Tilmelding til nyhedsbrev
EventTræning & workshops
Tilmeld dig nu: Masterclass i oktober 2024 om strategisk employer branding. Sæt de rigtige mål og find vejen derhen.
by Kristoffer Kej
Employer BrandingDer er kamp om at tiltrække og tilknytte de bedste medarbejdere. Det har gjort employer branding til en forretningskritisk disciplin i mange organisationer. Det til trods sidder den employer brand ansvarlige ofte alene i orkanens øje, og hverdagen går med taktiske tiltag i stedet for strategi. På denne masterclass får du inspiration til, hvordan du kan arbejde strategisk med employer branding og sikre bedre udbytte af din og organisationens indsats.
CommunityEvent
Vil du være med i vores community for intern kommunikation?
by Anders Monrad Rendtorff og Kristian Eiberg
Intern kommunikationI RelationsPeople ser vi klare tendenser, der viser, at vi står over for et comeback til intern kommunikation, efter at dette område i flere årtier har stået i skyggen af ekstern kommunikation. Vi oplever en stigende interesse hos vores kunder for hjælp til at systematisere den interne kommunikation og til at inspirere topledere og mellemledere til at arbejde med lederkommunikation gennem træning og workshops. Derfor har vi lavet dette community for intern kommunikation, hvor vi vil dele indsigter, erfaringer, cases og best practice. Vil du være med?
Artikel
Undervurderer vi podcasten som kommunikationskanal når det gælder employer branding?
by Alexandra Infantino Charquero og Anita Østergaard Sørensen
Employer BrandingDet fortsatte pres på arbejdsmarkedet og efterspørgslen på arbejdskraft kombineret med medieudviklingen gør det oplagt at søge nye veje med virksomhedens egen markedsføring i et glohedt jobmarked. Og den seneste medieudviklingsrapport fra DR peger måske på en generelt overset mulighed for kommunikationskanal for mange arbejdspladser – podcasten. Hér dykker vi ned i, hvad mulighederne (og udfordringerne) med en podcast er for jeres virksomhed.
Event
Tilmelding til morgenbriefing om intern kommunikation 30. april 2024 (OBS: Pladserne er fyldte/lukket for tilmelding)
by Anders Monrad Rendtorff og Kristian Eiberg
Intern kommunikationKrig og kriser byder på usikkerhed og tvetydighed, som gør det svært for den enkelte at skabe mening. Tilliden til arbejdspladsen er fortsat større end til politikere og medier, og derfor har arbejdspladserne et stort ansvar for at hjælpe medarbejderne med at navigere i usikkerhed.
Artikel
Puds kommunikationsbrillen: Det skal du lægge mærke til i listen over bæredygtige brands
by Kenneth Grothe Toustrup
ESGHvem peger danskerne på, når de skal vælge landets mest bæredygtige brand? Det får du svar på i Europas største uafhængige brandstudie med fokus på bæredygtighed, måske. Vores bæredygtighedsekspert giver her sit bud på, hvad vi som kommunikationsfaglige skal lægge mærke til.
Case
BASF: thought leadership åbner døre til nøglemålgrupper
Thought LeadershipVerdens største kemivirksomhed har ikke behov for at være kendt i den brede befolkning, men fokuserer i stedet på nogle få udvalgte målgrupper. En strategisk funderet thought leadership-indsats giver kendskab og dialog med nøglemålgrupperne.