• Om os
  • Ydelser
  • Cases
  • Inspiration
  • People
  • Job
  • Kontakt
  • Bog
  • Søg
  • Da
  • En
RelationsPeople
Thought leadership

Styrk brandet
og skab salg ved at dele viden

Vil du vide mere?
Kontakt:

Kristoffer
Kristoffer Kej

Direktør og partner
+45 22 65 52 56
kristoffer@relationspeople.dk

Vi har mange års erfaring med at udvikle stærke thought leader positioner for både virksomheder, deres ledere og eksperter. Vi hjælper vores kunder med at udvikle stærke thought leader positioner med fængende formidling af deres viden og holdninger.

Sådan arbejder vi med thought leadership

Vores tilgang baserer sig på, at en thought leadership position bygger på tre komponenter: Viden, holdning og handling. På baggrund af en skarp strategi hjælper vi kunder med at identificere og formidle den viden, der allerede ligger gemt i organisationen. Hvis det er nødvendigt, hjælper vi også med at producere ny viden i form af eksempelvis undersøgelser. Og så hjælper vi med at spidsformulere holdninger, der giver adgang til talerstole og mediernes spalter. Endelig identificerer vi muligheder for konkrete handlinger, der yderligere kan styrke positionen. Det kan være events, partnerskaber eller samarbejder med universiteter.

Når vi arbejder med ledere eller eksperter som thought leaders, lægger vi vægt på at basere kommunikationen på deres personlige interesser og kæpheste. Desuden understøtter vi deres personlige drive med ghostwriting af indhold og træning i at fremføre budskaberne.

Vi har tidligere udviklet strategier for positionering baseret på analyse af marked og konkurrenter. Og vi har hjulpet vores kunder med at indtage positionerne med interessant indhold til deres kanaler, pressehistorier, klummer og oplæg på konferencer.

Se eksempler på vores arbejde med thought leadership: En stærkere position blandt erhvervskunder gennem thought leadership og Opbygning af thought leadership på et komplekst område.

Kristoffer Kej
Case
BASF: thought leadership åbner døre til nøglemålgrupper
Thought leadership
Thought Leadership
Verdens største kemivirksomhed har ikke behov for at være kendt i den brede befolkning, men fokuserer i stedet på nogle få udvalgte målgrupper. En strategisk funderet thought leadership-indsats giver kendskab og dialog med nøglemålgrupperne.
Case
Samsung: Nordisk thought leadership program for verdens største elektronikproducent
Thought Leadership Program Samsung Brand Voices
Thought Leadership
RelationsPeople har udviklet et thought leadership program - Samsung Brand Voices - for at styrke Samsungs brand som en pioner inden for fremtidsteknologi i de nordiske lande.
Case
BASF: Medietræning hjælper verdens største kemivirksomhed med at formidle komplekse budskaber
Budskaber
MedietræningThought Leadership
Uanset hvor rutineret en leder eller talsperson man er, kræver det øvelse og en masse træning at kunne levere budskaber i øjenhøjde til en journalist. Det ved verdens største kemivirksomhed, og derfor bliver deres talspersoner medietrænet løbende.
Case
Accenture: thought leadership-platform for ledere
RelationsPeople Kommunikationsbureau
Public relationsThought Leadership
For at understøtte Accentures positionering på det danske marked og styrke deres salg, udviklede RelationsPeople sammen med Accenture en platform for udvalgte talspersoner inden for de vigtigste forretningsområder.
Case
Matas: Udvikling af barometer for stærkere positionering
Positionering med barometer
AnalysePublic relationsThought Leadership
Matas har i flere år rådgivet om sundhed både i butikkerne med vejledning om produkter samt på deres online platforme, som blandt andet tæller Matas.dk, helsebixen.dk og webapoteket.dk. På Matas.dk kan man f.eks. finde alt fra artikler om mental sundhed til live sessions med en fysisk træner. Alt sammen strategiske initiativer for at styrke positionen som forbrugernes vejleder inden for sundhed.
Artikel
LinkedIn har fået en ny annoncefunktion – og den kan sætte fut i jeres thought leadership positionering
RelationsPeople Kommunikationsbureau
by Anita Østergaard Sørensen
Public relationsThought Leadership
LinkedIn er et oplagt sted for virksomheder, ledere og medarbejdere at positionere sig, rekruttere, sælge, brande sig og interagere med en målgruppe. Den gode nyhed er, at det nu er blevet en hel del nemmere vha. LinkedIns nye annonceformat, ’thought leader’-annoncer. Og det er heldigvis ikke svært at gøre brug af.

RelationsPeople
Vester Farimagsgade 41
1606 København V

Tilmeld nyhedsbrev

Behandling af persondata

Skift cookieindstillinger

facebookinstagramlinkedin