Samsung: Nordisk thought leadership program for verdens største elektronikproducent
RelationsPeople har udviklet et thought leadership program - Samsung Brand Voices - for at styrke Samsungs brand som en pioner inden for fremtidsteknologi i de nordiske lande.
RelationsPeople har udviklet et thought leadership program for verdens største elektronikproducent Samsung gældende i landene Sverige, Norge, Finland og Danmark. Målet var at sikre større brandpositionering af Samsung som pioner inden for udvikling af fremtidens teknologi.
Programmet fik navnet Samsung Brand Voices. Brand Voices indeholder nordiske, corporate budskaber, som bliver tilpasset de enkelte lande og fokusområder hos lokale talspersoner i hvert land. RelationsPeople udviklede koncept og budskabsplatform og trænede de relevante nordiske talspersoner i at levere budskaberne i medier og på deres egne LinkedIn-profiler.
Programmet har været i brug siden 2021, og i Danmark alene har det ført til utallige interviews, faste klummer i nøglemedier, større tilstedeværelse på LinkedIn og invitationer til deltagelse til diverse tech-konferencer for Claus Holm, landechef for Samsung i Danmark.