• Om os
  • People
  • Kompetencer
  • Cases
  • Indsigter
  • Træning
  • Jobs
  • Kontakt
  • Da
  • En
Forandringskommunikation: Fra modstand til engagement

Workshop: Styrk brandet gennem
ledelsens LinkedIn­profiler

Får dine ledere nok ud af mulighederne på LinkedIn? Vi tager ledergruppen gennem en praktisk orienteret workshop og viser på to-tre timer, hvilken værdi LinkedIn kan skabe for jeres virksomhed, hvordan den enkelte leder kan udkomme og positionere sig, og hvordan LinkedIn kan understøtte salg, branding og rekruttering.

LinkedIn er en kommunikationskanal, som er meget svær at komme udenom, hvis man som virksomhed ønsker at positionere sig, tiltrække kunder eller nye kollegaer. Det er verdens største faglige netværk og rummer et stort potentiale, som workshoppen kan hjælpe med at indfri. Efter to timer kommer deltagerne ud med ny viden om mediets muligheder, afklaring om, hvilken rolle LinkedIn kan spille i den overordnede kommunikation, og praktiske råd til, hvordan man udkommer og realiserer målene. Workshoppen indeholder to dele:

Del 1:  Derfor er LinkedIn et vigtigt medie

I workshoppens første del ser vi på, hvorfor LinkedIn er et vigtigt medie, og hvorfor de personlige profiler er så vigtige:

  • Viden og inspiration om rækkevidde og målgrupper på LinkedIn
  • Indblik i muligheden for at styrke brand, salg og rekruttering
  • Hvad gør de bedste? Du får viden og inspiration fra gennemgang af eksempler

Del 2: Sådan udkommer du

Hvilken type indhold vil LinkedIn og følgerne reagere på? Hvornår og hvor ofte skal man poste, dele, kommentere og reagere? Hvilke temaer og indholdstyper kan den enkelte leder positionere sig med? Og hvordan arbejder man bedst med mentions, hashtags, grupper og sponsoreret indhold? Det er nogle af de spørgsmål, vi afklarer i den anden del, hvor formålet er at hjælpe deltagerne i gang med at udkomme:

  • Få en skarpere personlig profil – vi gennemgår alt fra billede til profiltekst
  • Udvid dit netværk på få minutter
  • Skab synlighed og kendskab – enkle råd, der hjælper dig med at udkomme
  • Tips til godt indhold – hvad kan du skrive om og hvordan?
  • Hvordan kan du få hjælp af andre til at vedligeholde din profil?

Tilpas din LinkedIn-workshop

Det er vores erfaring, at to-tre timer med en ledergruppe er passende til at nå omkring de forskellige temaer og hjælpe deltagerne godt i gang med indsatsen. Men vi kan også tilpasse længde og indhold til de konkrete behov, ligesom vi kan målrette workshoppen til andre medarbejdergrupper i virksomheden. Fx hvis det er mere relevant at hjælpe en enkelt topleder, afdelings- eller teamlederne, en gruppe specialister eller en gruppe sælgere.

Yderligere information

En standard-workshop på to timer med generelle eksempler: 10.000 DKK eksklusive moms.

Tilpasset workshop med egne eksempler og faciliteret diskussion: Pris efter aftale.

Skriv til Kristoffer Kej, hvis du er interesseret i at høre mere om vores LinkedIn-workshop.

EventsWorkshopCorporate BrandingKommunikationsstrategi
Case
Toplederkommunikation for markedsleder
KommunikationsstrategiLederkommunikation
En medievirksomhed havde længe haft en markedsledende position, men levet stille i sin eksterne kommunikation.
Case
Udvikling af nordisk kommunikationsstrategi
Kommunikationsstrategi
En servicevirksomhed med aktiviteter i Danmark, Norge, Sverige og Finland ønskede at udvikle den første nordiske kommunikationsstrategi.
Case
Rebranding af norsk bryggeri
Corporate Branding
Nøgne Ø er Norges største specialølsbryggeri. Det var oprindeligt en pioner inden for specialøl, men blev nu af yngre kunder opfattet som mindre attraktivt i en branche, der drives frem af nye øl og nye bryggerier.
Case
Udvikling af vision, mission og værdier
Corporate BrandingKommunikationsstrategi
Nivaagaards Malerisamling er et populært lokalt mødested, og det har de seneste år oplevet en positiv udvikling i antallet af gæster. Ledelsen ønskede en stærkere vision, som vi hjalp dem med at udvikle.
Case
Kommunikationsstrategi for Københavns nye bydel
Corporate PRKommunikationsstrategi
Udviklingsselskabet Carlsberg Byen skulle revidere sin kommunikationsstrategi og manglede indsigter om en række interessenter.
Case
Budskabsplatform til 50 lande
Corporate PRKommunikationsstrategi
ISS World Services ønskede at kommunikere den høje kvalitet i sine leverancer på et bestemt forretningsområde på en mere ensartet måde.

RelationsPeople
En del af PeopleGroup

Vester Farimagsgade 41
DK 1606 København V

Tilmeld nyhedsbrev

RelationsPeoples
behandling af persondata

cookie-indstillinger
Dette site bruger cookies. Acceptér - Afvis eller gå til cookie-indstillinger for at ændre dine præferencer. Læs mere
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Analytics

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Uncategorized

Undefined cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.

Advertisement

Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.

Gem & Acceptér