Vi skaber resultater gennem relationer
Alexandra
Infantino
Charquero
Konsulent
Alexandra
Infantino
Charquero

Konsulent
+45 31 39 54 38
alexandra@relationspeople.dk
Til dagligt sidder Alexandra blandt andet med driften af to af bureauets største kunder, hvor hun beskæftiger sig med traditionelt og produkt-PR samt events. Alexandra går særligt op i sprog, detaljer og relationer og når hun ikke arbejder, maler hun og forbereder quizzer til kontorets sociale arrangementer.
by Alexandra Infantino Charquero
Sprogets magt har stor indflydelse – også på din rekruttering

by Alexandra Infantino Charquero
Employer BrandingTikTok og Snapchat er kommunikationsrådgiverens farlige fristelse

by Alexandra Infantino Charquero
Kom med til RelationsPeoples specialepris

by Alexandra Infantino Charquero
RelationsPeople-prisenEmployer branding-strategi: Unge jobansøgere stiller nye krav

by Alexandra Infantino Charquero
Employer BrandingAnders
Monrad
Rendtorff
Seniorrådgiver og associeret partner
Anders
Monrad
Rendtorff

Seniorrådgiver og associeret partner
+45 29 40 70 16
anders@relationspeople.dk
Anders har speciale i toplederkommunikation med mere end 20 års erfaring som kommunikationschef i danske og internationale virksomheder, blandt andet Coloplast og Vestas. Han har sin faste gang på direktionsgangene og er ofte ude af huset til workshops, oplæg og træninger.
by Anders Monrad Rendtorff
Lancering af koncernstrategi for 140 ledere

Udviklingsforløb for kommunikationsrådgivere

Kommunikationstræning for lokale ledere

Covid-19: Intern kommunikation har aldrig været vigtigere

by Anders Monrad Rendtorff
ForandringskommunikationKrisekommunikationLederkommunikationFire tips til kommunikatører i en Corona-tid

by Anders Monrad Rendtorff og Kenneth Grothe Toustrup
KrisekommunikationLederkommunikationUdvikling af nordisk kommunikationsstrategi

Der er ingen plan for toplederkommunikation

by Anders Monrad Rendtorff
LederkommunikationHvad er fremtidens kompetencekrav?

by Anders Monrad Rendtorff
LederkommunikationFremtidens Rådgiver 2019: Brug anledninger proaktivt

by Anders Monrad Rendtorff
KommunikationsstrategiLederkommunikationAnita
Østergaard
Sørensen
Seniorkonsulent
Anita
Østergaard
Sørensen

Seniorkonsulent
+45 27 58 94 46
anita@relationspeople.dk
Anita er uddannet retoriker med speciale i taleskrivning og brænder for at skabe vedkommende og levende fortællinger og kommunikation. Sammenlagt har Anita mere end seks års erfaring med politisk, kommerciel og journalistisk kommunikation med brede kompetencer inden for tekstforfatning, sociale medier, kampagneledelse og PR.
by Anita Østergaard Sørensen
LinkedIn har fået en ny annoncefunktion – og den kan sætte fut i jeres thought leadership positionering

by Anita Østergaard Sørensen
En kommunikationschef kontrollerer 4 % af det, organisationen taler om

by Anita Østergaard Sørensen
LederkommunikationGuide: Tiltræk de rigtige kandidater med organiske jobopslag på LinkedIn

by Anita Østergaard Sørensen
Employer BrandingGuide: Lær at annoncere på LinkedIn med tre minutters læsning

by Anita Østergaard Sørensen
Employer BrandingBrug SoMe-ekspertens hemmelige våben, hvis du vil lykkes på de sociale medier

by Anita Østergaard Sørensen
KommunikationsstrategiSociale medierEmployer branding på LinkedIn

by Anita Østergaard Sørensen og Kristoffer Kej
Employer BrandingLinkedInTo vigtige pointer om god kommunikationsrådgivning af topledere

by Anita Østergaard Sørensen
ArtikelsamlingLederkommunikationTo tips til at undgå den sproglige ”metervarestil”

by Anita Østergaard Sørensen
KommunikationsstrategiPublic relationsBjørn
Andreassen
Seniorkonsulent
Bjørn
Andreassen

