går særligt op i sprog, detaljer og relationer og når hun ikke arbejder, maler hun og forbereder quizzer til kontorets sociale arrangementer.