• Om os
  • Ydelser
  • Cases
  • Inspiration
  • People
  • Job
  • Kontakt
  • Bog
  • Søg
  • Da
  • En
RelationsPeople

Morgenbriefing: Sådan opbygger du et stærkt ambassadørprogram

AFHOLDT - Kom til morgenbriefing torsdag den 7. april, når vi mødes i Pandahuset i ZOO til inspiration om ambassadørprogrammer.

Ambassadør- og influencer-programmer vinder mere og mere indpas for brands, og de kan være et effektivt redskab til at styrke relationen mellem et brand og de influenter eller kreatører, som brandet samarbejder med. Så længe de bliver bygget op med et strategisk sigte og ikke bliver sat i verden for at få mere content billigere.

Vi sætter fokus på emnet på vores morgenbriefing, hvor vi giver tre forskellige perspektiver på ambassadørprogrammer, og til sidst byder vi op til dialog, hvor deltagerne vil svare på spørgsmål og debattere.

Hvornår: Den 7. april 2022, let morgenmad og netværk fra kl. 8.30, vi starter kl. 09.00 -10.30
Hvor: ZOO, Roskildevej 32, 2000 Frederiksberg

På morgenbriefingen møder du:

  • Vita Clausen, der har været ansvarlig for PR og influencer-programmer hos Pandora, Nike og Carlsberg. Vita vil bl.a. fortælle om udviklingen og opbygningen af en international ambassadør og influencer strategi og et underliggende globalt program. Hun vil dele erfaringer om, hvordan man med den rigtige strategi kan arbejde med influencere på tværs af landegrænser i hele verden, og hvad det kræver. Vita vil give eksempler på de udfordringer, der kan opstå grundet kulturelle forskelle samt diverse medie- og sociale platforme i markederne. Vita vil ligeledes fortælle om de resultater, ambassadør-programmer kan skabe.
  • Emil Thorup, iværksætter og influent, som er ambassadør for Samsung, BMW og Philips HUE. Emil vil give et indblik i fordele og udfordringer som ambassadør fra influencer-perspektivet. Fx vil Emil fortælle om, hvor vigtigt det rette match er mellem brand og influent, og hvad hans egne erfaringer er.
  • Seniorrådgiver & partner Sofie Desmareth Riemann fra RelationsPeople, der giver et indblik i trenden omkring ambassadør-programmer samt de væsentligste råd til at komme i gang baseret på RelationsPeoples arbejde med ambassadørprogrammer for bl.a. Samsung, Nespresso og Plantorama.

Ses vi?

EventsInfluencer marketing

Tilmelding

ZOO (Mødelokale Mao Sun i Pandaanlægget)
Roskildevej 32
2000 Frederiksberg

Artikel
LinkedIn har fået en ny annoncefunktion – og den kan sætte fut i jeres thought leadership positionering
by Anita Østergaard Sørensen
Public relationsThought Leadership
LinkedIn er et oplagt sted for virksomheder, ledere og medarbejdere at positionere sig, rekruttere, sælge, brande sig og interagere med en målgruppe. Den gode nyhed er, at det nu er blevet en hel del nemmere vha. LinkedIns nye annonceformat, ’thought leader’-annoncer. Og det er heldigvis ikke svært at gøre brug af.
Artikel
Hvor svært kan det være at få en forsideartikel i Børsen?
by Vita Clausen
KampagnerMarkedsføringPublic relations
Hvorfor har journalisten ikke vinklet historien, som vi ønskede det? Og hvorfor endte hele vores social media kampagne i en shitstorm? Det er blot nogle af de spørgsmål, som virksomhedens marketingafdeling ofte står med, når kampagnen ruller – og man måske ikke lige har fået involveret PR-afdelingen i tide, eller måske ikke helt har styr på, hvad PR i grunden er for en disciplin.
Artikel
Disse tre spørgsmål skal du stille dig selv, hvis du vil lykkes med at lave effektive influencer kampagner
by Nikoline Meincke Larsen
Influencer marketingPublic relations
Influencer marketing er blevet et fast begreb i de danske marketing - og kommunikationsafdelinger, og ifølge Influencer Marketing Hub er den globale værdi af influencer marketing næsten tidoblet på syv år til 16,4 milliarder dollars i sin markedsstørrelse. Men for mange virksomheder kan det stadig være en jungle, hvordan man laver en influencer kampagne, der skaber effektive og målbare resultater.
Artikel
Influencer marketing artikelsamling
ArtikelsamlingInfluencer marketingPublic relations
Artikelsamlingen giver dig en indføring i, hvordan du anvender influencer marketing til at forstærke dine budskaber og bygge troværdighed om dit brand.
Case
Lancering af ny produktportefølje med kreativt event
Public relations
Til lancering af de nyeste produkter på mobil og lyd ønskede Samsung at opbygge tættere relationer til danske livstilsmedier og sætte fokus på produkternes formgivning og muligheder for kreativitet.
Artikel
Matas tager pulsen på danske kvinders sundhed
by Nikoline Meincke Larsen
Public relationsThought Leadership
Klaus Fridorf, der er kommunikationschef hos Matas, har særligt fokus på, hvordan Matas kan opnå en troværdig positionering inden for sundhed, når de hos mange danskere er kendt for at være Danmarks førende beauty-destination. Klaus har været drivkraft på at udvikle et sundhedsbarometer, der løbende skal tage pulsen på danske kvinders mentale og fysiske sundhed, og som gennem målrettet kommunikation skal være med til at gøre Matas til en troværdig sundhedsaktør.

RelationsPeople
En del af PeopleGroup

Vester Farimagsgade 41
DK 1606 København V

Tilmeld nyhedsbrev

RelationsPeoples
behandling af persondata

cookie-indstillinger
facebookinstagramlinkedin
Dette site bruger cookies. Acceptér - Afvis eller gå til cookie-indstillinger for at ændre dine præferencer. Læs mere
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Analytics

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Uncategorized

Undefined cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.

Advertisement

Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.

Gem & Acceptér