Seniorkonsulent
+45 22 65 51 92
bjorn@relationspeople.dk
Bjørn kommer fra en verden af finans, jura og politik, hvor han har arbejdet som presserådgiver i flere forskellige organisationer, senest Alm. Brand. Når Bjørn ikke er på arbejde, kan man bl.a. finde ham på Kløvermarken iført en bordeaux fodboldtrøje eller i Pumpehuset til koncert.
by Bjørn Andreassen
Tre råd til at udnytte globale data til lokal PR

by Bjørn Andreassen
Public relationsThought LeadershipMarkedsføring på Twitch

by Bjørn Andreassen
Influencer marketingKampagnerPublic relationsDet skal vi læse i juleferien

by Bjørn Andreassen
Kenneth
Grothe
Toustrup
Rådgiver
Kenneth
Grothe
Toustrup

Rådgiver
+45 26 56 29 96
kenneth@relationspeople.dk
Kenneth er en øvet skribent med næse for at finde gode historier og interessante vinkler. Han færdes hjemmevant i de fleste genrer og kan desuden trække på en stor erfaring med pressearbejdet, når historierne skal ud og leve.
by Kenneth Grothe Toustrup
Tiltræk medarbejdere med employer branding

by Kenneth Grothe Toustrup
Employer BrandingSådan bygger du din stillingsannonce

by Kenneth Grothe Toustrup
Employer BrandingDen nye generation brænder for de bløde værdier

by Kenneth Grothe Toustrup
Employer BrandingOnboarding: Fire tips til at få nye medarbejdere godt ombord

by Kenneth Grothe Toustrup og Kristoffer Kej
Employer BrandingUdvikling af employer brand for at styrke rekruttering

Employer branding: Sig det klart, og sig det med mennesker

by Kenneth Grothe Toustrup
Employer BrandingEmployer branding: Seks tips til det gode stillingsopslag

by Kenneth Grothe Toustrup
Employer BrandingEmployer branding: Sådan undgår du flosklerne

by Kenneth Grothe Toustrup
Employer BrandingFra gimmicks til effektiv kommunikation

by Kenneth Grothe Toustrup
KommunikationsstrategiFire tips til kommunikatører i en Corona-tid

by Anders Monrad Rendtorff og Kenneth Grothe Toustrup
KrisekommunikationLederkommunikationTune dit employer brand ind på generation Z

by Kenneth Grothe Toustrup og Kristoffer Kej
Employer BrandingTre skarpe til vores nye direktør

by Kenneth Grothe Toustrup
Hvad skribenten kan lære af parterapeuten

by Kenneth Grothe Toustrup
Public relationsKristian
Eiberg
Administrerende direktør og partner
Kristian
Eiberg

Administrerende direktør og partner
+45 22 65 52 51
kristian@relationspeople.dk
Kristian stiftede RelationsPeople i 2000, og han er ekspert i at lede og udvikle strategiske processer, træne ledere i at kommunikere og styre organisationer gennem forandringer eller kriser. Kristian har tidligere arbejdet som managementkonsulent og kommunikationsansvarlig i en international virksomhed og så sidder han i flere bestyrelser. Derudover er han ekstern lektor på CBS.
by Kristian Eiberg
Ny survey sætter spot på rådgiverkompetence

by Kristian Eiberg
LederkommunikationKommunikationsrådgivere mangler kompetenceudvikling

by Kristian Eiberg
LederkommunikationEr en dansk topchefs omdømme 150 mia. kroner værd?

by Kristian Eiberg
LederkommunikationFå en god relation til topchefen

by Kristian Eiberg
LederkommunikationBudskabsplatformen: Skab rød tråd i din kommunikation

by Kristian Eiberg
KommunikationsstrategiLederkommunikationUndervurder ikke peer management

by Kristian Eiberg
LederkommunikationTre råd til arbejdet med strategiske temaer

by Kristian Eiberg
LederkommunikationThought LeadershipRelationsPeople Prisen for bedste cand.merc.(kom.) speciale 2022

by Kristian Eiberg
RelationsPeople-prisenToplederkommunikation: Den krævende relation til den udenlandske topchef

by Kristian Eiberg
LederkommunikationToplederkommunikation: ”Remember to say good morning!”

by Kristian Eiberg
LederkommunikationThought LeadershipPurpose baner vejen for en mere aktivistisk CEO

by Kristian Eiberg
LederkommunikationThought LeadershipToplederkommunikation i praksis

by Kristian Eiberg
ForandringskommunikationLederkommunikationThought LeadershipUdvikling af grundhistorie og model for content-produktion

