• Om os
  • Ydelser
  • Cases
  • Inspiration
  • People
  • Job
  • Kontakt
  • Bog
  • Søg
  • Da
  • En
RelationsPeople
Analyse

Ram rigtigt med solide indsigter

Vil du vide mere?
Kontakt:

Kristoffer Kej

Direktør og partner
+45 22 65 52 56
kristoffer@relationspeople.dk

Analyse er vigtigt, når I skal forstå udgangspunktet og rammerne for jeres kommunikation – uanset om målet er at udvikle en strategi, bygge et employer brand eller starte et nyt influencer-samarbejde. Derfor indgår analyse i langt de fleste af vores samarbejder, så vi sikrer, at både vi og kunden er enige om det afsæt og de udfordringer, vi arbejder ud fra.

Sådan arbejder vi med analyse

Analyse er et redskab, vi benytter os af i sammenhæng med de fleste af vores kompetencer. Det optræder i mange forskellige udformninger både som kvalitative interviews, fokusgruppeinterviews, stakeholderanalyser, konkurrentanalyser, kvantitative rundspørger og meget mere. Vigtigst af alt er det, at analysen giver indsigter i netop det, som kunden efterspørger. Og det kan vi med mange års analyseerfaring hjælpe med.

Vi har stor erfaring i at designe og gennemføre analyser – både som selvstændige leverancer og som en integreret del af projekter, hvor der er behov for at bygge strategi og indsats på solide indsigter. Vi er metodisk stærke og gode til at designe analyser, der giver gode indsigter.

Vores værktøjskasse rummer blandt andet stakeholderanalyser, kundeundersøgelser, konkurrent- og markedsanalyser, medieanalyser og opinionsundersøgelser til anvendelse i pressehistorier.

Se eksempler på vores arbejde med analyse: Kommunikationsstrategi for nyt bykvarter og Udvikling af vision, mission og værdier

Kristoffer Kej
Artikel
Måler du værdien af din kommunikation?
by Sofie Desmareth Riemann
AnalysePublic relations
Selvom du måske har styr på begreber som share of search, PR-score og visibility score, så er du måske stadig grundlæggende i tvivl om, hvordan du måler værdien af din kommunikationsindsats for virksomheden? Vi har taget en snak med ekspert i kommunikationsmåling Jesper Andersen for at tage temperaturen på k-måling anno 2022.
Artikel
Analyse skærper konkurrencen i Superligaen
by Kristoffer Kej
Analyse
I øjeblikket kan man som fan af et af de 14 hold i Superligaen deltage i den årlige tilskuerundersøgelse og svare på spørgsmål om alt fra kundeoplevelsen på stadion og klubbens dialog med fans på sociale medier til konkrete ønsker til mad, drikke og merchandise. Analysen er udviklet for Superligaen A/S af RelationsPeople og gennemføres i år for ottende gang.

RelationsPeople
En del af PeopleGroup

Vester Farimagsgade 41
DK 1606 København V

Tilmeld nyhedsbrev

RelationsPeoples
behandling af persondata

cookie-indstillinger
facebookinstagramlinkedin
Dette site bruger cookies. Acceptér - Afvis eller gå til cookie-indstillinger for at ændre dine præferencer. Læs mere
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Analytics

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Uncategorized

Undefined cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.

Advertisement

Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.

Gem & Acceptér