Skab større værdi med datadrevet
influencer marketing
Vi har en omfattende portefølje af samarbejder med influencere, som skaber værdi for vores kunder. Vi tror på, at den værdi skabes gennem brug af data, og vi har gennem årene hjulpet vores kunder med at skabe succesfulde ambassadørprogrammer og kampagner, bl.a. inden for teknologi og livsstil.
Sådan arbejder vi med influencer marketing
Influencer marketing skal være personligt og tillidsfuldt, hvis man skal opnå en høj troværdighed hos forbrugerne. Derfor arbejder vi altid med en solid analyse af influencerne, både kvalitativt og kvantitativt. Derudover er det essentielt, at vi får en dybdegående indsigt i kundens udfordringer og målsætninger for at kunne udvikle en strategi og et koncept, som virker.
Vi tror på, at det bedste resultat skabes, når influencer marketing integreres i den øvrige kommunikation såsom PR, events, advertorials eller annoncering. Derfor arbejder vi oftest med integreret influencer marketing for at opnå synergi på tværs af kanaler og derved skabe bedre resultater.
Vi kan hjælpe med både den strategiske og operationelle del af influencer marketing. Vores rådgivning er altid tilpasset kundens unikke problemstilling og ressourcer. Hvor nogen har behov for rådgivning eller en analyse af deres nuværende arbejde med influencer marketing, har andre brug for strategi og konceptudvikling. Alt dette kortlægger vi i starten af samarbejdet, så vi sikrer overensstemmelse mellem forventninger og eksekvering.
Se eksempler på vores arbejde med influencer marketing: Udvikling af datadrevet ambassadørprogram og Lancering af ny TV-type med influencer marketing.