Udvikling af koncept for Museerne Helsingør

Aktivering af værdier i international ledergruppe

CEO-aktivisme: Når topchefen taber tålmodigheden

by Kristian Eiberg
LederkommunikationToplederkommunikation: Tilbage til fremtiden

by Kristian Eiberg
LederkommunikationMånedens Profil: Brug følelser og aktivering i din employer branding kampagne

by Kristian Eiberg
Employer BrandingEmployer branding i en krisetid – hvad lærte vi af finanskrisen?

by Kristian Eiberg
Employer BrandingBedre rådgiver i praksis

by Kristian Eiberg
KommunikationsstrategiLederkommunikationLederkommunikation i praksis: Interview med Lisa Gubi Mørz, Head of Change and Leadership Communication, Danske Bank

by Kristian Eiberg
LederkommunikationLederkommunikation i praksis: Et interview med Louise Neel Høyer, Lead Communication Partner i KMD

by Kristian Eiberg
KommunikationsstrategiLederkommunikationToplederkommunikation på dagsordenen i 2018

by Kristian Eiberg
KommunikationsstrategiLederkommunikationUdvikling af nordisk kommunikationsstrategi

LinkedIn træning af direktion

Træning af mellemledere i forandringskommunikation

Rebranding af norsk bryggeri

Toplederkommunikation for markedsleder

Udvikling af vision, mission og værdier

Toplederrådgivning i praksis: ”Meso er nøglen til at forstå Exo”

by Kristian Eiberg
LederkommunikationToplederkommunikation: Som at piske en god bearnaise!

by Kristian Eiberg
LederkommunikationRelationsPeople prisen: Hvor blev de af?

by Kristian Eiberg
CEO activism

by Kristian Eiberg
LederkommunikationHer er de nominerede til RelationsPeople Prisen for bedste cand.merc.(kom.)-speciale 2019

by Kristian Eiberg
RelationsPeople-prisenForstå forretningskonteksten

by Kristian Eiberg
LederkommunikationVinderspeciale: ”Et bæredygtigt byggeri kan styrke dit brand”

by Kristian Eiberg
RelationsPeople-prisenFNs verdensmål. Hvad gør vi selv?

by Kristian Eiberg
Corporate BrandingPublic relationsKom godt i gang med toplederkommunikation

by Kristian Eiberg
LederkommunikationKommunikationsstrategi for nyt bykvarter

Budskabsplatform til 50 lande

Repositionering af rådgivende ingeniørvirksomhed

Indsigter om eksisterende og potentielle kunder

Udvikling af international PR Toolbox

Hvidbog som politisk værktøj

Håndtering af ny lovgivning

Beredskab for offshoring

’Live’ kriseøvelse

Individuel ledelsesudvikling for erfaren kommunikationsdirektør

RelationsPeople prisen for bedste cand.merc.(kom.) speciale 2020

by Kristian Eiberg
RelationsPeople-prisenRevitalisering af bryggeribrand

Onboarding af ny kommunikationschef

Kommunikationstræning af direktør

Interessevaretagelse i forbindelse med afgiftsændring

Kommunikationstræning af ledere og specialister

Kommunikationsstrategi for Procesindustrien

Kristoffer
Kej
Direktør og partner
Kristoffer
Kej

Direktør og partner
+45 22 65 52 56
kristoffer@relationspeople.dk
Kristoffer når hele vejen rundt som kommunikationsrådgiver og er særligt erfaren inden for kernefortælling og employer branding, hvor han har været med til at sætte toneangivende employer brands i søen, som stadig er på arbejde i organisationerne.
by Kristoffer Kej
EU-lovgivning: Hvad enhver employer branding ansvarlig bør vide om regler for bæredygtige løfter

by Kristoffer Kej
Employer BrandingSådan tiltrækker og fastholder du medarbejdere med dit employer brand

by Kristoffer Kej
Employer BrandingGeneration ZEmployer branding rapport: Ram rigtigt med dit employer brand

by Kristoffer Kej
Employer BrandingEt stærkt employer brand kan ikke bygges på kommunikation alene

by Kristoffer Kej
Employer BrandingNy undersøgelse: De bløde værdier batter i employer brandingen

