Få jeres budskaber
gennem nåleøjet til målgruppen
Vil du vide mere?
Kontakt:
Kenneth Grothe Toustrup
Rådgiver
+45 26 56 29 96
kenneth@relationspeople.dk
Alle vores PR-løsninger udvikles ud fra et ’earned’ og journalistisk afsæt. Dette udgangspunkt er med til at sikre, at vi ikke producerer nyheder og content for indholdets skyld, men fordi vi ser en relevant historie, som målgruppen er interesseret i. I sidste ende har det en afgørende betydning for, om dit indhold bliver læst, set eller hørt.
Sådan arbejder vi med PR
I en tid hvor vi alle i stigende grad bliver bombarderet med indhold og budskaber fra alle sider, kræver det et meget højt niveau af det bureau, du samarbejder med, for at slippe igennem nåleøjet til målgruppens opmærksomhed – uanset om det er på LinkedIn, til en konference eller i dialogen med en journalist. Vores tilgang er altid at syreteste ideer til indhold og historier grundigt, så vi sikrer, at indholdet er relevant og samtidig flugter med dine strategiske målsætninger. Det betyder, at vi altid stiller spørgsmål og udfordrer. Og det betyder samtidig også, at vi er godt inde i stofområderne for det indhold, der skal produceres.
Vi skal med andre ord gøre os fortjent til målgruppens interesse. Denne tilgang for PR er ikke altid den nemmeste, men vores erfaring er, at det er den tilgang, der sikrer de bedste resultater.
Hos RelationsPeople er omdrejningspunktet for vores tilgang til PR at arbejde strategisk med kommunikation for at bygge relationer til interne og eksterne stakeholders, hvor formålet i sidste ende er at styrke vores kunders omdømme. Det kan være med redskaber som content til sociale medier, mapping af kerne-stakeholders, budskabsdokumenter, medietræning, planer for positionering af talspersoner og selvfølgelig også pressepitches og dialog med journalisterne.
Se eksempler på vores arbejde med PR: Pressedækning for et godt formål og Øget omtale i livsstilsmedier.