• Om os
  • People
  • Kompetencer
  • Cases
  • Indsigter
  • Træning
  • Jobs
  • Kontakt
  • Da
  • En

Julelæsning: De tre mest læste blogindlæg i 2019

Året går på hæld og i 2019 har passionerede medarbejdere hos RelationsPeople skriblet løs om alt fra toplederkommunikation til influencer marketing. I alt er det blevet til 26 blogindlæg, og vi har fundet de tre højdespringere fra året, der er gået.

Hver måned udgiver vi en lille håndfuld blogindlæg i vores nyhedsbrev. Emnerne spænder bredt ligesom vores kompetencer og interesseområder hos RelationsPeople. Som kommunikationsfolk har vi en stor skrivelyst og ikke mindst lyst til at fange og formidle relevant indhold til vores kunder og kolleger.

I 2019 har vi skrevet om toplederkommunikation, influencer marketing og employer branding. Vi har delt tips om at skrive skarpt og finde de gode PR-historier i virksomheden. Vi har delt egne erfaringer og cases, uddelt RelationsPeople-prisen og undersøgt truede ord i det danske sprog.

Men årets mest læste indlæg handler om influencer marketing og giver indblik i, hvordan du kan få mere ud af influencer marketing ved at arbejde struktureret og forstå data. I årets anden mest læste artikel har vi talt med Peter Mejlby, der er CEO i Onboarding Group, om hvorfor onboarding af et employer brand er en vigtig men ofte overset disciplin. Og sidst men ikke mindst fandt vi tid til at interviewe to af vores egne folk med mere end 50 års erfaring tilsammen om, hvordan man udvikler en kommunikationsstrategi, der ikke ender i skrivebordsskuffen.

Læs eller genlæs de tre mest læste og stadig meget relevante blogindlæg lige her:

1. Få mere ud af influencer marketing ved at forstå data

2. Onboarding: Når dit employer brand rammer virkeligheden

3. Kommunikationsstrategi: Gode intentioner – lille publikum

Glædelig jul og god julelæsning fra RelationsPeople.

Tilmeld nyhedsbrevArtikler
Artikel
Landechef hos Samsung: Derfor blander jeg mig i samfundsdebatten
by Nikoline Meincke Larsen og Monica Wass
Thought Leadership
Vi har talt med Claus Holm, landechef hos Samsung Danmark, om hvorfor det er vigtigt som stor, global teknologivirksomhed at blande sig i debatten om emner som miljø og bæredygtighed, der ved første øjekast er langt fra produkterne.
Artikel
Planet Nusa: Samarbejde med influencers river varerne af hylderne
by Nikoline Meincke Larsen
Influencer marketingMarketing PR
For knap to år siden satte de to iværksættere Mille Skat og Kristine Esmer sig for at skabe det bæredygtige sportsbrand, Planet Nusa. Vi har talt med dem om deres digitale rejse fra at være en lille start-up med en god idé til en etableret iværksættervirksomhed i vækst.
Artikel
Digital onboarding af 200 medarbejdere under corona har sat nye standarder for garnvirksomheden Hobbii
by Nynne Munk
Employer Branding
Langt de fleste virksomheder har mærket effekten af corona-pandemien på den ene eller den anden måde. Nogle brancher bløder, men for andre har corona skabt vækst i rasende fart. Mød garnvirksomheden Hobbii, der har ansat over 200 medarbejdere under corona og succesfuldt onboardet alle digitalt.
Artikel
Corporate PR: 5 strategiske overvejelser før du kaster dig ud som thought leader
by Nina Faurby
Corporate PRThought Leadership
De forretningsmæssige fordele ved at positionere sig som thought leader er mange. Men inden du overhovedet kan gå til tasterne eller stille dig op på scenen til en konference, ligger en del forarbejde. Her er fem indledende strategiske knæbøjninger, der skal til for at forberede en vellykket indsats som thought leader.
Case
Udvikling af datadrevet ambassadørprogram
Influencer marketing
Gennem et nyt ambassadørprogram fik EASIS struktureret deres arbejde med influencer marketing, hvorved de opnåede resultater.
Case
Influencer-kampagne med fokus på julemarked
Influencer marketing
I forbindelse med deres årlige julemarked, ønskede Plantorama at skabe større engagement og fysisk trafik gennem en influencerkampagne.

RelationsPeople
En del af PeopleGroup

Vester Farimagsgade 41
DK 1606 København V

Tilmeld nyhedsbrev

RelationsPeoples
behandling af persondata

cookie-indstillinger
Dette site bruger cookies. Acceptér - Afvis eller gå til cookie-indstillinger for at ændre dine præferencer. Læs mere
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Analytics

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Uncategorized

Undefined cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.

Advertisement

Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.

Gem & Acceptér