by Kristoffer Kej
Employer BrandingEmployer branding på LinkedIn

by Anita Østergaard Sørensen og Kristoffer Kej
Employer BrandingLinkedInBrand-blikket skal vendes indad

by Kristoffer Kej
Employer BrandingKommunikationsstrategiOnboarding: Fire tips til at få nye medarbejdere godt ombord

by Kenneth Grothe Toustrup og Kristoffer Kej
Employer BrandingTre erfaringer fra et virtuelt employer branding projekt

by Kristoffer Kej
Employer BrandingEmployer branding fra CEO’ens perspektiv: Sådan skaber du den gode arbejdsplads

by Kristoffer Kej
Employer BrandingHvad koster et dårligt employer brand?

by Kristoffer Kej
Employer BrandingEmployer branding – stå stærkt i kampen om de bedste medarbejdere

by Kristoffer Kej
Tre tips til at få succes med employee advocacy

by Kristoffer Kej
Corporate BrandingEmployer BrandingFem indsigter: Sådan bliver din arbejdsplads attraktiv for generation Z

by Kristoffer Kej og Monica Wass
Employer BrandingInterview: Gør dit employer brand datadrevet

by Kristoffer Kej
Employer BrandingFire spørgsmål om din kommunikationsstrategi, som du skal kunne svare på

by Kristoffer Kej
ForandringskommunikationKommunikationsstrategiKommunikationsstrategi: Gode intentioner – lille publikum

by Kristoffer Kej
KommunikationsstrategiTune dit employer brand ind på generation Z

by Kenneth Grothe Toustrup og Kristoffer Kej
Employer BrandingLinkedIn træning af direktion

Workshop: Styrk brandet gennem ledelsens LinkedIn-profiler

by Kristoffer Kej
Employer BrandingLinkedInTræningOnboarding: Når dit employer brand rammer virkeligheden

by Kristoffer Kej
Employer BrandingAnalyse skærper konkurrencen i Superligaen

by Kristoffer Kej
AnalyseKernefortællingen er virksomhedens tilstandsrapport

by Kristoffer Kej
Corporate BrandingEmployer BrandingStrategisk rådgiver: Teori er ikke nok

by Kristoffer Kej
KommunikationsstrategiWorkshop: Få flere muskler på LinkedIn

by Kristoffer Kej
Public relationsThought LeadershipRådgiverrollen kommer ikke af sig selv

by Kristoffer Kej
KommunikationsstrategiMarkedsføring af Alka Superliga

Øget kendskab gennem photo walks

Forandringsproces i finansiel virksomhed

Employer branding-platform til mange medarbejdergrupper

Laura
Hovmand
Nielsen
Juniorkonsulent
Laura
Hovmand
Nielsen

Juniorkonsulent
+45 26 36 40 19
laura@relationspeople.dk
Laura er bureauets praktikant. Hun har sin daglige gang på Aalborg Universitet, hvor hun læser sin kandidat i kommunikation og kommer til bureauet med erfaring fra festival- og eventbranchen, hvor hendes primære berøringsflade har bestået af koordinerings- og tekstarbejde. Hos RelationsPeople sidder Laura med på en af bureauets største kunder og trives, når hun beskæftiger sig med sprog og tekstforvaltning samt traditionel PR. Når hun ikke er på kontoret, sidder hun ved et klaver eller hænger i en pullup-bar.
Mai
Steenbock
Nielsen
Konsulent
Mai
Steenbock
Nielsen

Konsulent
+45 23 29 08 42
mai@relationspeople.dk
Mai har en kandidatgrad i virksomhedskommunikation og brænder for at bygge bro mellem teknisk viden og let forståelige budskaber. Hun kommer senest fra en stilling som marketingkoordinator, hvor hun har arbejdet med adskillige discipliner inden for marketing og kommunikation i B2B-segmentet. Med mere end tre års erfaring har Mai opbygget brede kompetencer inden for PR, tekstforfatning og projektledelse.
by Mai Steenbock Nielsen
Det skal vi læse i sommerferien

by Mai Steenbock Nielsen
Nu er Vita Clausen en del af RelationsPeople

by Mai Steenbock Nielsen og Vita Clausen
Influencer marketingPublic relationsFra DR til Politiet og nu RelationsPeople – hvem er han?

