Styrk brandet
og skab salg ved at dele viden
Vil du vide mere?
Kontakt:
Kristoffer Kej
Vi har mange års erfaring med at udvikle stærke thought leader positioner for både virksomheder, deres ledere og eksperter. Vi hjælper vores kunder med at udvikle stærke thought leader positioner med fængende formidling af deres viden og holdninger.
Sådan arbejder vi med thought leadership
Vores tilgang baserer sig på, at en thought leadership position bygger på tre komponenter: Viden, holdning og handling. På baggrund af en skarp strategi hjælper vi kunder med at identificere og formidle den viden, der allerede ligger gemt i organisationen. Hvis det er nødvendigt, hjælper vi også med at producere ny viden i form af eksempelvis undersøgelser. Og så hjælper vi med at spidsformulere holdninger, der giver adgang til talerstole og mediernes spalter. Endelig identificerer vi muligheder for konkrete handlinger, der yderligere kan styrke positionen. Det kan være events, partnerskaber eller samarbejder med universiteter.
Når vi arbejder med ledere eller eksperter som thought leaders, lægger vi vægt på at basere kommunikationen på deres personlige interesser og kæpheste. Desuden understøtter vi deres personlige drive med ghostwriting af indhold og træning i at fremføre budskaberne.
Vi har tidligere udviklet strategier for positionering baseret på analyse af marked og konkurrenter. Og vi har hjulpet vores kunder med at indtage positionerne med interessant indhold til deres kanaler, pressehistorier, klummer og oplæg på konferencer.
Se eksempler på vores arbejde med thought leadership: En stærkere position blandt erhvervskunder gennem thought leadership og Opbygning af thought leadership på et komplekst område.