Ram rigtigt med solide indsigter
Vil du vide mere?
Kontakt:
Kristoffer Kej
Analyse er vigtigt, når I skal forstå udgangspunktet og rammerne for jeres kommunikation – uanset om målet er at udvikle en strategi, bygge et employer brand eller starte et nyt influencer-samarbejde. Derfor indgår analyse i langt de fleste af vores samarbejder, så vi sikrer, at både vi og kunden er enige om det afsæt og de udfordringer, vi arbejder ud fra.
Sådan arbejder vi med analyse
Analyse er et redskab, vi benytter os af i sammenhæng med de fleste af vores kompetencer. Det optræder i mange forskellige udformninger både som kvalitative interviews, fokusgruppeinterviews, stakeholderanalyser, konkurrentanalyser, kvantitative rundspørger og meget mere. Vigtigst af alt er det, at analysen giver indsigter i netop det, som kunden efterspørger. Og det kan vi med mange års analyseerfaring hjælpe med.
Vi har stor erfaring i at designe og gennemføre analyser – både som selvstændige leverancer og som en integreret del af projekter, hvor der er behov for at bygge strategi og indsats på solide indsigter. Vi er metodisk stærke og gode til at designe analyser, der giver gode indsigter.
Vores værktøjskasse rummer blandt andet stakeholderanalyser, kundeundersøgelser, konkurrent- og markedsanalyser, medieanalyser og opinionsundersøgelser til anvendelse i pressehistorier.
Se eksempler på vores arbejde med analyse: Kommunikationsstrategi for nyt bykvarter og Udvikling af vision, mission og værdier