• Om os
  • Ydelser
  • Cases
  • Inspiration
  • People
  • Job
  • Kontakt
  • Bog
  • Søg
  • Da
  • En
RelationsPeople
Influencer Marketing

Skab større værdi med datadrevet
influencer marketing

Sofie Desmareth Riemann

Direktør og partner
+45 22 65 51 34
sofie@relationspeople.dk

Vi har en omfattende portefølje af samarbejder med influencere, som skaber værdi for vores kunder. Vi tror på, at den værdi skabes gennem brug af data, og vi har gennem årene hjulpet vores kunder med at skabe succesfulde ambassadørprogrammer og kampagner, bl.a. inden for teknologi og livsstil.

Sådan arbejder vi med influencer marketing

Influencer marketing skal være personligt og tillidsfuldt, hvis man skal opnå en høj troværdighed hos forbrugerne. Derfor arbejder vi altid med en solid analyse af influencerne, både kvalitativt og kvantitativt. Derudover er det essentielt, at vi får en dybdegående indsigt i kundens udfordringer og målsætninger for at kunne udvikle en strategi og et koncept, som virker.

Vi tror på, at det bedste resultat skabes, når influencer marketing integreres i den øvrige kommunikation såsom PR, events, advertorials eller annoncering. Derfor arbejder vi oftest med integreret influencer marketing for at opnå synergi på tværs af kanaler og derved skabe bedre resultater.

Vi kan hjælpe med både den strategiske og operationelle del af influencer marketing. Vores rådgivning er altid tilpasset kundens unikke problemstilling og ressourcer. Hvor nogen har behov for rådgivning eller en analyse af deres nuværende arbejde med influencer marketing, har andre brug for strategi og konceptudvikling. Alt dette kortlægger vi i starten af samarbejdet, så vi sikrer overensstemmelse mellem forventninger og eksekvering.

Se eksempler på vores arbejde med influencer marketing: Udvikling af datadrevet ambassadørprogram og Lancering af ny TV-type med influencer marketing.

Sofie Desmareth Riemann
Artikel
Nu er Vita Clausen en del af RelationsPeople
by Mai Steenbock Nielsen og Vita Clausen
Influencer marketingPublic relations
Vores nye associerede partner og seniorrådgiver Vita Clausen har både udviklet globale PR-strategier og afviklet store presseevents for verdensomspændende brands. Det kræver et specielt overblik og en struktureret tilgang, som de færreste har. Men det har Vita, og hun er særligt stærk inden for brand PR og influencer marketing. Lær Vita bedre at kende her.
Artikel
Markedsføring på Twitch
by Bjørn Andreassen
Influencer marketingKampagnerPublic relations
Hvis du er på udkig efter gode kanaler til at ramme den yngre målgruppe, så kan den sociale livestreaming-platform Twitch være det, du leder efter. I denne artikel giver vi et overblik over platformen, så du kan beslutte, om den er vejen frem for din virksomhed.
Event
Morgenbriefing: Sådan opbygger du et stærkt ambassadørprogram
Influencer marketing
AFHOLDT - Kom til morgenbriefing torsdag den 7. april, når vi mødes i Pandahuset i ZOO til inspiration om ambassadørprogrammer.
Artikel
Månedens profil: Pandora
by Sofie Desmareth Riemann
Influencer marketingPublic relations
Vita Clausen, der er PR og Influencer Director hos smykkevirksomheden Pandora, har særligt fokus på troværdigheden i samarbejdet med influencere. Hun har lagt strategien for det, der i dag er et verdensomspændende ambassadørprogram, som ud over at forbedre salgstallene også giver øget tillid og loyalitet til smykkebrandet.
Artikel
Månedens profil: True Gum hitter på TikTok
Influencer marketingPublic relations
True Gum-rejsen startede i en lille lejlighed i København, og på bare fire år er virksomheden vokset til en succesfuld dansk producent af plastikfrit tyggegummi. Missionen er at positionere sig hos de unge klimabevidste forbrugere, og TikTok er blevet vejen dertil.
Artikel
Kreatør-økonomien er landet – og den buldrer derudad
by Sofie Desmareth Riemann
Influencer marketingPublic relations
Kreatør-hvafornoget? Det, vi tidligere beskrev som influencerøkonomien eller influencermarketing, er internationalt set udvidet som begreb til kreatør-økonomien. Flere og flere influencere foretrækker at identificere sig som kreative content-udviklere snarere end udelukkende influencere. En ny rapport kortlægger kreatør-økonomien.

RelationsPeople
En del af PeopleGroup

Vester Farimagsgade 41
DK 1606 København V

Tilmeld nyhedsbrev

RelationsPeoples
behandling af persondata

cookie-indstillinger
facebookinstagramlinkedin
Dette site bruger cookies. Acceptér - Afvis eller gå til cookie-indstillinger for at ændre dine præferencer. Læs mere
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Analytics

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Uncategorized

Undefined cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.

Advertisement

Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.

Gem & Acceptér