• Om os
  • People
  • Kompetencer
  • Cases
  • Indsigter
  • Træning
  • Jobs
  • Kontakt
  • Da
  • En

De tre mest læste artikler i 2020

by Nynne Munk

Konsulent
+45 28 26 92 15
nynne@relationspeople.dk

Nyt år, ny viden, nye artikler. Hver måned gør vi os umage for at samle vores skarpeste indsigter, give indblik i de nyeste tendenser og udgive interessante og relevante artikler til glæde for vores læsere, og 2020 var ingen undtagelse. Vi har derfor samlet vores tre mest læste artikler fra 2020, så du kan læse eller genlæse dem.

27. januar 2021

Viden og kompetencer spænder bredt hos vores dygtige konsulenter i RelationsPeople, og det er vi ivrige efter at få ned på papir. Netop dette afslørede 2020, hvor det lykkedes os at udkomme med hele 47 artikler, der reflekterer de emner, der optager os og forhåbentlig inspirerer jer. Vi har både skrevet om vores primære kompetenceområder toplederkommunikation, employer branding og marketing PR, men vi har også delt nyttige værktøjer til at drive dit eget brand frem og skabe gode relationer, uddelt RelationsPeople prisen og fejret 20-års jubilæum. Med andre ord håber vi, at der er lidt for enhver smag.

I 2020 handlede den mest læste artikel om, hvordan Plantorama oplever stor succes med influencer marketing og når nye kernemålgrupper gennem sociale medier. Den anden mest læste artikel stiller skarpt på et emne, vi alle sammen kender godt til, nemlig coronamathed. Her deler vi en række tips til at bevare motivationen fra hjemmekontoret, selvom den lange hjemsendelse efterhånden tærer på os alle. Sidst, men ikke mindst, har vi en artikel fra employer branding-værktøjskassen, hvor vi deler tips til at få skrevet det gode stillingsopslag, så du tiltrækker de rigtige kandidater. Måske du allerede har styr på et eller flere emner, så artiklerne giver anledning til refleksion, og måske der gemmer sig ny viden for dig blandt vores top tre.

 

Læs eller genlæs de populære artikler her:

  1. Influencer marketing hos Plantorama
  2. Medarbejdermotivation: Kan vi kommunikere os ud af coronamatheden?
  3. 6 tips til det gode stillingsopslag

 

Rigtig god læselyst.

Tilmeld nyhedsbrevNynne MunkArtikler
Artikel
Landechef hos Samsung: Derfor blander jeg mig i samfundsdebatten
by Nikoline Meincke Larsen og Monica Wass
Thought Leadership
Vi har talt med Claus Holm, landechef hos Samsung Danmark, om hvorfor det er vigtigt som stor, global teknologivirksomhed at blande sig i debatten om emner som miljø og bæredygtighed, der ved første øjekast er langt fra produkterne.
Artikel
Planet Nusa: Samarbejde med influencers river varerne af hylderne
by Nikoline Meincke Larsen
Influencer marketingMarketing PR
For knap to år siden satte de to iværksættere Mille Skat og Kristine Esmer sig for at skabe det bæredygtige sportsbrand, Planet Nusa. Vi har talt med dem om deres digitale rejse fra at være en lille start-up med en god idé til en etableret iværksættervirksomhed i vækst.
Artikel
Digital onboarding af 200 medarbejdere under corona har sat nye standarder for garnvirksomheden Hobbii
by Nynne Munk
Employer Branding
Langt de fleste virksomheder har mærket effekten af corona-pandemien på den ene eller den anden måde. Nogle brancher bløder, men for andre har corona skabt vækst i rasende fart. Mød garnvirksomheden Hobbii, der har ansat over 200 medarbejdere under corona og succesfuldt onboardet alle digitalt.
Artikel
Corporate PR: 5 strategiske overvejelser før du kaster dig ud som thought leader
by Nina Faurby
Corporate PRThought Leadership
De forretningsmæssige fordele ved at positionere sig som thought leader er mange. Men inden du overhovedet kan gå til tasterne eller stille dig op på scenen til en konference, ligger en del forarbejde. Her er fem indledende strategiske knæbøjninger, der skal til for at forberede en vellykket indsats som thought leader.
Case
Udvikling af datadrevet ambassadørprogram
Influencer marketing
Gennem et nyt ambassadørprogram fik EASIS struktureret deres arbejde med influencer marketing, hvorved de opnåede resultater.
Case
Influencer-kampagne med fokus på julemarked
Influencer marketing
I forbindelse med deres årlige julemarked, ønskede Plantorama at skabe større engagement og fysisk trafik gennem en influencerkampagne.

RelationsPeople
En del af PeopleGroup

Vester Farimagsgade 41
DK 1606 København V

Tilmeld nyhedsbrev

RelationsPeoples
behandling af persondata

cookie-indstillinger
Dette site bruger cookies. Acceptér - Afvis eller gå til cookie-indstillinger for at ændre dine præferencer. Læs mere
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Analytics

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Uncategorized

Undefined cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.

Advertisement

Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.

Gem & Acceptér