Tilmelding til nyhedsbrev
Artikel
Her er vores anbefalinger til din sommerferielæsning og -underholdning
![2photo-pots-X1RQ3b6ZhUs-unsplash](https://relationspeople.dk/wp-content/uploads/2024/06/2photo-pots-X1RQ3b6ZhUs-unsplash-1-768x762.jpeg)
by Mai Steenbock Sørensen
Sommerferien er måske allerede gået i gang for dig, eller det kan være, den er lige om hjørnet. Derfor kommer vi selvfølgelig traditionen tro med vores anbefalinger til den bedste sommerunderholdning.
Artikel
Målbare data eller mavefornemmelse? Her er hvad du bør overveje, når du vælger influenter til jeres kampagne
![georgia-de-lotz–UsJoNxLaNo-unsplash](https://relationspeople.dk/wp-content/uploads/2024/06/georgia-de-lotz-UsJoNxLaNo-unsplash-1-768x512.jpg)
by Anita Østergaard Sørensen
Influencer marketingI dag måler de fleste brands på deres influencer-indsatser vha. data. Og det bør man også gøre. Mange vægter derimod mavefornemmelsen, når der skal vælges influenter, for det er vigtigt, at influenten passer til brandet. Men hvilke parametre skal du egentlig prioritere, når du skal vælge den rigtige influent til et betalt samarbejde? Her følger vores bud.
Case
Employer Branding
Udvikling af employer brand for Politiets Efterretningstjeneste
![Tilmelding til nyhedsbrev](https://relationspeople.dk/wp-content/uploads/2024/06/DAG1_3797-768x512.jpg)
Hvordan viser man omverdenen, at man er en spændende arbejdsplads, når hverdagen er hemmelig, og medarbejderne ikke kan tale om, hvad de arbejder med?
Artikel
Genopliver ESG profilbrochuren i år?
![erda-estremera-sxNt9g77PE0-unsplash](https://relationspeople.dk/wp-content/uploads/2024/05/erda-estremera-sxNt9g77PE0-unsplash-1-768x510.jpg)
by Kristian Eiberg
ESGIntern kommunikationLederkommunikationHvis man er gammel nok til at huske de brune kasser fra trykkeriet i virksomhedens reception med hundredvis af farvestrålende brochurer trykt på glittet papir, så er svaret på det spørgsmål nok nej. Derimod er der brug for nye formater til at fortælle virksomhedens historier om bæredygtighed, når den nye årsregnskabslov i år tager livet af den ’gamle’ bæredygtighedsrapport.
Artikel
Sådan skaber du intern opbakning om employer brandet
![grant-durr-21ztbENjzeI-unsplash](https://relationspeople.dk/wp-content/uploads/2024/05/grant-durr-21ztbENjzeI-unsplash-1-768x512.jpg)
by Kristoffer Kej
Employer BrandingSelv de stærkeste og mest kreative employer brand koncepter og de bedste EVP’er kan visne og dø, hvis du ikke får dem forankret hos dine topledere og kollegaer. Det viser vores erfaringer efter 18 års arbejde med employer branding. Og da vi for nylig afholdt vores masterclass i strategisk employer branding var intern forankring da også ét af de varmeste emner hos flere af deltagerne.
Undersøgelse
Ny rapport om ESG-kommunikation: Hvad er de fem kritiske opgaver lige nu?
![kikkert_grøn ESG-undersøgelse blandt kommunikationschefer](https://relationspeople.dk/wp-content/uploads/2024/05/kikkert_groen-768x335.png)
by Eva Harpøth Skjoldborg
AnalyseESGHvad er de fem kritiske opgaver lige nu? Skal ESG skrives ind i virksomhedens kernefortælling eller have sin egen? Hvilken rolle kan kommunikationschefen spille ift. ESG-kommunikation? Får vi brug for nye formater og kanaler?