Tilmelding til nyhedsbrev
Artikel
5 gode råd til et vellykket webinar

by Nynne Munk
Corporate BrandingKommunikationsstrategiNår Covid-19 fortsat afholder os fra at invitere til fysiske arrangementer for kunder og interessenter, må man ty til alternative metoder. Webinaret er et godt bud på, hvordan man kan formidle viden og nå bredt ud, selvom man ikke kan mødes i virkeligheden. Men hvor skal man starte, hvad skal man tage højde for, og hvordan griber man i det hele taget genren an? Her er vores bedste råd fra vores egne erfaringer med webinar-formatet.
Artikel
Kommunikationsrådgivning: Læring sker i et flow mellem teori og praksis

by Nina Faurby
KommunikationsstrategiThought LeadershipFor en rådgiver opstår og styrkes kompetence i en vekselvirkning mellem teori og praksis – og det sker gennem hele arbejdslivet. Det er tilgangen til læring i RelationsPeople, og i denne artikel dykker vi ned i, hvordan vi omsætter det til… ja, praksis. Måske til inspiration for andre.
Artikel
Employer branding: Sig det klart, og sig det med mennesker

by Kenneth Grothe Toustrup
Employer BrandingHvordan rekrutterer man på kort tid 50 højtuddannede specialister til et nyetableret hovedkontor i Kronjylland? Stærke budskaber og hjælp fra ledelse og medarbejdere virker, lyder det fra HR-teamet hos Evida, der er godt på vej i mål med opgaven.
Artikel
Det skal vi læse i juleferien

by Bjørn Andreassen
Hvad skal du læse i juleferien? Vi har spurgt vores kollegaer i RelationsPeople om deres planer og anbefalinger, som vi deler med dig her. Måske bliver du inspireret.
Artikel
Medarbejder-motivation: Kan vi kommunikere os ud af corona-matheden?

by Nina Faurby
ForandringskommunikationKommunikationsstrategiEnsomhed bag skærmen på hjemmekontoret truer den enkelte medarbejders arbejdsglæde, trivsel og produktivitet og dermed i sidste ende virksomhedens resultater. Hvilke greb kan kommunikationsrådgiveren gøre brug af for at lette stemningen og styrke motivationen?
Artikel
De virtuelle influencere kommer

by Sofie Desmareth Riemann
Influencer marketingMarketing PREn ny tendens har set dagens lys – virtuelle influencere, eller avatar influencere. Og de er populære. Det rejser spørgsmålet: er det en afgørende kvalitet, at en influencer er et rigtigt menneske? Vi tager et kig på tendensen.