• Om os
  • People
  • Cases
  • Inspiration
  • Job
  • Kontakt
  • Ydelser
  • NYHED
  • Da
  • En
RelationsPeople

Masterclass i datadrevet influencer marketing

Masterclass i datadrevet influencer marketing

Arbejder du datadrevet med influencer marketing, eller foregår det lidt på gefühl? Har du valgt influencers til en kampagne alene af den grund, at de havde mange følgere og fedt content? Så er du helt sikkert ikke alene, men det skaber bare ikke de bedste resultater. Det vil vi råde bod på med vores mini-kursus i datadrevet influencer marketing.

Du får grundlæggende et kig ind i vores verden som bureau, der arbejder med influencer-aktiveringer for mange af vores kunder, og som har været med helt fra starten: hvordan gør vi? Hvilke redskaber bruger vi? Hvilke data er de vigtigste?

Vi vil på mini-kurset, der strækker sig over to halve dage, sætte fokus på, hvordan en datadrevet tilgang kan optimere brugen af influencers både før, under og efter en influencer-aktivering. Og i sidste ende, hvordan det kan være med til at skabe bedre resultater.

Mellem de to halve dages kursusgang vil der være en hjemmeopgave med udgangspunkt i din egen virksomhed/organisation, så det bliver så tæt på din hverdag som muligt.

Hvem henvender masterclassen/mini-kurset sig til?
Masterclassen henvender sig til dig, der jævnligt kører kampagner med influencere, eller dig, som lige er startet med at anvende influencers i dine kampagneaktiveringer, men som synes, at det kan være svært at finde ud af, hvilke data der er de vigtigste at tage højde for, og hvordan du anvender data til bedre at nå målgruppen og optimere resultaterne.

Hvis du ikke har arbejdet med influencere før, er dette ikke en masterclass/mini-kursus for dig.

Hvad har du lært, når du har gennemført masterclassen?

  • Du har fået en grundlæggende indføring i, hvilke af de mange mange datapunkter der findes, som er vigtigst at anvende i de forskellige faser i influencer-aktiveringen
  • Du har prøvet det af med en af dine egne tidligere kampagner
  • Du har fået mulighed for at sparre med de andre deltagere, der sidder med lignende udfordringer
  • Du har fået indblik i rapporteringsformater, og hvordan du bedst opbygger holdbare relationer til de influencere, der matcher dit brand – både på indhold og data

Pris

  • 5.400 kr. ekskl. moms for to halve kursusdage inkl. forplejning
  • Tag en kollega med og få 20 % rabat på den anden tilmelding

Hvem underviser på masterclassen?

  • Sofie (+45 22 65 51 34) er rådgiver og partner hos RelationsPeople, og hun har rådgivet både danske og internationale brands som Nespresso, Codan og Plantorama om influencer-aktiveringer gennem de sidste mange år. Hun har senest bidraget til en grundbog om marketing med et kapitel om influencer marketing.
  • Nikoline (+45 40 26 16 63) er konsulent hos RelationsPeople, og hun brænder for, hvordan data kan give bedre resultater inden for influencer marketing. Nikoline rådgiver og udvikler influencer-koncepter for kunder som Samsung, Plantorama og Easis.

Ring til os, hvis du vil høre mere, inden du tilmelder dig.

Tilmeld nyhedsbrevTræningInfluencer marketingPublic relations

Få tilsendt mere information om masterclass

RelationsPeople
Vester Farimagsgade 41
1606 København V

Case
Lancering af ny produktportefølje med kreativt event
Public relations
Til lancering af de nyeste produkter på mobil og lyd ønskede Samsung at opbygge tættere relationer til danske livstilsmedier og sætte fokus på produkternes formgivning og muligheder for kreativitet.
Case
Nordisk leadbureau for stor produktlancering
Public relations
RelationsPeople blev valgt af Samsung til at være nordisk leadbureau for en stor produktlancering.
Artikel
Nu er Vita Clausen en del af RelationsPeople
by Mai Steenbock Nielsen og Vita Clausen
Influencer marketingPublic relations
Vores nye associerede partner og seniorrådgiver Vita Clausen har både udviklet globale PR-strategier og afviklet store presseevents for verdensomspændende brands. Det kræver et specielt overblik og en struktureret tilgang, som de færreste har. Men det har Vita, og hun er særligt stærk inden for brand PR og influencer marketing. Lær Vita bedre at kende her.
Case
Formidling af kompleks teknologi i samarbejde med globalt brand
Corporate BrandingKampagnerPublic relations
Den sydkoreanske tech-gigant, Samsung Electronics, havde et ønske om at udbrede kendskabet inden for NFT-teknologi i Danmark. RelationsPeople tog udfordringen op og konverterede en kompleks teknologi til et samtaleemne i øjenhøjde ved hjælp af flere kommunikationsdiscipliner.
Artikel
Tre råd til at udnytte globale data til lokal PR
by Bjørn Andreassen
Public relationsThought Leadership
Kan virksomheder kommunikere troværdigt på det danske marked, når deres data og budskaber bliver udviklet uden for Danmark? Mulighederne er gode, hvis du tager udgangspunkt i lokale talspersoner.
Artikel
Prioritér den finansielle kommunikation i usikre tider
Finansiel kommunikationPublic relations
Mediernes dækning af en børsnoteret virksomhed har direkte indflydelse på aktiekursen. I usikre tider som nu har virksomhedens finansielle kommunikation derfor ekstra stor betydning og bør have enhver topleders bevågenhed. Vi har talt med en forsker på området for at finde svar på, hvordan finansiel kommunikation kan gribes an i en krisetid.

RelationsPeople
En del af PeopleGroup

Vester Farimagsgade 41
DK 1606 København V

Tilmeld nyhedsbrev

RelationsPeoples
behandling af persondata

cookie-indstillinger
facebookinstagramlinkedin
Dette site bruger cookies. Acceptér - Afvis eller gå til cookie-indstillinger for at ændre dine præferencer. Læs mere
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Analytics

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Uncategorized

Undefined cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.

Advertisement

Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.

Gem & Acceptér