by Mai Steenbock Nielsen
Er klimafolkemødet noget for din virksomhed?

by Mai Steenbock Nielsen
BæredygtighedBoganbefalinger: Det læser vi i sommerferien

by Mai Steenbock Nielsen
Skriv stærke stillingsopslag med meningsskabelsesteori

by Mai Steenbock Nielsen
Employer BrandingStyrk kulturen og motivationen gennem meningsfuld kommunikation

by Mai Steenbock Nielsen
Employer BrandingKommunikationsstrategiMathias
Estrup
Fallesen
Konsulent
Mathias
Estrup
Fallesen

Konsulent
+45 40 88 52 53
mathias@relationspeople.dk
Mathias har rødder i journalistikken, hvor han har tilrettelagt formater for en række landsdækkende medier inden for TV, Radio og SoMe. Han kommer fra en stilling i Berlin, hvor han har arbejdet med public affairs og kommunikation i en international industrivirksomhed. Hjemme i København bruger han helst tiden på Nørrebros cafeer og værtshuse eller en fodboldbane i Valby.
by Mathias Estrup Fallesen
Klumme: Sådan er et liv med Danske Bank blevet til tre konkrete huskeregler for kommunikation om bæredygtighed

by Mathias Estrup Fallesen
BæredygtighedHvor ser du dig selv om fem år? Fremtiden for employer branding

by Mathias Estrup Fallesen
Monica
Wass
Seniorkonsulent
Monica
Wass

Seniorkonsulent
+45 28 57 83 96
monica@relationspeople.dk
Monica er uddannet fra DMJX og Københavns Universitet i retorik. Hendes forkærlighed for at skrive og finde den helt rigtige journalistiske krog gør hun flittigt brug af, når hun skriver pressetekster, debatindlæg og artikler. Dertil er Monica tidligere elev på Politikens debattør- og Kritikerskole.
by Monica Wass
Denne artikel er bæredygtig, klimavenlig og CO2-neutral – eller er den også det?

by Monica Wass og Sofie Desmareth Riemann
BæredygtighedTre klassiske fodfejl, som talspersoner typisk begår i rampelyset

by Monica Wass
MedietræningLancering af ny produktportefølje med kreativt event

Undgå ’greenwashing’ i din markedsføring

by Monica Wass og Sofie Desmareth Riemann
BæredygtighedKampagnerPublic relationsEr influencer marketing pengene værd?

by Monica Wass
Influencer marketingLandechef hos Samsung: Derfor blander jeg mig i samfundsdebatten

by Monica Wass og Nikoline Meincke Larsen
Thought Leadership3, 2, 1, ACTION: Skab kreative videofortællinger med din smartphone

by Monica Wass
KommunikationsstrategiMånedens Profil: Gyldendal Uddannelse

by Monica Wass
Public relationsFem indsigter: Sådan bliver din arbejdsplads attraktiv for generation Z

by Kristoffer Kej og Monica Wass
Employer BrandingMånedens profil: Punktum Design

by Monica Wass
Corporate Branding”Wallah din slendrian, pas på dit pudseløjerlige sprog!”

by Monica Wass
Corporate BrandingNikoline
Meincke
Larsen
Seniorkonsulent
Nikoline
Meincke
Larsen

Seniorkonsulent
+45 40 26 16 63
nikoline@relationspeople.dk
Nikoline er tovholder på flere af bureauets mange projekter inden for produkt-PR, eventplanlægning, influencerkampagner og produkttest. Når hun ikke har travlt på kontoret, arbejder hun som frivillig tekstforfatter og kommunikationskonsulent for Musik i Lejet.
by Nikoline Meincke Larsen
Disse tre spørgsmål skal du stille dig selv, hvis du vil lykkes med at lave effektive influencer kampagner

by Nikoline Meincke Larsen
Influencer marketingPublic relationsMatas tager pulsen på danske kvinders sundhed

by Nikoline Meincke Larsen
KommunikationsstrategiNordisk leadbureau for stor produktlancering

Hos Samsung er datadrevet influencer marketing nøglen til at nå den yngre målgruppe

by Nikoline Meincke Larsen
Influencer marketingLandechef hos Samsung: Derfor blander jeg mig i samfundsdebatten

by Monica Wass og Nikoline Meincke Larsen
Thought LeadershipPlanet Nusa: Influencer marketing er hjørnesten i strategien

by Nikoline Meincke Larsen
Influencer marketingPublic relationsUdvikling af datadrevet ambassadørprogram

