• Om os
  • Ydelser
  • Cases
  • Inspiration
  • People
  • Job
  • Kontakt
  • Bog
  • Søg
  • Da
  • En
RelationsPeople
PR

Få jeres budskaber
gennem nåleøjet til målgruppen

Vil du vide mere?
Kontakt:

Kenneth Grothe Toustrup

Rådgiver
+45 26 56 29 96
kenneth@relationspeople.dk

Alle vores PR-løsninger udvikles ud fra et ’earned’ og journalistisk afsæt. Dette udgangspunkt er med til at sikre, at vi ikke producerer nyheder og content for indholdets skyld, men fordi vi ser en relevant historie, som målgruppen er interesseret i. I sidste ende har det en afgørende betydning for, om dit indhold bliver læst, set eller hørt.

Sådan arbejder vi med PR

I en tid hvor vi alle i stigende grad bliver bombarderet med indhold og budskaber fra alle sider, kræver det et meget højt niveau af det bureau, du samarbejder med, for at slippe igennem nåleøjet til målgruppens opmærksomhed – uanset om det er på LinkedIn, til en konference eller i dialogen med en journalist. Vores tilgang er altid at syreteste ideer til indhold og historier grundigt, så vi sikrer, at indholdet er relevant og samtidig flugter med dine strategiske målsætninger. Det betyder, at vi altid stiller spørgsmål og udfordrer. Og det betyder samtidig også, at vi er godt inde i stofområderne for det indhold, der skal produceres.

Vi skal med andre ord gøre os fortjent til målgruppens interesse. Denne tilgang for PR er ikke altid den nemmeste, men vores erfaring er, at det er den tilgang, der sikrer de bedste resultater.

Hos RelationsPeople er omdrejningspunktet for vores tilgang til PR at arbejde strategisk med kommunikation for at bygge relationer til interne og eksterne stakeholders, hvor formålet i sidste ende er at styrke vores kunders omdømme. Det kan være med redskaber som content til sociale medier, mapping af kerne-stakeholders, budskabsdokumenter, medietræning, planer for positionering af talspersoner og selvfølgelig også pressepitches og dialog med journalisterne.

Se eksempler på vores arbejde med PR: Pressedækning for et godt formål og Øget omtale i livsstilsmedier.

 

Kenneth Grothe Toustrup
Case
Lancering af ny produktportefølje med kreativt event
Public relations
Til lancering af de nyeste produkter på mobil og lyd ønskede Samsung at opbygge tættere relationer til danske livstilsmedier og sætte fokus på produkternes formgivning og muligheder for kreativitet.
Case
Nordisk leadbureau for stor produktlancering
Public relations
RelationsPeople blev valgt af Samsung til at være nordisk leadbureau for en stor produktlancering.
Artikel
Nu er Vita Clausen en del af RelationsPeople
by Mai Steenbock Nielsen og Vita Clausen
Influencer marketingPublic relations
Vores nye associerede partner og seniorrådgiver Vita Clausen har både udviklet globale PR-strategier og afviklet store presseevents for verdensomspændende brands. Det kræver et specielt overblik og en struktureret tilgang, som de færreste har. Men det har Vita, og hun er særligt stærk inden for brand PR og influencer marketing. Lær Vita bedre at kende her.
Case
Formidling af kompleks teknologi i samarbejde med globalt brand
Corporate BrandingKampagnerPublic relations
Den sydkoreanske tech-gigant, Samsung Electronics, havde et ønske om at udbrede kendskabet inden for NFT-teknologi i Danmark. RelationsPeople tog udfordringen op og konverterede en kompleks teknologi til et samtaleemne i øjenhøjde ved hjælp af flere kommunikationsdiscipliner.
Artikel
Tre råd til at udnytte globale data til lokal PR
by Bjørn Andreassen
Public relationsThought Leadership
Kan virksomheder kommunikere troværdigt på det danske marked, når deres data og budskaber bliver udviklet uden for Danmark? Mulighederne er gode, hvis du tager udgangspunkt i lokale talspersoner.
Artikel
Prioritér den finansielle kommunikation i usikre tider
Finansiel kommunikationPublic relations
Mediernes dækning af en børsnoteret virksomhed har direkte indflydelse på aktiekursen. I usikre tider som nu har virksomhedens finansielle kommunikation derfor ekstra stor betydning og bør have enhver topleders bevågenhed. Vi har talt med en forsker på området for at finde svar på, hvordan finansiel kommunikation kan gribes an i en krisetid.

RelationsPeople
En del af PeopleGroup

Vester Farimagsgade 41
DK 1606 København V

Tilmeld nyhedsbrev

RelationsPeoples
behandling af persondata

cookie-indstillinger
facebookinstagramlinkedin
Dette site bruger cookies. Acceptér - Afvis eller gå til cookie-indstillinger for at ændre dine præferencer. Læs mere
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Analytics

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Uncategorized

Undefined cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.

Advertisement

Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.

Gem & Acceptér