Nå din målgruppe
med ét simpelt budskab
Vil du vide mere?
Kontakt:
Sofie Desmareth Riemann
Kampagner er det stik, du skal sætte ind, når du har et vigtigt budskab, der skal ekstra fokus på til en specifik målgruppe. En kampagne kan dog sjældent stå alene og kræver opfølgende indsatser og løbende kommunikation og fokus for at opnå en effekt på sigt.
Sådan arbejder vi med kampagner
Kampagner er gennem en årrække blevet beskyldt for at have mangelfuld effekt, og at de derfor i mange sammenhænge er skønne spildte kræfter. Udfordringen er typisk, at en kampagne ikke kan stå alene, og en kampagne kan primært løse et kommunikationsproblem. Derfor er det vigtigt at afklare helt fra arbejdets begyndelse, om målsætningen for en kampagne overhovedet er den rigtige? Er det et kommunikationsproblem, som vi gerne vil løse? Eller handler det om en adfærd, der skal ændres? For så er det måske en række andre redskaber, vi skal have op af værktøjskassen eller kombinere med.
Derfor vil du også opleve, at vi hos RelationsPeople stiller spørgsmål og udfordrer afsættet, så vi sikrer, at vi er med til at løse den rigtige udfordring hos vores kunder, og at det faktisk er muligt at løse den pågældende udfordring med en kampagne.
Se eksempler på vores arbejde med kampagner: Repositionering af rådgivende ingeniørvirksomhed og Revitalisering af bryggeribrand.