• Om os
  • Ydelser
  • Cases
  • Inspiration
  • People
  • Job
  • Kontakt
  • Bog
  • Søg
  • Da
  • En
RelationsPeople

Morgenbriefing: Sådan opbygger du et stærkt ambassadørprogram

AFHOLDT - Kom til morgenbriefing torsdag den 7. april, når vi mødes i Pandahuset i ZOO til inspiration om ambassadørprogrammer.

Ambassadør- og influencer-programmer vinder mere og mere indpas for brands, og de kan være et effektivt redskab til at styrke relationen mellem et brand og de influenter eller kreatører, som brandet samarbejder med. Så længe de bliver bygget op med et strategisk sigte og ikke bliver sat i verden for at få mere content billigere.

Vi sætter fokus på emnet på vores morgenbriefing, hvor vi giver tre forskellige perspektiver på ambassadørprogrammer, og til sidst byder vi op til dialog, hvor deltagerne vil svare på spørgsmål og debattere.

Hvornår: Den 7. april 2022, let morgenmad og netværk fra kl. 8.30, vi starter kl. 09.00 -10.30
Hvor: ZOO, Roskildevej 32, 2000 Frederiksberg

På morgenbriefingen møder du:

  • Vita Clausen, der har været ansvarlig for PR og influencer-programmer hos Pandora, Nike og Carlsberg. Vita vil bl.a. fortælle om udviklingen og opbygningen af en international ambassadør og influencer strategi og et underliggende globalt program. Hun vil dele erfaringer om, hvordan man med den rigtige strategi kan arbejde med influencere på tværs af landegrænser i hele verden, og hvad det kræver. Vita vil give eksempler på de udfordringer, der kan opstå grundet kulturelle forskelle samt diverse medie- og sociale platforme i markederne. Vita vil ligeledes fortælle om de resultater, ambassadør-programmer kan skabe.
  • Emil Thorup, iværksætter og influent, som er ambassadør for Samsung, BMW og Philips HUE. Emil vil give et indblik i fordele og udfordringer som ambassadør fra influencer-perspektivet. Fx vil Emil fortælle om, hvor vigtigt det rette match er mellem brand og influent, og hvad hans egne erfaringer er.
  • Seniorrådgiver & partner Sofie Desmareth Riemann fra RelationsPeople, der giver et indblik i trenden omkring ambassadør-programmer samt de væsentligste råd til at komme i gang baseret på RelationsPeoples arbejde med ambassadørprogrammer for bl.a. Samsung, Nespresso og Plantorama.

Ses vi?

EventsInfluencer marketing

Tilmelding

ZOO (Mødelokale Mao Sun i Pandaanlægget)
Roskildevej 32
2000 Frederiksberg

Case
Lancering af ny produktportefølje med kreativt event
Public relations
Til lancering af de nyeste produkter på mobil og lyd ønskede Samsung at opbygge tættere relationer til danske livstilsmedier og sætte fokus på produkternes formgivning og muligheder for kreativitet.
Case
Nordisk leadbureau for stor produktlancering
Public relations
RelationsPeople blev valgt af Samsung til at være nordisk leadbureau for en stor produktlancering.
Artikel
Nu er Vita Clausen en del af RelationsPeople
by Mai Steenbock Nielsen og Vita Clausen
Influencer marketingPublic relations
Vores nye associerede partner og seniorrådgiver Vita Clausen har både udviklet globale PR-strategier og afviklet store presseevents for verdensomspændende brands. Det kræver et specielt overblik og en struktureret tilgang, som de færreste har. Men det har Vita, og hun er særligt stærk inden for brand PR og influencer marketing. Lær Vita bedre at kende her.
Case
Formidling af kompleks teknologi i samarbejde med globalt brand
Corporate BrandingKampagnerPublic relations
Den sydkoreanske tech-gigant, Samsung Electronics, havde et ønske om at udbrede kendskabet inden for NFT-teknologi i Danmark. RelationsPeople tog udfordringen op og konverterede en kompleks teknologi til et samtaleemne i øjenhøjde ved hjælp af flere kommunikationsdiscipliner.
Artikel
Tre råd til at udnytte globale data til lokal PR
by Bjørn Andreassen
Public relationsThought Leadership
Kan virksomheder kommunikere troværdigt på det danske marked, når deres data og budskaber bliver udviklet uden for Danmark? Mulighederne er gode, hvis du tager udgangspunkt i lokale talspersoner.
Artikel
Prioritér den finansielle kommunikation i usikre tider
Finansiel kommunikationPublic relations
Mediernes dækning af en børsnoteret virksomhed har direkte indflydelse på aktiekursen. I usikre tider som nu har virksomhedens finansielle kommunikation derfor ekstra stor betydning og bør have enhver topleders bevågenhed. Vi har talt med en forsker på området for at finde svar på, hvordan finansiel kommunikation kan gribes an i en krisetid.

RelationsPeople
En del af PeopleGroup

Vester Farimagsgade 41
DK 1606 København V

Tilmeld nyhedsbrev

RelationsPeoples
behandling af persondata

cookie-indstillinger
facebookinstagramlinkedin
Dette site bruger cookies. Acceptér - Afvis eller gå til cookie-indstillinger for at ændre dine præferencer. Læs mere
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Analytics

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Uncategorized

Undefined cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.

Advertisement

Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.

Gem & Acceptér