• Om os
  • Ydelser
  • Cases
  • Inspiration
  • People
  • Job
  • Kontakt
  • Bog
  • Søg
  • Da
  • En
RelationsPeople
En mand der sidder og læser avis
+ Tilmeld nyhedsbrev

De tre mest læste artikler i 2020

Nyt år, ny viden, nye artikler. Hver måned gør vi os umage for at samle vores skarpeste indsigter, give indblik i de nyeste tendenser og udgive interessante og relevante artikler til glæde for vores læsere, og 2020 var ingen undtagelse. Vi har derfor samlet vores tre mest læste artikler fra 2020, så du kan læse eller genlæse dem.

27. januar 2021

Viden og kompetencer spænder bredt hos vores dygtige konsulenter i RelationsPeople, og det er vi ivrige efter at få ned på papir. Netop dette afslørede 2020, hvor det lykkedes os at udkomme med hele 47 artikler, der reflekterer de emner, der optager os og forhåbentlig inspirerer jer. Vi har både skrevet om vores primære kompetenceområder toplederkommunikation, employer branding og marketing PR, men vi har også delt nyttige værktøjer til at drive dit eget brand frem og skabe gode relationer, uddelt RelationsPeople prisen og fejret 20-års jubilæum. Med andre ord håber vi, at der er lidt for enhver smag.

I 2020 handlede den mest læste artikel om, hvordan Plantorama oplever stor succes med influencer marketing og når nye kernemålgrupper gennem sociale medier. Den anden mest læste artikel stiller skarpt på et emne, vi alle sammen kender godt til, nemlig coronamathed. Her deler vi en række tips til at bevare motivationen fra hjemmekontoret, selvom den lange hjemsendelse efterhånden tærer på os alle. Sidst, men ikke mindst, har vi en artikel fra employer branding-værktøjskassen, hvor vi deler tips til at få skrevet det gode stillingsopslag, så du tiltrækker de rigtige kandidater. Måske du allerede har styr på et eller flere emner, så artiklerne giver anledning til refleksion, og måske der gemmer sig ny viden for dig blandt vores top tre.

 

Læs eller genlæs de populære artikler her:

  1. Influencer marketing hos Plantorama
  2. Medarbejdermotivation: Kan vi kommunikere os ud af coronamatheden?
  3. 6 tips til det gode stillingsopslag

 

Rigtig god læselyst.

Tilmeld nyhedsbrevArtikler
Artikel
Tre greb fra PR-værktøjskassen til din produktlancering
by Nikoline Meincke Larsen
Kampagner
Hvis du arbejder med kommunikation og marketing, er du nok vant til, at produktlanceringer er en tilbagevendende opgave i årshjulet. Igen og igen handler det om at få nye produkter til at fange kundernes opmærksomhed — og her gør god kommunikation hele forskellen. Det er nemlig ikke nok at have skabt et stærkt produkt, hvis målgruppen aldrig opdager det. Presseomtale kan være en af de mest effektive veje til både synlighed og troværdighed. Men hvordan arbejder man strategisk med presse, så indsatsen ikke bare skaber støj, men reel værdi?
Artikel
Redaktørens guide: De bedste tips til dig, der står for jeres nyhedsbrev
by Mai Steenbock Sørensen
Sociale medier
Står du for jeres nyhedsbrev? Her er vores bedste tips til at styrke både proces og indhold.
Artikel
Bæredygtighedskommunikation: Dilemmaledelse for fuld udblæsning
by Kristian Eiberg
ESGLederkommunikation
Når kommunikatører skal kommunikere om bæredygtighed skal de stå tidligt op. Indholdet er svært og fuldt af dilemmaer. Løsningen er at udvikle et stærkt narrativ og etablere en effektiv tværfaglig organisering.
Artikel
Fra aktivitet til effekt: Sådan måler du dit employer brand strategisk
by Kristoffer Kej
Employer Branding
I vores dialog med virksomheder oplever vi, at det ofte er en udfordring at sætte de rigtige mål for employer branding-indsatsen. Derfor havde vi den 27. marts inviteret til webinar om måling af employer branding. Her får du de tre centrale pointer fra webinaret.
Event
Morgenbriefing: sådan når du de unge under 30
by Kristoffer Kej og Alexandra Infantino Charquero
Employer Branding
TikTok-generationen, zoomerne eller Gen Z. Der er mange betegnelser for gruppen af personer, der er født mellem cirka 1995-2012. De er kendt for mange ting, men først og fremmest, er det generationen, der synes, at arbejdsmarkedets spilleregler er en smule sus og delulu, og det er noget, de tidligere generationer highkey elsker at yappe om.
Artikel
Ny rapport: 7 sandheder om greenwashing
ESG
by Eva Harpøth Skjoldborg
ESG
Greenwashing er et tilbagevendende tema i både medier og virksomheders kommunikation – men hvor opstår de største risici egentlig? Og hvordan kan man tage noget af forvirringen ud af at kommunikere om bæredygtighed?

RelationsPeople
Vester Farimagsgade 41
1606 København V

Tilmeld nyhedsbrev

Behandling af persondata

Skift cookieindstillinger

facebookinstagramlinkedin