Byg en brand-platform,
der differentierer og sikrer rød tråd
Vil du vide mere?
Kontakt:
Sofie Desmareth Riemann
Vi hjælper vores kunder med at udvikle en brand platform, der rummer en fælles fortælling og det udtryk, som skal gå igennem alt, hvad organisationen gør - lige fra hjemmeside til afdelingsmøder med medarbejderne. Brandplatformen er en paraply for al kommunikation, og den giver svaret på, hvem I er som organisation, og hvad I står for. Derfor er brand-platformen et af de mest grundlæggende redskaber i værktøjskassen, når I skal bygge jeres position.
Sådan arbejder vi med corporate branding
Selvom vi gennem mange år har udviklet en fast tilgang og struktur for, hvordan vi sammen med kunden udvikler en brandplatform, så er der ikke to organisationer, der er ens, og derfor skræddersyer vi altid forløbet.
Vi starter typisk med en analyse, hvor vi indsamler viden blandt relevante stakeholders internt og eksternt. Herefter går vi ind i udviklingsfasen, der ofte vil inkludere workshops med organisationen for at sikre den rette involvering. Endelig afslutter vi med præsentation af brand-platformen for organisationen og efterfølgende endelig tilpasning.
Brandplatformen indeholder altid budskaber og kernefortælling og kan derudover kombineres med CVI (Corporate Visual Identity), tone of voice, billedbank, brand-manualer og lignende. Til den visuelle og grafiske del arbejder vi altid sammen med dygtige kreative i vores netværk – eller med kundens eksisterende reklame- eller designbureau.
Se eksempler på vores arbejde med corporate branding: Udvikling af koncept for Museerne Helsingør og Udvikling af grundhistorie og model for content-produktion.