• Om os
  • People
  • Kompetencer
  • Cases
  • Indsigter
  • Træning
  • Jobs
  • Kontakt
  • Da
  • En
Workshop: Styrk brandet gennem ledelsens LinkedIn-profiler

Workshop:
Styrk brandet gennem
ledelsens LinkedIn-profiler

by Kristoffer Kej

Direktør og partner
+45 22 65 52 56
kristoffer@relationspeople.dk

Får dine ledere nok ud af mulighederne på LinkedIn? Vi tager ledergruppen gennem en praktisk orienteret workshop og viser på to-tre timer, hvilken værdi LinkedIn kan skabe for jeres virksomhed, hvordan den enkelte leder kan udkomme og positionere sig, og hvordan LinkedIn kan understøtte salg, branding og rekruttering.

LinkedIn er en kommunikationskanal, som er meget svær at komme udenom, hvis man som virksomhed ønsker at positionere sig, tiltrække kunder eller nye kollegaer. Det er verdens største faglige netværk og rummer et stort potentiale, som workshoppen kan hjælpe med at indfri. Efter to timer kommer deltagerne ud med ny viden om mediets muligheder, afklaring om, hvilken rolle LinkedIn kan spille i den overordnede kommunikation, og praktiske råd til, hvordan man udkommer og realiserer målene. Workshoppen indeholder to dele:

Del 1:  Derfor er LinkedIn et vigtigt medie

I workshoppens første del ser vi på, hvorfor LinkedIn er et vigtigt medie, og hvorfor de personlige profiler er så vigtige:

  • Viden og inspiration om rækkevidde og målgrupper på LinkedIn
  • Indblik i muligheden for at styrke brand, salg og rekruttering
  • Hvad gør de bedste? Du får viden og inspiration fra gennemgang af eksempler

Del 2: Sådan udkommer du

Hvilken type indhold, vil LinkedIn og følgerne reagere på? Hvornår og hvor ofte skal man poste, dele, kommentere og reagere? Hvilke temaer og indholdstyper kan den enkelte leder positionere sig med? Og hvordan arbejder man bedst med mentions, hashtags, grupper og sponsoreret indhold? Det er nogle af de spørgsmål, vi afklarer i den anden del, hvor formålet er at hjælpe deltagerne i gang med at udkomme:

  • Få en skarpere personlig profil – vi gennemgår alt fra billede til profiltekst
  • Udvid dit netværk på få minutter
  • Skab synlighed og kendskab – enkle råd, der hjælper dig med at udkomme
  • Tips til godt indhold – hvad kan du skrive om og hvordan?
  • Hvordan kan du få hjælp af andre til at vedligeholde din profil?

Tilpas din LinkedIn-workshop

Det er vores erfaring, at to-tre timer med en ledergruppe er passende til at nå omkring de forskellige temaer og hjælpe deltagerne godt i gang med indsatsen. Men vi kan også tilpasse længde og indhold til de konkrete behov, ligesom vi kan målrette workshoppen til andre medarbejdergrupper i virksomheden. Fx hvis det er mere relevant at hjælpe en enkelt topleder, afdelings- eller teamlederne, en gruppe specialister eller en gruppe sælgere.

Yderligere information

En standard-workshop på to timer med generelle eksempler: 10.000 DKK eksklusive moms.

Tilpasset workshop med egne eksempler og faciliteret diskussion: Pris efter aftale.

Skriv til Kristoffer Kej, hvis du er interesseret i at høre mere om vores LinkedIn-workshop.

Tilmeld nyhedsbrevKristoffer KejArtiklerCorporate BrandingEmployer Branding
Artikel
Optagelse af webinar om det gode stillingsopslag
Employer Branding
Der er mange spørgsmål at stille sig selv, når man skal skrive et stillingsopslag. Hvilke kompetencer skal man lægge vægt på? Hvordan undgår man flosklerne? Hvad kan man gøre for at fremstå autentisk og tiltrække de rette kandidater? Og hvad har ens employer brand med stillingsopslaget at gøre? Hvis du er nysgerrig på svarene, kan du finde dem lige her.
Case
Udvikling af grundhistorie og model for content-produktion
Corporate BrandingKommunikationsstrategi
Roskilde Kongrescenter ønskede at få større glæde af den ledige kapacitet, de oplevede mellem koncerter og sportsbegivenheder. RelationsPeople hjalp derfor med et forløb designet til at identificere målgrupper og arbejde strategisk med redaktionsplaner.
Artikel
Rekruttering: Afslag og autosvar er vigtig employer branding
by Gunilla Neergaard Freiesleben
Employer Branding
Jobsøgende er blevet rigtig gode til at dele historier om de rekrutteringsprocesser, de gennemgår. Derfor er det også uhyre vigtigt at prioritere både autosvar og afslag, både fordi kandidaten har et netværk, som kan sprede ringe i vandet om jeres måde at kommunikere, men også fordi det kan være med til at understøtte jeres employer brand.
Artikel
Digital onboarding af 200 medarbejdere under corona har sat nye standarder for garnvirksomheden Hobbii
by Nynne Munk
Employer Branding
Langt de fleste virksomheder har mærket effekten af corona-pandemien på den ene eller den anden måde. Nogle brancher bløder, men for andre har corona skabt vækst i rasende fart. Mød garnvirksomheden Hobbii, der har ansat over 200 medarbejdere under corona og succesfuldt onboardet alle digitalt.
Case
Positionering af verdens største kemivirksomhed gennem sociale medier
Corporate Branding
BASF, verdens største kemivirksomhed, ønskede at styrke sin position i Norden over for både beslutningstagere, samarbejdspartnere, potentielle kandidater og medarbejdere.
Case
Nordisk kommunikationsfunktion for verdens største kemivirksomhed
Corporate BrandingKommunikationsstrategi
BASF, verdens største kemivirksomhed, ønskede at synliggøre deres mange videnstunge forretningsområder i Norden, hvor de også oplevede udfordringer med at kommunikere om deres bæredygtighedsagenda.

RelationsPeople
En del af PeopleGroup

Vester Farimagsgade 41
DK 1606 København V

Tilmeld nyhedsbrev

RelationsPeoples
behandling af persondata

cookie-indstillinger
Dette site bruger cookies. Acceptér - Afvis eller gå til cookie-indstillinger for at ændre dine præferencer. Læs mere
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Analytics

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Uncategorized

Undefined cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.

Advertisement

Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.

Gem & Acceptér