Influencerkampagne med fokus på julemarked

Influencer-kampagne som skulle skabe trafik til hjemmesiden

Øget omtale i livsstilsmedier

3 tips: Sådan evaluerer du din influencer kampagne

by Nikoline Meincke Larsen
Influencer marketingHold øje med data under din influencer-aktivering og få bedre resultater

by Nikoline Meincke Larsen
Influencer marketingPublic relationsSyv tendenser på sociale medier under corona-lockdown

by Nikoline Meincke Larsen
Corporate BrandingPublic relations3 trin til forarbejdet i din influencer-kampagne

by Nikoline Meincke Larsen
Influencer marketingPublic relationsMånedens profil: Plantorama

by Nikoline Meincke Larsen og Sofie Desmareth Riemann
Influencer marketingPublic relationsFå mere ud af influencer marketing ved at forstå data

by Nikoline Meincke Larsen
Influencer marketingPublic relationsSofie
Desmareth
Riemann
Direktør og partner
Sofie
Desmareth
Riemann

Direktør og partner
+45 22 65 51 34
sofie@relationspeople.dk
Sofie har en ledende rolle på flere af bureauets kundeteams. Hun sætter dagsordener og skaber positioner for kunderne og er en rutineret rådgiver inden for krisehåndtering, medietræning og influencer-marketing.
by Sofie Desmareth Riemann
Denne artikel er bæredygtig, klimavenlig og CO2-neutral – eller er den også det?

by Monica Wass og Sofie Desmareth Riemann
BæredygtighedMåler du værdien af din kommunikation?

by Sofie Desmareth Riemann
AnalysePublic relationsUndgå ’greenwashing’ i din markedsføring

by Monica Wass og Sofie Desmareth Riemann
BæredygtighedKampagnerPublic relationsMånedens profil: Pandora

by Sofie Desmareth Riemann
Influencer marketingPublic relationsDisse 3 tal skal du have styr på ved influencer-kampagner

by Sofie Desmareth Riemann
Influencer marketingKampagnearbejde i den gode sags tjeneste

by Sofie Desmareth Riemann
KampagnerKommunikationsstrategiKreatør-økonomien er landet – og den buldrer derudad

by Sofie Desmareth Riemann
Influencer marketingPublic relationsPositionering af verdens største kemivirksomhed gennem sociale medier

Nordisk kommunikationsfunktion for verdens største kemivirksomhed

Opbygning af thought leadership på et komplekst område

Pressedækning for et godt formål

De virtuelle influencere kommer

by Sofie Desmareth Riemann
Influencer marketingPublic relationsSkal jeg bruge mit marketingbudget på influencer marketing?

by Sofie Desmareth Riemann
Influencer marketingPublic relationsHvad har vi lært af 20 år som bureau?

by Sofie Desmareth Riemann
The marketing book to rule them all

by Sofie Desmareth Riemann
Influencer marketingPublic relationsDet skal du vide om influencer marketing version 2.0

by Sofie Desmareth Riemann
Influencer marketingPublic relationsMånedens profil: Plantorama

by Nikoline Meincke Larsen og Sofie Desmareth Riemann
Influencer marketingPublic relationsAnbefalinger til inspirationspodcasts på farten

by Sofie Desmareth Riemann
Lancering af en bæredygtig kaffeoplevelse

Introduktion til det danske marked

Lancering af virtuel YouTube-stjerne og ny undervisningsplatform

Influencerstrategi der giver langvarige resultater

Vita
Clausen
Seniorrådgiver og associeret partner
Vita
Clausen

Seniorrådgiver og associeret partner
+45 24 20 88 15
vita@relationspeople.dk
Vita har en indgående erfaring med brand PR efter mere end 20 år som international kommunikationschef hos Nike, Carlsberg og Pandora. Hun har en passion for den gode kernefortælling, strategi, branding, projekt/kampagneudvikling, stakeholderstyring, eksekvering, evaluering og ikke mindst influencer marketing og events. Sideløbende fungerer hun som coach.
by Vita Clausen
Hvor svært kan det være at få en forsideartikel i Børsen?

by Vita Clausen
KampagnerMarkedsføringPublic relationsNu er Vita Clausen en del af RelationsPeople
