• Om os
  • Ydelser
  • Cases
  • Inspiration
  • People
  • Job
  • Kontakt
  • Bog
  • Søg
  • Da
  • En
RelationsPeople

Udvikling af employer brand for Politiets Efterretningstjeneste

Employer branding projekt
+ Tilmeld nyhedsbrev
Kristoffer
Kristoffer Kej

Direktør og partner
+45 22 65 52 56
kristoffer@relationspeople.dk

Hvordan viser man omverdenen, at man er en spændende arbejdsplads, når hverdagen er hemmelig, og medarbejderne ikke kan tale om, hvad de arbejder med?

Det var udfordringen i en nøddeskal for PET, der havde behov for ikke kun at tiltrække politifolk, men også dygtige it- og datafolk, analytikere og mange andre profiler. Hos PET arbejder der alt fra fysikere og elektrikere til bibliotekarer og humanister. Det skulle være tydeligere, at PET er meget mere end en arbejdsplads for politifolk – og at hverdagen byder på et vigtigt formål, men også udfordrende og udviklende opgaver og ikke mindst et unikt sammenhold.

RelationsPeople udviklede i samarbejde med The Unicorn en employer brand platform under overskriften ’en hverdag, der aldrig bliver hverdag’ samt en række strategiske anbefalinger til udrulning af det nye employer brand. Desuden udviklede vi et nyt visuelt udtryk, nye billeder og en serie film, som PET kunne anvende til deres egne kanaler. Udviklingsarbejdet blev baseret på en grundig analyse, herunder gruppeinterviews med udvalgte medarbejdergrupper og interviews med ledere og direktion.

PET er efterfølgende selv i gang med at rulle employer brandet ud på baggrund af anbefalinger og en employer brand guide.

Tilmeld nyhedsbrevKristoffer KejCasesEmployer Branding
Artikel
Fra aktivitet til effekt: Sådan måler du dit employer brand strategisk
by Kristoffer Kej
Employer Branding
I vores dialog med virksomheder oplever vi, at det ofte er en udfordring at sætte de rigtige mål for employer branding-indsatsen. Derfor havde vi den 27. marts inviteret til webinar om måling af employer branding. Her får du de tre centrale pointer fra webinaret.
Event
Morgenbriefing: sådan når du de unge under 30
by Kristoffer Kej og Alexandra Infantino Charquero
Employer Branding
TikTok-generationen, zoomerne eller Gen Z. Der er mange betegnelser for gruppen af personer, der er født mellem cirka 1995-2012. De er kendt for mange ting, men først og fremmest, er det generationen, der synes, at arbejdsmarkedets spilleregler er en smule sus og delulu, og det er noget, de tidligere generationer highkey elsker at yappe om.
Artikel
Derfor skal kommunikatører forstå EU’s løndirektiv
RelationsPeople Kommunikationsbureau
by Kristoffer Kej
Employer BrandingIntern kommunikationLederkommunikation
Hvis du arbejder med intern kommunikation, ledelseskommunikation eller employer branding, så er der god grund til at holde skarpt øje med det EU-direktiv om løngennemsigtighed, som senest til sommer næste år bliver til dansk lovgivning.
EventTræning & workshops
Masterclass: Strategisk employer branding (venteliste)
Konsulenter hos RelationsPeople Kommunikationsbureau
by Kristoffer Kej
Employer Branding
Vi gennemførte i foråret 2024 en Masterclass om strategisk employer branding, som fik gode evalueringer af deltagerne. Vi vil gerne gentage succesen, hvis vi igen kan samle et hold af dygtige og videbegærlige employer branding ansvarlige.
Artikel
Er det en god idé at bruge ESG-budskaber i dit employer brand?
RelationsPeople Kommunikation og PR Bureau
by Alexandra Infantino Charquero
Employer BrandingESG
Budskaber om ESG spiller en afgørende rolle for tiltrækningen og fastholdelsen af medarbejdere, i hvert fald hvis man spørger de employer branding ansvarlige. Men budskaber om ESG er ikke nødvendigvis dem, de potentielle medarbejdere synes er vigtigst. Så hvad gør man?
Artikel
Holdning: Employer branding-indsatsen kan ikke alene drive arbejdet med at øge diversiteten
Employer Branding
by Anita Østergaard Sørensen
Employer BrandingHoldning
Vi har netop udgivet vores seneste rapport om employer branding-praksis ude i danske virksomheder. I vores undersøgelse har vi spurgt employer branding-professionelle ind til, hvordan man arbejder med strategi og måling, involvering af ledelsen, ESGs betydning for rekrutteringen, employee advocacy m.m.

RelationsPeople
Vester Farimagsgade 41
1606 København V

Tilmeld nyhedsbrev

Behandling af persondata

Skift cookieindstillinger

facebookinstagramlinkedin