Salgsbrochurer for boliger
i Carlsberg Byen
I forbindelse med opførelsen af Carlsberg Byen var der behov for at udvikle salgs- og markedsføringsmaterialer til at præsentere de kommende boliger.
Udviklingsselskabet Carlsberg Byen blev etableret i 2012 for at udvikle et nyt bykvarter med boliger, erhverv, butikker, uddannelses- og kulturinstitutioner på grænsen mellem Vesterbro og Valby. På den gamle bryggerigrund opfører udviklingsselskabet blandt andet 3.100 boliger i forskellige størrelser og prisklasser.
Boligerne i Carlsberg Byen udbydes til salg cirka to år, inden de er bygget (projektsalg), og behovet for salgs- og markedsføringsmaterialer, der præsenterer de kommende boliger og samtidig understøtter fortællingen om Carlsberg Byen, er derfor stort, når det fysiske produkt endnu ikke kan vises frem. Derfor lå fokus også særligt på at fremhæve fortællingen om Carlsberg Byen gennem den visuelle præsentation i materialerne.
RelationsPeople og den grafiske designvirksomhed Punktum Design udviklede navn og corporate branding platform for både bykvarteret og udviklingsselskabet. Samtidig udviklede vi i fællesskab et overordnet koncept for salgsbrochurer og har løbende produceret brochurer og tilvalgskataloger for boliger, efterhånden som de sættes til salg.