• Om os
  • Ydelser
  • Cases
  • Inspiration
  • People
  • Job
  • Kontakt
  • Bog
  • Søg
  • Da
  • En
RelationsPeople

Tre skarpe til vores nye direktør

Kenneth RelationsPeople
Kenneth Grothe Toustrup

Rådgiver
+45 26 56 29 96
kenneth@relationspeople.dk

En af årets gode nyheder er, at vi har fået ny direktør. Sofie Desmareth Riemann har efter seks år på bureauet fået titlen og vil fremover være en del af ledelsen sammen med Kristian Eiberg og Kristoffer Kej. Vi har udfordret Sofie med tre skarpe spørgsmål om fremtiden.

Hvad arbejder du med lige nu?

Lige nu lægger jeg mig i selen for, at vi på bureauet får afsluttet alle december-opgaver for vores kunder, inden vi går på ferie om et øjeblik. December er altid lidt hektisk på den konto. Og så bruger jeg en del tid på udvikling af vores nye website og ditto grafisk identitet. Det bliver lidt et skifte visuelt, så jeg er ret spændt på, hvordan folk tager imod det i det nye år.

Hvad kommer til at præge 2020 på kommunikationsfronten?

Forandring og omskiftelighed er blevet et vilkår i kommunikationsbranchen både hvad angår vores ydelser, men også den måde som arbejdet er organiseret på ude hos vores kunder. Det sætter store krav til, at vi kan omstille os og udfordre på de rette områder, så vi kan skabe værdi. Samtidig oplever vi, at strategiske kerneprodukter som udvikling af budskaber og strategiske kommunikationsplatforme fortsætter med at være relevante, når der skal et bureau ind over – de går ikke rigtig af mode. Dette vil også komme til at præge 2020.

På den mere konkrete side, så optager det mig at skabe relevant kommunikation for modtagerne på platforme som LinkedIn, gennem influencer marketing og via medierne. Min

Sofie Desmareth Riemann

Sofie Desmareth Riemann

oplevelse er, at i stedet for at bruge disse nye kanaler for det, de er stærke til, så falder mange virksomheder i fælden med kvantitet frem for kvalitet. Det kommer til at hævne sig i sidste ende. Dette vil klart være et område, vi som bureau kommer til at holde fanen højt på i 2020.

Hvad glæder du dig mest til i 2020?

Vi er inde i en rigtig god udvikling hos RelationsPeople med mange stærke kompetencer på bureauet, som både er med til at udfordre og dermed forbedre vores tilbud til kunderne. Dette fundament glæder jeg mig til at bygge videre på i 2020, hvor vi også fortsat vil skabe inspirerende arrangementer, indsigter og holdninger inden for emner som toplederkommunikation, employer branding og marketing PR.

 

Tilmeld nyhedsbrevKenneth Grothe ToustrupArtikler
Artikel
Tre greb fra PR-værktøjskassen til din produktlancering
by Nikoline Meincke Larsen
Kampagner
Hvis du arbejder med kommunikation og marketing, er du nok vant til, at produktlanceringer er en tilbagevendende opgave i årshjulet. Igen og igen handler det om at få nye produkter til at fange kundernes opmærksomhed — og her gør god kommunikation hele forskellen. Det er nemlig ikke nok at have skabt et stærkt produkt, hvis målgruppen aldrig opdager det. Presseomtale kan være en af de mest effektive veje til både synlighed og troværdighed. Men hvordan arbejder man strategisk med presse, så indsatsen ikke bare skaber støj, men reel værdi?
Artikel
Redaktørens guide: De bedste tips til dig, der står for jeres nyhedsbrev
by Mai Steenbock Sørensen
Sociale medier
Står du for jeres nyhedsbrev? Her er vores bedste tips til at styrke både proces og indhold.
Artikel
Bæredygtighedskommunikation: Dilemmaledelse for fuld udblæsning
by Kristian Eiberg
ESGLederkommunikation
Når kommunikatører skal kommunikere om bæredygtighed skal de stå tidligt op. Indholdet er svært og fuldt af dilemmaer. Løsningen er at udvikle et stærkt narrativ og etablere en effektiv tværfaglig organisering.
Artikel
Fra aktivitet til effekt: Sådan måler du dit employer brand strategisk
by Kristoffer Kej
Employer Branding
I vores dialog med virksomheder oplever vi, at det ofte er en udfordring at sætte de rigtige mål for employer branding-indsatsen. Derfor havde vi den 27. marts inviteret til webinar om måling af employer branding. Her får du de tre centrale pointer fra webinaret.
Event
Morgenbriefing: sådan når du de unge under 30
by Kristoffer Kej og Alexandra Infantino Charquero
Employer Branding
TikTok-generationen, zoomerne eller Gen Z. Der er mange betegnelser for gruppen af personer, der er født mellem cirka 1995-2012. De er kendt for mange ting, men først og fremmest, er det generationen, der synes, at arbejdsmarkedets spilleregler er en smule sus og delulu, og det er noget, de tidligere generationer highkey elsker at yappe om.
Artikel
Ny rapport: 7 sandheder om greenwashing
ESG
by Eva Harpøth Skjoldborg
ESG
Greenwashing er et tilbagevendende tema i både medier og virksomheders kommunikation – men hvor opstår de største risici egentlig? Og hvordan kan man tage noget af forvirringen ud af at kommunikere om bæredygtighed?

RelationsPeople
Vester Farimagsgade 41
1606 København V

Tilmeld nyhedsbrev

Behandling af persondata

Skift cookieindstillinger

facebookinstagramlinkedin